Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Seneste film/serie-innkjøp


Jul;

Impractical Jokers (sesong 1)

Elsker dette programmet, så det var en koselig gave.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jurassic Park
Jurassic Park: The Lost World
The Social Network
The Fighter

Alle på Blu-ray.
Rainbow Mushroom
  • 0
Jeg fikk The Lord of the Rings Extended Edition på blu-ray til jul. Hadde de bare på DVD fra før av, så jeg trengte en oppdatering.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Fikk Monsteruniversitetet og Kaizers Orchestra: En aften i operaen til jul. Begge på blu-ray.
Let the voice of love take you higher
  • 0
kjøpte meg en boks med alle sesongene til the sopranos. vet ikke helt hva jeg skal forvente, for jeg er i utgangspunktet ikke glad i filmer eller serier med mafia/gangster-tematikk
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hobbiten
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Dette er ikke akkurat et innkjøp, men jeg fikk sesong fem av Breaking Bad til jul av en god venn. Og da er det snakk om begge delene!

Når det gjelder mitt siste tv-serie-innkjøp, så var det sesong fire av Dexter.
Everything is better with some wine in the belly.
  • 0
Nature's Great Events - Blu-ray
South Pacific - Blu-ray
Wild China - Blu-ray
Galapagos - Blu-ray

Over 20 timer med naturdokumentarer fra BBC Earth på Blu-ray til en drøy tohundrelapp (inkludert frakt) kunne jeg ikke motstå.

Lagt til 2013-12-30 11:50:
Life - Blu-ray

Måtte nesten ha den også..
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Over 20 timer med naturdokumentarer fra BBC Earth på Blu-ray til en drøy tohundrelapp (inkludert frakt) kunne jeg ikke motstå.


naturdokumentarene til bbc må være de beste i hele verden. jeg har ikke sett noe som har toppet kvaliteten de leverer, både visuelt og narrativt. jeg går ut fra at du har sett planet earth? det er den beste av dem, etterfulgt av life
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Mission Impossible: The Trilogy - 99 kr

Hos Spaceworld.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer The Heretic:
naturdokumentarene til bbc må være de beste i hele verden. jeg har ikke sett noe som har toppet kvaliteten de leverer, både visuelt og narrativt. jeg går ut fra at du har sett planet earth? det er den beste av dem, etterfulgt av life


Det er det ingen tvil om. Dokumentarer kan være minst like underholdende som filmer og serier, og såpass velgjorte produksjoner som disse er på mange måter overlegne. Har selvfølgelig sett Planet Earth, og selv om den åpenbart er helt fantastisk, er det nok ikke min personlige favoritt. Det er den mest velgjorte av dem, men jeg synes den favner litt for bredt. Den perfekte dokumentarserien for folk flest, dog.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Breaking bad sesong 1-5
The D' is silent.
  • 0
Pacific Rim 3D Blu-ray
250.-

Jeg har ikke 3D TV, jeg vet det var dyrt. Men jeg elsker filmen!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
The Name of the Rose
Les Miserables
Pacific Rim


Alle på blu-ray, 3 for 200kr.
  • 0
Prisoners (Blu-ray)
The World's End (Blu-ray)

$40 hos Hastings.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kill Buljo (DVD) 54,-
Monty Pyton And The Holy Grail (Blu-ray) 16,-

Begge på CDON til en veldig hyggelig pris takket være rabattkoder og kampanjetilbud.
  • 0
  • Los
  • Los
Carnivàle - The Complete First Season 75,-
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
City of God - Blu-ray
The French Connection - Blu-ray

2 for 100,- på Amazon.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Kjøpte nylig (og omsider) Ringenes Herre Extended Edition BlueRay, sammen med den første Hobbiten i samme format. I og med at Ringenes Herre, sammen med V for Vendetta og Inception, er noen av de beste filmene noen gang IMO, var dette på tide!
  • 0
Johhn Dies at the End - 99kr på Kiwi (Blu.ray)
  • 0
Breaking Bad Season 5
Shaun of the Dead
The Place Beyond The Pines

På CDON
  • 0
- American Psycho/Rescue Dawn (to i en)
- Back to the Future

Begge på Blu-ray, til 49,- stk.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Cars 2 Collector's Edition 49 kr
The Bourne Identity 49 kr
The Bourne Supremacy 49 kr
Jurassic Park 3 49 kr

Alle på Blu-ray hos Elkjøp.
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
The Bourne Identity 49 kr
The Bourne Supremacy 49 kr


Du kan få hele trilogien for under 80 kr på amazon ;)
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Blood Diamond - Blu-ray

49 kroner på Platekompaniet.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!