Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

De beste seriene!


1.0 Prison Break
2.0 Scrubs
2.5 Everybody hates Chris
3.0 Family Guy
3.5 My Name is Earl
4.0 Futurama
5.0 The Simpsons
6.0 LOST
6.5 Shark
7.0 Two and a Half Men
8.0 CSI
9.0 Desperate Housewives
10.0 Viva la Bam

Top 10 (13) !!
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Babylon 5 hele serien pluss filmene i en stor pakke på det lokale postkontoret i morgen det blir en skikkelig babylon 5 maraton
EvilSoulEater
  • 0
Ser på:

LOST
House M.D.
The King of Queens
The Simpsons
Everybody loves Raymond
Scrubs
Desperate Housewives
Hotel Cæsar

edit:

Glemte Scrubs edit 2: og Desperate Housewives
Last ned Opera eller Firefox snarest!
  • 0
Bra liste der jalland utenom Hotel Cæsar
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Fili
  • Fili
Vil bare anbefale Deadwood. Den beste westernserien som er laget noensinne
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
1. the simpsons
2. family guy
3. frustrerte fruer
4. LOST

ser på alle, og simpsons tar kaka suverent! elsket filmen!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Seinfeld, The Simpsons og Family Guy er best.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
24, jerico, south park, the simpsons de ser jeg på
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
1. CSI
2. Scrubs
3. Ghost Wisperer
4. Viva la Bam (sett alt på ifilm.com)

Hater programmer som 24, lost og prison break...
  • 0
  • Missing Avatar
  • hc
lost og south park yea ;)

Lagt til 2007-08-16 10:24:
og viva la bam ruler også
  • 0
supernatural er best! men ser også på that 70's show, csi og criminal minds(når det går da)

"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Kjøpte første sesong av Futurama igår, og det er dritmorsomt!

Lo så jeg ikke fikk puste når Zapp Brannigan sa til Leela: "You want the rest of the champaggen?"
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Ser på en del serier, men favorittene er CSI, Black Adder, Jericho, og Green wing er også morsom, selv om den er ganske ny for meg ser også en del 24.
Knurr...
  • 0
Jeg må si at jeg digger Prison Break!! Kjempekul serie som anbefales på det sterkeste!
Ellers er Lost sesong 1 veldig god, MacGyver er moro og Buffy: The Vampireslayer er en klassiker
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg takker for meg her på forumet for i morgen skal jeg fryses ned å ligge i cryostate till år 2254 hvor jeg da skal vekkes igjen. satser på at babylon 5 er basert på noe som kommer til å skje. da skal jeg klare å joine rangers å sjekke opp commander ivonnava . wish me luck f.. så bra serie....
EvilSoulEater
  • 0
f... så jeg svetter nå rett å slett fordi det e så j..... mye som skjer. AHHH the exitment. we talked about peace. you din`t want peace! we talked about cooperation you din`t want cooperation you want war is that it? you WANT a WAR? well you`ve got A WAR!!

Lagt til 2007-08-22 02:59:
åhhhhhh overdose med babylon 5. får ikke sove er steintrøtt men huet jobber i høygir. skulle tro jeg fikk sove etter å ha skrudd i hele dag. jeg sier som jack THE MAN bauer Damm`itt...... åhhhhhhhhhhhhhhh hvorfor kan jeg ikke bare se en episode om gangen.
EvilSoulEater
  • 0
Setter opp en liten liste.

Seinfeld - Desidert ev av tidenes beste serier. Kreativt, originalt og utfordrende. George Costanza er klart favoritten når det kommer til tidenes tv karakter. Beste er at karakterene i Seinfeld er basert på virkelige personligheter, og ikke noe som kun er funnet på.
De kan få alt i hverdagen til å bli latterlig. Som i en episode der Seinfeld gjengen i venter på å få sitte plasser i en kinesisk restaurant, eller når de roter seg bort i et stort parkerings hus. Med fantastiske gjeste opptredener av en rekke gale karakterer. The show about nothing, is really a show about everything.

Nypd Blue - Politserien som var banebrytende på tidlig 90 tallet. Banet vei for mange kjente skuespiller. Andy Sipowicz holdt ut hele veien, selv om de to siste sesongene av Nypd Blue føltes ganske unødvendige.

The Shield - Vic Mackey og hans strike team jobber seg gjennom byens avskum og korrupte politikere i denne hardtslående serien. Vic minner om en blanding av Andy Sipowicz og Tony Soprano.

Simpsons - Serien har kanskje gått litt for lenge, ettersom de siste sesongene har vært langt ifra gode, men da de var på sitt beste i perioden 1993-1998 var det meste fantastisk underholdende.

Miami Vice - Elsket og hatet. Pastell farger, neonlys, pene damer og synth musikk i bakgrunnen. Sonny Crockett og Ricardo Tubbs er fortsatt like underholdende å følge, når de trasker runt som spanere med sine million biler og dyre mote klær på jakt i Miamis underverden.

Kongen av queens - Den beste sitcomen etter at Seinfeld tok kvelden i 1998. Mye takket være Jerry Stiller som Arthur Spooner.

Oz livet bak murene - Spennende og veldig brutalt møte med de innsatte i Emserald City, eller også kalt em city. Mange dyktige skuespillere, og veldig godt manus i nesten hver episode, gjør at det ikke blir særlig ensformig.

Andre underholdende serier

Mythbusters
Nip/Tuck
Family Guy
Futurama
Teenage mutant ninja turtles
A-team
Airwolf
Macgyver
The Sopranos
Dark Angel
X-Files
Tales from the crypt
The Hitchhiker
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
Family Guy
Band of Brothers
Seinfeld
Viva La Bam
MAD TV
Chappelle Show
American Dad
Drawn Together

Kommer ikke på fler.
  • 0
The Simpsons
LOST
CSI
CSI: MIAMI
CSI: NY
Seinfeld
Family Guy
Prison Break
The King Of Queens
  • 0
Den beste serien of all time: Seinfeld.

Ellers er det The Simpsons, Family Guy og Futurama.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
CSI (Alle 3)
LOST
Prison Break
Seinfield
24
Family Guy
The Simpsons
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
One Tree Hill
WWE
CSI (vanlig las vegas)
  • 0
Carnivale

The Sopranos

The Wire

Battlestar Gallactica

South Park

thats about it...
Bytta til nicket K!M
  • 0
- South park
- CSI
- CSI- Miami
- CSI- New york
- The simpsons
- Scrubs
- That 70's show
- Mord og mysterier
- Aidensfield
- Criminal mind's
- Sopranos
- Family guy
- American dad
- Lost
- My name is Earl
- Boretslaget med Robert stoltenberg
  • 0
1-LOST
2-Jericho
3-Stargate Atlantis
4-My Name Is Earl
5-Frustrerte Fruer
6-Ugly Betty
7-Malcolm I Midten
8-The OC
9-Veronica Mars
10-Heroes

Lagt til 2008-01-18 15:27:
Hvorfor har ingen nevnt Stargate her?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!