Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kuleste South Park-episode


  • yama
  • yama
Siterer Skillmarsen:
Den ultimate SP eppisoden det må jo være den første eppisoden i sessong 11

The question is: Peapole that annoy you.

NIGGERS!

............... the answer is NAGGERS

............................... OH

hahaha det er så ufattelig genialt


så den nå... så JÆVLI bra... har fortsatt vondt i magen. lenge siden jeg har ledd så mye...

Lagt til 2007-07-16 17:52:
Siterer King_Jope:
Her er en bedre side synest jeg: http://www.southparkzone.com/


tusen takk for den linken...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
  • yama
  • yama
Så nettop "Cartman sucks" episoden... Utrolig morsom episode. Historien og "beskjeden" i episoden er genial...

http://www.southparkzone.com/episode-vid-1102.htm
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Er det noen som vet når neste episode kommer?
Dtno!
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Miss Teacher Bangs A Boy.

"You threatening my hallway bra?!"

"Me? Hallway monitor? Au...au...authoritah?"
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer King_Jope:
Er det noen som vet når neste episode kommer?


Den kommer vist nok etter somemrferien hvis jeg har fortsått det rett
  • 0
Har hørt at etter 13 sesong slutter SP.
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0
hvor har du hørt det?
  • 0
En eller annen fyr sendte mail til allabout-sp og spurte "Is it possible to get Matt and Trey to make more than 13 seasons of SP?" Det var faktisk på question of the week.

Og... "I swear on my mothers life butters, I am not going to stick anything yucky in your mouth."
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0
hmm.. tror nok at de ikke kommer til å slutte etter 13 sesonger.. tenk på hvor mange millioner de tjener på SP.. men håper at de ikke slutter med det da
  • 0
De har mye nok allerede ville jeg tro... Men sjekk bildet mitt
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0
hahaha.. Nice bilde
  • 0
Min favoritt er AWESOME-O, ikke ledd så hardt som i den episoden.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Siggi11:
Har hørt at etter 13 sesong slutter SP.

Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • yama
  • yama
det var mange O'er og !'er


Jeg så ett intervju med Trey Parker, da sa han at dem ikke viste hvor mange sesonger de ville lage. og at de kunne slutte når som helst... Men så lenge de hadde en bra følelse ved og lage episoder ville de fortsette... At de kan slutte etter 13sesong er jeg ikke overasket over...

Men ser heller ingen poeng ved og lage episoder bare for pengene sin skyld. Veldig synd hvis de gjør det...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
jeg synes at canada on strike er en av de beste episodene. det er mange internett kjendiser i den

pluss super fun time
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Timeh! Timeh!

Liker selv den episoden hvor butters springer rundt med en ninja kniv i øye og fastlimte hundehår
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
AWESOME-O er særdeles morsom. Jeg liker også den World of Warcraft-episoden godt (husker ikke hva den heter ).
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
WoW episoden var jo fantastisk morsom. De legger ut alle episodene sine på www.southparkstudios.com tror jeg.
(husker ikke om det var linken)

Siterer HHH:
(husker ikke hva den heter ).

Den heter "Make Love, Not Warcraft"
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
www.allsp.com
  • 0
Den beste er http://www.southparkstudios.com/ Den er faktisk LOVLIG.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Liker best "Make War Not Warcraft".

Og det er vell kanskje den eneste jeg husker akkurat nå XD
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Vanskelig å få fram en favoritt, men må bli Imaginationland-serien. Er 3 episoder med samma handling; å redde fantasien vår. Den er genial!! Er mye annet bra også..som Scott Timberman must die der Cartman sier "nænænænæ, I made you eat your parents"..for det gjorde han også!! haha
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer Heksekongen:
Vanskelig å få fram en favoritt, men må bli Imaginationland-serien. Er 3 episoder med samma handling; å redde fantasien vår. Den er genial!! Er mye annet bra også..som Scott Timberman must die der Cartman sier "nænænænæ, I made you eat your parents"..for det gjorde han også!! haha
Den heter Scott Tenorman must die

Er utrolig stor fan av South Park og har sett alle sammen, og noen av dem mange mange ganger. Men det er vanskelig å velge favoritter så lar det være fordi de har så utrolig mange bra episoder med god kommentarer.

Siterer Bernhard007:
Den beste er http://www.southparkstudios.com/ Den er faktisk LOVLIG.
Den er faktisk eid/styrt av skaperne Trey Parker og Matt Stone. Det er mye annet bra der og de nye episodene kommer med en gang...

For de som ikke har sett alle South Park episodene i rekkefølge må dere gjøre det. Man legger merke til at jo lenger ut i sessongene man kommer så tørr Matt og Trey å disse andre mer og mer. Og at ordbruket blir mye grovere. Det er hyggelig :p
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Tenorman ja..haha..lenge sia jeg så den
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
syns "pinkeye", "Scott Timberman must die", "Chinpokomon" og "Good Times With Wepons" er spessielt kule....
en kompis av meg er tidenes south park fan.... han har sett alle episodene 3 ganger!
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!