Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kuleste South Park-episode


husker ikke hva episoden het, men gutta faker Butters sin død, ved at de får det til å virke osm om han hopper ned fra taket. Så kommer en fyr og sier til faren at han ikke må grave ned "Liket" ved en gammel indianerplass(Stephen King referanse/parodi). Når Butters kommer tilbake tror foreldra han er en zombie sak og lenker han fast i kjelleren. Sitat(for de som har sett den): "-Here son, eat. -Cant I have som spagethirolls instead?"
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Aaahh, "Marjorine". Classic episode.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Pandemic 1 og 2 Da panfløtespillende band migrerer fra Peru til USA og kjempehamstere/bier/rotter som egentlig sov p.g.a panflytemusikken i Peru kommer til U.S.A og skaper kaos..Faren til stan filmer alt sammen

Og Canada on strike, da hele Canada streiker fordi de mener de har for lite penger..
De vil ha alle pengene fra internett så gutta bestemmer seg for å lage ett internettfenomen for å gi pengene til Canada... Butters lager en versjon av sangen "what what in the butt" I say what what in the butt, i say what what in the butt http://www.youtube.com/watch?v=y-2SVOWUm3g&feature=related
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Pandemic 1 og 2 Da panfløtespillende band migrerer fra Peru til USA og kjempehamstere/bier/rotter som egentlig sov p.g.a panflytemusikken i Peru kommer til U.S.A og skaper kaos..Faren til stan filmer alt sammen


Det er to bra episoder! Jeg har jo marsvin sjøl, så blei litt mer obs på dem etter jeg så den episoden. Det beste med South Park er de tingene som er dumme. Sånn som bananløsningen i den nyeste episoden "Pee".
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Gayfish episoden
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer fattigmann:
Pandemic 1 og 2 Da panfløtespillende band migrerer fra Peru til USA og kjempehamstere/bier/rotter som egentlig sov p.g.a panflytemusikken i Peru kommer til U.S.A og skaper kaos..Faren til stan filmer alt sammen


Elsker den episoden! Men jeg liker best den episoden der de blir til tegneserie/mangafigurer (?) med ninja sverd, husker ikke hva den het
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
"Good Times With Weapons"

Den er jeg litt lei av.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Hehe, jeg har bare sett den to ganger, med et godt mellomrom mellom hver gang
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har akkurat begynt å se South Park(ser dem i kronologisk rekkefølge, er ca. halvveis i Sesong 3), og favorittene så langt er:

1. Rainforest Shmainforest
2. Starvin' Marvin
3. Spookyfish
4. Chef Goes Nanners
5. Weight Gain 3000
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Oioioi... Hvis du synes Starvin' Marvin og Chef Goes Nanners er bra... bare vent til sesong 5 og utover du. Det er da South Park VIRKELIG blir bra.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
"Scott Terman Must Die" er jo instant classic, da....
Bah!!?
  • 0
The Tale of Scrotie McBoogerballs er best
  • 0
  • Play
  • Play
Passen of The Jew må eg si e min favoritt x)

Pandemic 1-2 kommer som en god nummer to. Her har de nok hentet inspirasjon fra Cloverfield.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Syns sesong 3 av South Park er den beste. Rainforest Schmainforest, Korn's Groovy Pirate Ghost Mystery, Sexual Harassment Panda, Chinpokemon og The Meteor Shower Trilogy (Cat Orgy, Two Guys Naked in a Hot Tub og Jewbilee) er alle noen av de beste episodene! Og alle er altså fra sesong 3. Ellers liker jeg More Crap, Scott Tenorman Must Die, Marjorine og selvsagt The Jeffersons.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hvertfall starten på "The Coon" er bare elsk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Så den for et par uker siden på TV, syntes den var skikkelig dårlig. Nyere South Park er, i likhet med The Simpsons, ganske kjipt.
You're sleeping over, right?
  • 0
Finnes det en mafia South-park episode?
We could have arranged to have you carried
  • 0
  • Zook
  • Zook
The Tooth Fairy Tats! Der er det noen unge mafiosoer ;P
You're sleeping over, right?
  • 0
Nice. Den må sees. Er egentlig ikke noen blodfan av South Park så jeg ser bare noen enkeltepisoder, men det er jo god underholdning
We could have arranged to have you carried
  • 0
Mine top 5 er:

1. The Ungroundable

2. Make love, not warcraft

3. The Coon

4. Ginger Kids

5. Marjorine
Beware the beast, but enjoy the feast he offers...
  • 0
Bump!

Det er vanskelig å bestemme seg for en favoritt, men jeg liker godt Canada on Strike. Morsom episode, der guttene prøver å lage en meme for å få internettpenger. xD Ellers er Scott Tenorman Must Die, Ginger Kids og Imaginationland-episodene bra.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Har ikke sett så mye på det da, men likte den med scientologi, som jeg faktisk viste deler av på en fremføring.
  • 0
Så at denne serien ikke hadde sin egen tråd, men er i gang med en deal med Bob-Ingolf som innebærer en offisiell introduksjon til dette universet gjennom Bigger, Longer & Uncut.
  • 0
Siterer SirThomas:
Så at denne serien ikke hadde sin egen tråd, men er i gang med en deal med Bob-Ingolf som innebærer en offisiell introduksjon til dette universet gjennom Bigger, Longer & Uncut.
I blame Canada!!
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Make love, not Warcraft er legendarisk.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!