Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Motörhead


Stemmer sikkert det, men jeg er redd at arangøren ikke trur at Motörhead vil trekke til seg nok folk.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Må sørenmeg få gått på konserten. De er så sykt råe og jeg tenker meg de er konge Live! De må bare spille Hellraiser og Ace Of Spades
  • 0
Blir sikkert mange av de samme sangene fra den forige turneen.
http://www.imotorhead.com

Det står faktisk at de skal spille i Osla, ikke Oslo. hehe, gøy med skrivefeil
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Heksekongen:
B

Det står faktisk at de skal spille i Osla, ikke Oslo. hehe, gøy med skrivefeil


Haha. Morsomt
  • 0
IKKE lenge igjen nå!!! gleder meg!!!!!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Noen som vet hva sangen med at Motorhead spiller med "dronningen" i en musikkvideo? noe med psycho tror jeg..

Og anbefal meg de feteste sangene de har synget
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Hmmm ace of spades er og blir den beste synes nå jeg
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
to.... dager..... blir så fett det!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Gleder meg
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
  • yama
  • yama
Siterer _RED_:
Citerer Heksekongen:Er det ikke sitteplasser til Motörhead?..rart. Var det på Ozzy

veit, jeg ble faktisk nødt til og benytte meg av dem... tror det er fordi motorhead er enda litt mer rock 'n' roll en ozzy.. og da funker det ikke og sitte stille i en stol vett.


har sterk tvil på at det er grunnen... det er sitte plasser på alle rock/metal konsertene jeg har vært på i spektrum... Siste Motorhead konsert i spektrum så var det i "club spektrum" som de så fint kallte det... da brukte de ikke hoved scenen, men hadde satt opp en mindre en og bruke ca halve gulvet... Om de gjør det på samme måte denne gangen aner jeg ikke... Skjønner ikke hvorfor Motorhead kan spille på rockefeller slik de gjorde i 04... Liker Rockefeller myyye bedre enn spektrum...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Siterer Spillpwnern:
Hmmm ace of spades er og blir den beste synes nå jeg


enig der, men de har mange fete da! =)
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Å FYY FAEN!! DET VAR RÅTT!!!!!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Dritbra konsert!!
Sto forran ca halve konserten..så gikk jeg bakover der det var mindre press fra publikum, og mange fulle folk som såvidt klarte å headbange...hehe
Hadde vondt i hele kroppen etter konserten..spesiellt i øra og nakken!
Alt i alt var det en flott konsert..bra lyd og bra sanger og kjempeopplevelse å se Motörhead
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Ace of spades er bra i allefall.

Har noen fler av dem på ps3èn, men jeg husker ikke hva de heter.
Angry goat says: RAAAAAGH!
  • 0
Jeg syntes One more fucking time og We are Mötorhead er syke sanger!
  • 0
I dag( 24. desember) har Lemmy bursdag!! Gratulerer Lemmy
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Nice, samme dag som jesus
  • 0
grattis til lemmy!, ikke jesus
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
jeg feirer ikke jesus fødsel....Jeg feier Lemmys Bursdag!!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Siterer DarthSeigemann:
jeg feirer ikke jesus fødsel....Jeg feier Lemmys Bursdag!!


Blasfemi! neida
  • 0
er de ikke blasfemi da... .... Lemmy vil beskytte meg...og sende meg til heavens of rock tror virkelig de slår himmelen
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
14. desember kommer Motörhead til Norge
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Heksekongen:
14. desember kommer Motörhead til Norge


Awsome! Må prøve å få dratt for en hver pris
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Heksekongen:
14. desember kommer Motörhead til Norge


Hvor har du hørt det?
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!