Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

The Big Bang Theory-tråden


Siterer A to the H:
Faktisk den eneste serien som er like dårlig som TBBT

selv om du elsker de to dårligste seriene i verden.


Why? Why?

Futurama er nå morsom da. TBBT også
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Nei, eg skriver TBBT HATER som også er korrekt.


NEI.

Du er virkelig umulig å diskutere med. Selv når du blir knust, gir du deg ikke. Var det ikke du som skulle skjerpe deg?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Futurama er nå morsom da. TBBT også


Nei. Nei. NEI.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Du er virkelig umulig å diskutere med. Selv når du blir knust, gir du deg ikke. Var det ikke du som skulle skjerpe deg?


Nei. Den bloggen var en beklagelse til dem som eg har irritert osv. Og min oppførsel på GR på den tiden.

Siterer A to the H:
Nei. Nei. NEI.


Jo. Jo. JO.
  • 0
Her kan dere også legge til ulike morsomme bilder fra serien eller av en karakter i serien. Og dere kan legge til ulike sitater fra en eller flere karakterer i serien, som sitatet er av all slags slag.

Q

- Hvordan ser dere på Sheldon som en karakter i TBBT? Eventuelt hvordan ser dere på andre som karakterer i TBBT?
- Hva er deres favoritt sesong/episode?
  • 0
Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før? Den er jo morsommere enn TBBT.

Uansett, TBBT er en grusomt overvurdert serie som jeg sjelden finner spesielt morsom. HIMYM er, flere andre nevnte gjennom tråden, langt morsommere. Ellers må jeg si at jeg ikke er spesielt bevandret innen komedier, utenom en del episoder av Two and a Half Men og Scrubs opp gjennom årene,
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
http://www.clickhole.com/quiz/which-bing-bong-theory-are-you-52
4?utm_campaign=default&utm_medium=ShareTools&utm_source=f
acebook


Ble shellackmAn
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Uansett, TBBT er en grusomt overvurdert serie som jeg sjelden finner spesielt morsom. HIMYM er, flere andre nevnte gjennom tråden, langt morsommere


Tja, synes TBBT er ganske festlig jeg men. Mye artige referanser og ganske idiotisk nerdete humor. Jeg har ikke sett fryktelig mye av HIMYM, men etter hva jeg har fått inntrykk av, virker det egentlig bare som en ren kopi av Friends.

Nå har jeg dog falt ut av hele denne serien også, så jeg vurderer egentlig å starte helt fra scratch igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Et annet problem jeg har med TBBT er hvor beta hovednerdene kan være.
  • 0
Siterer Jeppzki:
beta


Forklar ordet beta for meg Jeppzki.
  • 0
Siterer SirThomas:
Forklar ordet beta for meg Jeppzki.


Først må du se hele serien Freaks and Geeks, og mens du ser på den så holder du et ekstra godt øye med de såkalte "Geeks-ene".
  • 0
Siterer Jeppzki:
Først må du se hele serien Freaks and Geeks


Står du her i denne nerdetråden og anbefaler meg en ny nerdeserie?
  • 0
Eventuelt så kan du bruke deg selv som et eksempel.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Eventuelt så kan du bruke deg selv som et eksempel.


Står du her og ber meg om å bruke meg selv som eksempel?
  • 0
Kan du ikke for én gangs skyld slutte med å være så spesiell? Vær så snill.
  • 0
Siterer Jeppzki:
Kan du ikke for én gangs skyld slutte med å være så spesiell?


Du har slettet alle bloggene dine, det ville ikke engang Sheldon ha gjort.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tja, synes TBBT er ganske festlig jeg men. Mye artige referanser og ganske idiotisk nerdete humor.


Det er også litt av problemet føler seg. De prøver alt for hardt på å være nerdete og morsomme. Resultatet er at det blir en slags dårlig parodi som kun har noen få morsomme innslag.

Siterer Glorfindel:
Jeg har ikke sett fryktelig mye av HIMYM, men etter hva jeg har fått inntrykk av, virker det egentlig bare som en ren kopi av Friends.


Det har likheter med Friends, uten tvil, men jeg foretrekker HIMYM foran Friends, pga. at jeg liker humoren bedre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De prøver alt for hardt på å være nerdete og morsomme.


Det er nok sjarmen ved serien vil jeg tro.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er nok sjarmen ved serien vil jeg tro.


Vel, hver sin smak. Jeg er ikke en fan av serien.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg er ikke en fan av serien.


Da er vi to.
  • 0
Jeg har kanskje sagt dette før, men jeg synes de første 3 sesongene er ganske gode, så går det litt nedover når det gjelder humoren.

Tror ikke serien har så lenge igjen, tho:
http://www.seher.no/tv-og-film/%C2%ABbig-bang-theory%C2%BB
-kan-bli-lagt-ned-p%C3%A5-kort-varsel-72967
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Serien er underholdende, men det er akkurat. Setter meg ikke ned og ser på den, men hender ofte broderen og svigersøstra ser på det mens jeg er på besøk.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!