Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Dårligste filmene du har sett?


  • Missing Avatar
  • ISAF
I Am Legend.... Gir meg frysniger. Den og alle filmene i Narnia serien
Tungur Knivur
  • 0
Siterer ISAF:
Den og alle filmene i Narnia serien

De to nye Narnia filmene er bra da.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Envy med Ben Stiller og Jack Black... Det skal være en komedie, jeg lo ikke en eneste gang!
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Siterer KiDD:
Envy med Ben Stiller og Jack Black... Det skal være en komedie, jeg lo ikke en eneste gang!


Haha, ja den er tragisk!

Nei, den dårligste filmen jeg noensinne har sett må være Freddy Got Fingered. Perverst, blodig og med elendig skuespill.

Gah, skal aldri se den igjen
  • 0
så mamma mia igår. Den havner på plassen blandt de dårligste filmene jeg har sett. Tragiskt...
  • 0
Har sett mange dårlige filmer, men det er få som kan konkuerer med Deep Core. Så enormt fattig skuespill og animation på eksplosonen. Det er jo Doom 1999 ekplosjoner. Og det er så urealistisk at det er teit. Tenk deg en stor og tung jernstang på et kjøretøy som blir knust totalt av en stein som er like stor som en fotball, og de reparer den med noen skruer, og det med henda. Jeg ble nesten flau når jeg så den filmen.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Mr.and Ms.Smith.
Og slipp jimmy fri, den mest opphypa filmen ever. ble vilt skuffa.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
har skrevet det før.. House of Wax er den dårligste filmen noen gang lagd og sånn er det bare det finnes ikke en som er verre...

og som nick her sier sipp jimmy fri blahrg
  • 0
Den dårligste filmen jeg har sett er nok Slipp Jimmy Fri som St-Nick og MaiztRo sier. Synes at den var så dårlig at jeg skrudde den av mitt i filmen og spilte istedenfor(Bra jeg lånte den og ikke kjøpte den)
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer St-Nick:
Mr.and Ms.Smith.

Den er da ikke så aller værst.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer St-Nick:
Mr.and Ms.Smith.
Og slipp jimmy fri, den mest opphypa filmen ever. ble vilt skuffa.


Syns begge de filmene er ganske greie...
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer ISAF:
I Am Legend....


overbruken av CGI i den filmen fikk meg til å like den mindre.

Siterer thraxes:
Har sett mange dårlige filmer, men det er få som kan konkuerer med Deep Core.


er ikke megafloppen "The Core" basert på samme opplegg?

snakk om 2 kalkun filmer...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer KlM:
er ikke megafloppen "The Core" basert på samme opplegg?

snakk om 2 kalkun filmer...


Syntes "The Core" var helt grei som bakgrunns unnderholdning. Men der finnes en film som er helt lik: Sunshine. Bak på coveret sto det noe sånn som "En orginal historie som du aldri har hørt maken til. Soln holder på å sluke og noen reiser dit med en atombombe for å vekke liv i den igjen, og redde menneskeheten!" Jeg holdt på å le meg i hjel og lurer fortsatt på hvorfor de som laget "The Core" ikke saksøker for plagiat, hadde sikkert vunnet..

Når det er snakk om dårlige filmer så gikk jo Barb Wire på tv her en dag... Så ikke mer enn fem min, men man trenger ikke mer..
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Dy after tomorrow
Independence day(samme ressigør som day after tomorrow, uoch)
Killer clowns from outer space
Robocop
dare devil

nuff said..........
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Los:
Syntes "The Core" var helt grei som bakgrunns unnderholdning. Men der finnes en film som er helt lik: Sunshine.


Har du sett den? (Sunshine, ikke The Core) det er faktisk en veldig god film, godt skuespill og et fantastisk soundtrack. ( hvis du ser bort ifra noen logiske brister, men de glemmer du fort i løpet av filmen)

Den er i allefall 100 ganger bedre enn "The Core"

http://www.imdb.com/title/tt0448134/

Den laget av Danny Boyle (Trainspotting, 28 Days Later)
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer KlM:
Har du sett den? (Sunshine, ikke The Core) det er faktisk en veldig god film, godt skuespill og et fantastisk soundtrack. ( hvis du ser bort ifra noen logiske brister, men de glemmer du fort i løpet av filmen)

Den er i allefall 100 ganger bedre enn "The Core"


Sier ikke at filmen i seg selv er dårlig, men at ideene er som stjålet fra "The Core". Om skuespillet er bra det vet jeg ikke, men historien er tatt nesten rett fra "The Core".
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • KlM
  • KlM
Men hvis du ikke har sett den er den å anbefale, den er langt bedre enn "The Core"
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer Los:
Når det er snakk om dårlige filmer så gikk jo Barb Wire på tv her en dag..

En film med Pamela Anderson må jo nesten bli dårlig. Kan ikke se for meg noe annet.
Siterer oski:
Dy after tomorrow

Liker den jeg.
Siterer oski:
Independence day(samme ressigør som day after tomorrow, uoch)

Syns også at den er ganske bra.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Rawhead Rex

Dritgammel grøsser. Husker ikke så mye, men ser for meg dette Rawhead-monsteret som går amokk på en campingplass, mens folk står å glor på.... Tror det monsteret ble funnet i ei hule. Idiotiske greier..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer Los:
Når det er snakk om dårlige filmer så gikk jo Barb Wire på tv her en dag...


Introen er bra da.
Heihei
  • 0
hjemme alene 4 topper alt den bør ikke kalles en film en gang
Horibble!
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
hjemme alene 4 topper alt den bør ikke kalles en film en gang
Horibble!

Så sant så sant.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer oski:
Dy after tomorrow
Independence day(samme ressigør som day after tomorrow, uoch)
Killer clowns from outer space
Robocop
dare devil

nuff said..........


Okey, du er jo helt på jordet når du sier at "Independence day" er en av de dårligste filmene du har sett, og kategorerer den sammen med "Killer clowns from other space " og "dare devil"..

Robocop er forsåvidt greit ræva, men den er dritgammel og var en kultfilm da den kom..

Skulle nesten tro du bare så de filmene som er med på oscar nominasjonen!!!!

Shame on you
  • 0
Siterer L00nie:
Robocop er forsåvidt greit ræva, men den er dritgammel og var en kultfilm da den kom..


RoboCop er bra!
Heihei
  • 0
Hvis jeg må komme med en så tror jeg det må bli Wrong Turn 2: Dead End. Og nei, det mildt morsomme ordspillet Wrong Turn TO Dead End er ikke med vilje. Dead End er bare en idiotisk undertittel. Makan til møkk skal du lete lenge etter.
Hele grunnen til at jeg begynte å se den var den første mordscenen, som jeg uheldigvis hoppet til, og der fikk jeg inntrykket av en film som overdrev med vilje for humorens skyld. Men så fant jeg ut at det ikke var en humor/skrekkfilm. Det var bare en elendig skrekkfilm. Jeg skulle til å skru av i midtpartiet da slike filmers nesten selvskrevne nakenscene kom og selvsagt, som det testikkelinnehavende individet jeg er, overtalte jeg megselv til å se videre. Big mistake.
Bare ikke se denne filmen. Nei.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!