Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

De beste seriene!

1. Blackadder
2. Monty Pythons Flying Circus
3. Metalocalypse
4. The Young Ones
5. South Park
6. House
7. Spaced

Det er vel de seriene jeg ser på mest på. Ser av og til på My Name Is Earl og da, men jeg har ikke sett nok av det, til å dømme det. Simpsons og Family Guy er greit å se på når det ikke er noe annet på TV.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Siterer Miltbrann:
Monty Pythons Flying Circus

Kjøpte The Complete Series idag. Jeg kan ikke tro at jeg ikke har kjøpt den tidligere.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
1. The Wire
2. Oz
3. Generation Kill
4. House M.D
---------------------------------------------------------
Er vel omtrent slik rekkefølgen er atm. Har også en del andre serier som skal sees om ikke lenge, og da tenker jeg først og fremst på 'Rome', 'Six Feet Under' og 'Arrested Development' - som alle har fått veldig bra omtale. Har også vudert 'Bored to Death' - som også skal være skambra. Noen som har sett noe av den?
  • 0
1. House
2. Scrubs (sesong 1-8 )
3. The Mentalist
4. Dexter
5. The Big Bang Theory
6. How I met your mother
7. Castle
8. Modern Family
9. The Office
10. Two and a half men

Dette er vel topp 10 tv seriene.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Vet jeg nevnte dette nylig, men...er det INGEN (bortsett fra Skreifiskaren, den godguten) som har sett Battlestar Galactica? Ser bare serier som The Wire, Six Feet Under, Sopranos og South Park bli nevnt her. Sjekk ut BSG folkens, det er minst like seriøst og spennende som andre dramaserier, bare i en annen setting.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Vet jeg nevnte dette nylig, men...er det INGEN (bortsett fra Skreifiskaren, den godguten) som har sett Battlestar Galactica? Ser bare serier som The Wire, Six Feet Under, Sopranos og South Park bli nevnt her. Sjekk ut BSG folkens, det er minst like seriøst og spennende som andre dramaserier, bare i en annen setting.

Ettersom jeg har begynt å få mer sansen for science fiction burde jeg kanskje sjekke det ut (har bare sett en episode eller noe). Noen som har sett Babylon 5?
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Napalm Scum:
Noen som har sett Babylon 5?

Nei, men det skal være bra. Har høy score på IMDb. Bra greier eller?

Siterer Napalm Scum:
Ettersom jeg har begynt å få mer sansen for science fiction burde jeg kanskje sjekke det ut

Anbefaler deg sterkt å kjøpe sesong 1 (etterfulgt av 2, 3 og 4 selvsagt). Husk også å få med deg den 3 timer lange Battlestar Galactica-miniserien som gikk i 2003. Den følger med sesong 1-DVD'en.
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Napalm Scum:
Noen som har sett Babylon 5?

Nei, men det skal være bra. Har høy score på IMDb. Bra greier eller?

Har ikke sett, det var derfor jeg spurte

Siterer Zook:
Citerer Napalm Scum:
Ettersom jeg har begynt å få mer sansen for science fiction burde jeg kanskje sjekke det ut

Anbefaler deg sterkt å kjøpe sesong 1 (etterfulgt av 2, 3 og 4 selvsagt). Husk også å få med deg den 3 timer lange Battlestar Galactica-miniserien som gikk i 2003. Den følger med sesong 1-DVD'en.

Vurderer å kjøpe første sesong ja.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Napalm Scum:
Har ikke sett, det var derfor jeg spurte

I see. Ja, tror det er bra. Bør sjekke det ut selv.
  • 0
1. Chuck
2. Dexter
3. The mentalist
4. How i met your mother
5. NCIS
6. Modern Family

Tror det var allle. Kanskje jeg har missa noen, men tviler.
  • 0
  • Ine
  • Ine
The Mentalist ser litt stilig ut. Er det å anbefale?
Riddle me this
  • 0
Siterer Ine Lofthus:
The Mentalist ser litt stilig ut. Er det å anbefale?

Jepp, en utrolig god serie, desverre omhandler den hovedplottet altfor lite og dens glansøyblikk er definitivt i de episodene hvor man får vite mer om selve historien bak hovedpersonen. Men anbefales.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hva handler det om? I grove trekk, såklart. Har fått med meg at han er en en slags politi med krefter som kan hjelpe ham med å løse saker, eller noe sånt...?
Riddle me this
  • 0
Det er en "mentalist" som levde av å gi spådommer og få folk til å tro at han hadde overnaturlige krefter, noe han i teorien aldri har hevded eller vist at han har hatt. En seriemorder ved navn "Red John" dreper en rekke folk og Jane blir da med i politiet for å stoppe han.

En delvis ukorekt oppsumering av 10 første minutta, men ungikk store spoilers.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Okay. Høres lovende ut ^^ Skal ta en titt
Riddle me this
  • 0
The Wire som soleklar førsteplass.

South Park, Gossip Girl, Extras, Peep Show og Sopranos i urangert rekkefølge etter der igjen.
- A man can be whatever he wants to be, except a BEAVER
  • 0
Har bare sett The Wire sesong 1, men har hatt sesong 2 i nærmere 3 måneder, kanskje jeg skal se den også, serien falt ikke helt i smak hos meg, litt for unnødvendig og komplisert å følge med på, men den var bra.
  • 0
Siterer Zyrocz:
litt for unnødvendig og komplisert å følge med på

For enkelte blir den litt komplisert, men ser man med jevne mellomrom er det ikke noe problem å holde styr. Hva mener du egentlig med unødvendig?
Jævelhøns
  • 0
Mente å skrive "litt for mye unnødvendig og........", mente at det var veldig mye som ikke hadde så mye med selve plottet å gjør og ting gikk litt tregt, men nå så jeg stort sett bare episodene sent på kvelden i helgene da, kanskje ikke noe sjakktrekk med denne serien.
  • 0
How I Met Your Mother
Scrubs
South Park
Family Guy
Simpsons
2 And A Half Men
Bah!!?
  • 0
Liker charmed, veronica mars, gossip girl, frustrerte fruer, CSI, Bones og the simpsons. Vet noen av disse seriene kanskje er litt chick-flick delux, men jeg er jo jente, så... What did you expect?
  • 0
Siterer Silian:
Liker charmed, veronica mars, gossip girl, frustrerte fruer, CSI, Bones og the simpsons. Vet noen av disse seriene kanskje er litt chick-flick delux, men jeg er jo jente, så... What did you expect?

Heh, mora mi så på charmed en gang, da trodde jeg det var en gammal tv-serie fra 80-90 tallet elns

Men mine favoritt serier er:
1.Heroes
2.LOST (Hater slutten)
3.Family Guy
4. Simpsons
5. South Park
  • 0
Siterer Zyrocz:
Har bare sett The Wire sesong 1, men har hatt sesong 2 i nærmere 3 måneder, kanskje jeg skal se den også, serien falt ikke helt i smak hos meg, litt for unnødvendig og komplisert å følge med på, men den var bra.

Har sett 4 sesonger av The Wire og jeg synes sesong 1 er den dårligste av de 4. Alle sesongene til nå er dritbra og jeg synes faktisk sesong 2 er den nest beste til nå. Jeg også synes The Wire er litt komplisert, for det er mange karakterer å holde styr på, men når alt kommer til alt så er det verdt det. Alle karakterene er godt laget og troverdige.

Noen som har sett Sons of Anarchy forresten?
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Noen som har sett Sons of Anarchy forresten?
Ekle menn med ekle klær som har et idiotisk bord. Jeg orket ikke mer enn et par minutter.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
1. Entourage
2. Six feet under
3. How i Met your Mother
4. Prison Break
5. True Blood. (gay)
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!