Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Star Wars ~ Offisiell tråd ~


Rogue One var #feels

Slutten ass, fikk en lite tåre i øyet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Well, damn! Filmer gikk til rulletekst, og salen reiste seg opp og applauderte. Nå har jeg vært med på det og. Men ja, filmen var virkelig bra. Skal sees igjen, med bedre seter.
Siterer ElGamer:
Well, damn! Filmer gikk til rulletekst, og salen reiste seg opp og applauderte. Nå har jeg vært med på det og. Men ja, filmen var virkelig bra. Skal sees igjen, med bedre seter.


Siterer The Cookiemonster:
Slutten ass, fikk en lite tåre i øyet.


Yes and Yes !

Jeg tror svært mange er enig om at Rogue One er en amazing Star Wars film
The gavel corrupts
Siterer ElGamer:
Filmer gikk til rulletekst, og salen reiste seg opp og applauderte. Nå har jeg vært med på det og.


Når jeg så Ringenes Herre-maratonet på kino, applauderte folk til nesten hver eneste scene av betydning. Skal dog innrømme at det var en godfølelse da jubelen stod i taket over memen jeg endelig skjønte; One does not simply walk into Mordor.

Jeg kommer derimot aldri til å sette meg i en kinosal for å ta maraton med Star Wars.
Siterer SirThomas:
Jeg kommer derimot aldri til å sette meg i en kinosal for å ta maraton med Star Wars.


" All right, look, there's only one "Return," okay, and it ain't "of the King," it's "of the Jedi."
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Jeg tror svært mange er enig om at Rogue One er en amazing Star Wars film


Indeed! Hadde fått store forventninger, men de ble lett innfridd. Spoiler:Gjør også at jeg skjønner veldig godt hva de mente med at det å få tak i disse planene kostet stort.
Siterer Crazy Kraken:
Kjøpte en tidlig julegave til meg selv


vel unt !
The gavel corrupts
  • 0
Jeg likte K-2SO sååå godt! Beste droiden i SW ever. BB-8 er også veldig søt da Men K sin humor og hans kommentarer var awesome.
Jeg er en av dem som kan kjenne litt på november/desember depresjonen, men Rogue One har virkelig hjulpet og gjort denne mørke tiden til et stort høydepunkt! Det er deilig å være skikkelig SW fan igjen, geeke ut, kjøpe tegneserier osv!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Har unngått alt av spoilere! Skal endelig få sett Rouge One idag!
Siterer SirGalahad:
Har unngått alt av spoilere! Skal endelig få sett Rouge One idag!

kos deg. Jeg syns det er en meget god "spin off" sagt tidigere i tråden, uansett kos deg, så får jeg håpe den lever opp til de forventningene du har
Syns Rogue One var en bra Spin-off, selv om jeg foretrekker hovedserien. Skal 100% skaffe meg denne filmen på Blu-ray når den kommer ut

Siterer Quinzel:
Jeg likte K-2SO sååå godt! Beste droiden i SW ever. BB-8 er også veldig søt da Men K sin humor og hans kommentarer var awesome.


Da er vi to K-2SO er det beste i hele filmen etter min mening, BB-8 er også en favoritt. Kommer alltid til å elske R2-D2 fortsatt da.

Nå sitter jeg her og venter på episode 8

En sterk 8/10 i mine øyne. Filmen fyller tomrommet som vi ikke trodde var der mellom episode 3 og 4( selv om det er en bok om Rogue One). En solid film som jeg anbefaler alle Star Wars fans å se. Gleder meg til å se hvilke spin-offs vi får i 2018 og 2020. Episode 8 Here I come!!!
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Da var den sett! Er fornøyd, og kult å se hvordan den passer inn i Star Wars-universet!
Siterer sideswipe:
Syns Rogue One var en bra Spin-off, selv om jeg foretrekker hovedserien. Skal 100% skaffe meg denne filmen på Blu-ray når den kommer ut

Siterer Quinzel:Jeg likte K-2SO sååå godt! Beste droiden i SW ever. BB-8 er også veldig søt da Men K sin humor og hans kommentarer var awesome.

Da er vi to K-2SO er det beste i hele filmen etter min mening, BB-8 er også en favoritt. Kommer alltid til å elske R2-D2 fortsatt da.

Nå sitter jeg her og venter på episode 8

En sterk 8/10 i mine øyne. Filmen fyller tomrommet som vi ikke trodde var der mellom episode 3 og 4( selv om det er en bok om Rogue One). En solid film som jeg anbefaler alle Star Wars fans å se. Gleder meg til å se hvilke spin-offs vi får i 2018 og 2020. Episode 8 Here I come!!!


Ja, K-2SO er awesome!

Men ja, episode 8 gleder jeg meg masse til! Digger Kylo Ren, fett å se Luke igjen osv.
Siterer Quinzel:
Ja, K-2SO er awesome!


Enig! En utrolig kul karakter.

Endte opp med å se endel behind the scenes stuff fra The Force Awakens og jeg må si jeg er utrolig imponert over alt arbeidet som har blitt lagt inn i denne filmen. Hvordan de lagde scenen der Ray og Kylo har sin duel var kult å se!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Så virker som det er konsensus at det er en decent film. Tror jeg lar meg selv bli litt hyped til fredag når jeg endelig får sett den.
Veni, Vidi, Dormivi
Siterer Lt Mactawish:
Så virker som det er konsensus at det er en decent film. Tror jeg lar meg selv bli litt hyped til fredag når jeg endelig får sett den.

jeg vil nok si mer en decent, men fair enough

Lagt til 2016-12-22 00:38:
For dere som har spilt star wars battlefront er det vært penga nå, har det kommet til det punktet at ultimate edition er greit å kjøpe?
Siterer Xtord:
Får dere som har spilt star wars battlefront er det vært penga nå, har det kommet til det punktet at ultimate edition er greit å kjøpe?


Vel, det er en stund siden jeg har spilt Battlefront nå, men jeg syns det var ganske artig. Hvis du ikke har noe imot et casual fps så tror jeg du kan like det. Spill det med en kompis, så blir det enda bedre.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Vel, det er en stund siden jeg har spilt Battlefront nå, men jeg syns det var ganske artig. Hvis du ikke har noe imot et casual fps så tror jeg du kan like det. Spill det med en kompis, så blir det enda bedre.

Skjønner takk, for tilbakespill. Kan hende jeg gir det er forsøk hvis det kommer et evnt julesalg. Så får jeg se om jeg får overtalt noen til å bli med. Spill jo ikke så mye lenger uansett, så et casual fps kanskje for engangs skyld kan funke det
  • 0
Siterer Xtord:
Skjønner takk, for tilbakespill. Kan hende jeg gir det er forsøk hvis det kommer et evnt julesalg. Så får jeg se om jeg får overtalt noen til å bli med. Spill jo ikke så mye lenger uansett, så et casual fps kanskje for engangs skyld kan funke det


Hvis du bare vil teste det, så er det nok lurt å betale for en måned EA Origin Access (35kr) og så kan du spille Battlefront så mye du vil en hel måned. Mye billigere enn å kjøpe spillet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
>
Siterer Crazy Kraken:
Hvis du bare vil teste det, så er det nok lurt å betale for en måned EA Origin Access (35kr) og så kan du spille Battlefront så mye du vil en hel måned. Mye billigere enn å kjøpe spillet.


Smart, ja det kan jeg jo gjøre
  • 0
Siterer sideswipe:
Gleder meg til å se hvilke spin-offs vi får i 2018 og 2020.


I 2018 får vi en Han Solo film som er satt i tiden før A New Hope.

Alden Ehrenreich skal spille Han Solo og Donald Glover er bekreftet som Lando Calrissian...

Etter Rogue One går vi tydelig vis en spennende tid i møte, som Star Wars fans.
The gavel corrupts
Siterer Marlboro Red:
Gleder meg til å se hvilke spin-offs vi får i 2018 og 2020

selv om jeg har sagt det til PM til Sideswipe så er ryktene at 2020 spin-off er en Boba Fett film ...
  • 0
Siterer Xtord:
elv om jeg har sagt det til PM til Sideswipe så er ryktene at 2020 spin-off er en Boba Fett film ...


Det stemmer. Men det er ikke bekreftet. Og personlig hverken håper jeg eller tror jeg det ryktet stemmer.
Men det blir som sagt spennende å se
The gavel corrupts

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!