Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Den tristeste filmen du har sett


Juno og The Attack of the Clones.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Seven Pounds.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
The Green Mile.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg vet ikke helt hva som er den tristeste filmen jeg har sett, men Clannad er garantert den tristeste anime'n jeg har sett.
  • 0
Siterer Taxta:
Seven Pounds.


Seconded..

The Lion King
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Once upon a time in America
We could have arranged to have you carried
  • 0
Titanic
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Fluke...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Oldboy, The Green Mile, Lion King og The Mist.
www.steinskog.me
  • 0
Siterer bendik920:
Requiem for a dream og sympathy for mr. vengeance


Kan ikke tro at jeg glemte Oldboy, legger og til Elephant
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Quadrophenia
This is England
Løvenes Konge
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Ringenes herre 3.. på slutten huff
  • 0
Green mile.
  • 0
Siterer EXcrack:
Ringenes herre 3.. på slutten huff
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Shooting Dogs - Mor og unger som blir hugget ihjel med macheter mens hjelpesløse FN-soldater blir tvunget til å se på, gater strødd med lik osv.

Savior

The Elephant Man - En misfostret mann som blir latterliggjort, gjort til beskuelse og misbrukt.

Magnolia - Så deprimerende og så sterk dialog.

21 Grams

Irreversible - Alt som skjer i denne filmen er så jævli at man har lyst til å grine.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Slutten på Das Leben der Anderen. Hunger, basert på en sann historie som handler om en fyr som har det helt jævlig i et fengsel der de irske demonstrantene ble satt inn.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
La Vita e Bella er svært trist. Så den første gang da jeg var åtte år, og da var det nesten så jeg måtte felle en tåre. Har hørt at Bambi skal være veldig trist.
  • 0
Synes Brokeback Mountain hadde en gangske trist slutt jeg.
  • 0
Forrest Gump er trist, i og med at jeg får så sympati for Forrest (Hanks gjør en utrolig god jobb i denne filmen), men av andre triste filmer jeg vet om og som jeg kommer på nå er det Den grønne Mil (også en veldig god jobb av Hanks) og ikke minst Garden State. Den var fin!
Type here.
  • 0
Gladiatoren er nokså trist...

Siterer LeZimen:
og ikke minst Garden State. Den var fin!


Garden state er genial... Zach Braff gjorde virkelig virkelig en veldig god jobb når han skrev og lagde den..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Ryuzaki:
Jeg vet ikke helt hva som er den tristeste filmen jeg har sett, men Clannad er garantert den tristeste anime'n jeg har sett.


Enig! Fy fader for en trist Anime!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Siterer F0xHunter:
Synes Brokeback Mountain hadde en gangske trist slutt jeg.


Enig, slutten kom så brått også
"Objection!"
  • 0
Siterer _RED_:
Quadrophenia
This is England
Løvenes Konge

Løvenes motherfucking konge... Det som ødela det litt derimot, var når Mufasa snakket med Simba i himmelen. Hadde vært 100 ganger bedre om han bare kunne holdt seg død liksom.-.-
Haters gon' hate
  • 0
Bare meg som får tårer i øynene av slutten av The Lord of the Rings: The Return of the King?

Spoilers!

Når Aragorn er konge, også snur han seg til Frodo, Sam, Merry og Pippin, og de bukker for han. Men Aragorn sier at de ikke skal bukke for noen, også bukker flere tusen mennesker for de fire. Det er musikken som dreper meg på det øyeblikket. For alltid tårer i øynene!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fikk frysninger bare av å lese det der! :p
Heihei
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!