Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Idag etter skolen dro jeg og 3 andre venner ned til byen. Jeg fikk 2000 kr av moren min for å kjøpe et skateboard. Da vi kom til swag på byporten så jeg ingen skateboard så jeg spurte om hvor de var. Mannen svarte at de ikke hadde så mange akurat nå menhan viste meg de han hadde. De hadde ett Plan B brett. Akuratt det jeg lette etter. Når jeg var ferdig med å velge hjul, trucks og andre nødvendige ting dro vi til Beirut, spiste en kebab og stakk. Får en dag.

Har ikke bilde av mitt brett, men ett bilde av decket jeg valgte
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Du har det vel godt, du som bare helt uten videre får 2000kr av moren din xD Hehe, heldige mann.
Skating eier, men er drittvanskelig.
Square Enix.
  • 0
  • ES
  • ES
Skateboard, oh yeah!
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
  • Trym
  • Trym
Tror aldri jeg har skjønt den skateboardkulturen jeg... Står på snowboard da
Upassende.
  • 0
Me to NorwayBM

Men har tenkt å begyne å skate litt igjen, men broren min har rotet bort skateboardet vårt.

N00b!
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Hehe. takk for tilbakemeldingene
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Husker jeg ønsket skateboard før, hadde noen venner som drev å lærte meg, men så ble vi uvenner og jeg hadde ikke skateboard.
Jeg fikk akkurat lært det grunnleggende, balanse, fart, svinge, bremse og hoppe eller ollie som vi kalte det.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
jeg datt av brettet vær gang jeg prøvde å hoppe.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Plan-B er nice brett.

Jeg skatet for noen år siden, men la opp proff karrieren etter brudd i foten
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
!!!!!! Sånn skal d gjøres killman hero!! skating is the shit!
  • 0
Hehe, takker. Jeg forstuet benet første gang jeg skatet. Skal faktisk skate idag men noen venner
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
husker mitt første brett også kjøpte det på en lekebutikk i lyngdal på sørlandet var der på hytta.. skatet noen uker før jeg forstua håndleddet to ganger så ble det vel en lang pause... etter det har jeg bare skatet om sommeren noe som sucker og jeg sucker angrer sykt på at jeg sluttet n som jeg ser på søskenbarnet mitt som begynte å skate etter at han prøvde mitt så har han blitt drit go og jeg sitter der med olliene mine og shuvitene.. Selv sitter jeg nå igjen med et SHIT (fredrik naerland) brett, et ELEMENT (tave) brett og et Santa Cruz Cruise brett (et fiskeformet brett) <'))))))>< det eier sykt å bare renne på.. anyways GOOD LUCK!!! og btw.. ikke gi opp da angrer du.. og kanskje du kan bli medlem av skaterscafe.com sykt mange bra "toturialer" på hvordan du gjør forskjellige triks og sånt der...
  • 0
Tusen takk MaiztRo

Lagt til 2008-01-27 20:57:
Har skatet i noen måneder og jeg kan en ganske høy Ollie Det er jeg ganske fornøyd med Øver nå på å hoppe oppå ting
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
JEg husker når jeg fikk mitt første brett jeg Det var en varm sommerdag i 1999.. eller... det var faktisk i september 2007! :p

Hehe, jeg trengte noe å gjøre som ikke hadde noe med en pc-screen å gjøre, hehe

Jeg kjente allerede noen som skata og det så sjukt morsomt ut. Nå har jeg skata i litt over 5 mnd og jeg lærte meg netopp en ikke så værst ollie. Etter 5 mnd!

Men Skating eier! Det er sjukt digg! Bra blogg
Bah!!?
  • 0
Takk, GKM
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
jeg kjøpte mitt første brett i USA et Starwars brett uten grip-tape...
veldig dårlig
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Går det ann å skate på brettet ditt da krisch95?
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
sliter med ollien -.- men det jeg har hørt, er at du burde prøve å lære den på gresset! men, tingen er, da tenker jeg at brettet ikke vil "poppe" så mye, eller ?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer krisch95:
jeg kjøpte mitt første brett i USA et Starwars brett uten grip-tape...
veldig dårlig


ha ha, du må jo ha grip tape, duh #P

Siterer -sebastian-:
sliter med ollien -.- men det jeg har hørt, er at du burde prøve å lære den på gresset! men, tingen er, da tenker jeg at brettet ikke vil "poppe" så mye, eller ?


se på videoer på nettet for tips og først og fremst ØV PÅ DET. det er en eneste veien til suksess. jeg brukte 2 måneder på å lande min første kickflip....

Jeg la opp skating da jeg snørra og slo ut to tenner og skrapa opp halve fjeset, nå har jeg seriøst lyst til å starte igjen og ta det alvorlig.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Jada, men på you tube fant jeg ingen filmer som viser en ollie på gresset, og når jeg prøver så føles det ikke ut som et skikkelig popp heller..
så, er det enklere å gjøre ollie på gresset, og vil du hoppe ?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer -sebastian-:
Jada, men på you tube fant jeg ingen filmer som viser en ollie på gresset, og når jeg prøver så føles det ikke ut som et skikkelig popp heller..
så, er det enklere å gjøre ollie på gresset, og vil du hoppe ?


ollie på gresset? skal du skate på gresset resten av livet ditt? do the real think, repeat.

Grunnen til at det ikke popper når du "oller" på gresset er fordi avstanden i mellom gresset og tuppen av brettet ditt er for liten. Vinkelen blir for lav og foten din klarer ikke å akselere brettet til å komme i en høy nok vinkel til at du hopper høyt. Det kan også ha noe med hvor hardt du presser i det du oller, prøv å dytt hardere ned på tuppen med bakfoten i det du oller.

Jeg selv la merke til hvor daff ollien min har blitt etter 3 års innakivitet på dette feltet, øvelse gjør mester.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Når det kommer til ollie sier tilogmed tony hawk at det er et av de vanskeligste triksene å lære... Selv da jeg først lærte meg ollie så bare startet jeg flat og så til fortauskanter... Anbefales.. men etter du klarer ting bygger du deg opp til høyere ting som benker eller bord..

Angående kickflips så tok det meg kanskje 4 år siden mitt første brett til jeg klarte min første men mest fordi jeg sluttet også da.. Men jeg klarer ikke kickflip nå jeg har på en måte startet på ny kan ollie(en lav en ) også shuvits...
  • 0
  • KlM
  • KlM
Pop shovit er enklere enn kickflip, jeg synes varial kickflip er enklere enn vanlig kickflip for jeg har en vane med å sparke fra for hardt når jeg flipper brettet, dermed overturner brettet og er vanskelig å holde diagonalt. Dermed synes jeg det er enklere å lande en varial kickflip enn en kickflip. Men dette er 3 år siden jeg klarte det sist.

Nå må jeg skrape sammen noe spenn og kjøpe et nytt brett. NÅ!
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Meen shuvit og POP shuvit er 2 forskjellige triks en shuvit bare skyver du brettet 180 grader rundt I en POP shuvit så Skal det poppes opp og snu

K|M du kan jo skjekke 50-50.no der har de nå at vis du bestiller over 500kr så får du gratis plate uten grip så tar du å bestiller:

Trucker: 499kr
Jessup Grip Trape: 69kr
Kulelager: alt fra 99 - 299kr (anbefaler Flip hkd abec 5 )
Skruer: 40 kr
Hjul: 400

Med andre ord så sparer du egentlig ganske mye og jeg tror frakten ligger på 99 kr der er ikke sikker

Dette gjorde jeg venter til jeg får det nå
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer MaiztRo:
shuvit og POP shuvit er 2 forskjellige triks


som sagt, det er 3 år siden sist jeg skatet ordentlig. #P

Siterer MaiztRo:
Dette gjorde jeg venter til jeg får det nå


lucky you, jeg skylder folka mine 3000. #(

Har en lokal sjappe jeg kjøper fra, så jeg greier meg fint uten 5050, men takk for tipset anyways.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!