Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken radio stasjon er best?

Hører mest på p3 selv om de spiller de samme sangene over and over over and over over and over over and over over and over over and over over and over over and over over and over over and over over and over again...jaja må prioritere
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
På jobben hører jeg kun på Kanal 24. Mest pågrunn av Værsågod Takkskalduha.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
Ja kanal 24 er bra til tider
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Kanal 24! Rart at ingen har nevnt at de hører på Kommisjonen, det er jo knallbra .
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Liker P4 Bandit
mye bra musikk
  • 0
P1 på tirsdagskvelder. Herreavdelingen ftw! =D
Jelly baby?
  • 0
hører ca. aldri på radio men energy var den kanalen jeg hørte mest på før..
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Nrj(energy) er best! pleier og høre på det i bilen! men faren min pleier altid og høre på P4 eller noe sånt!
The Simpsons!
  • 0
har sluttet og høre på radio etter att jeg fant en kanon bra metal kanal på winamp
men før det gikk det mest i radio 1 og radioslo.
Alt som har en begynnelse, skal ha en slutt!
  • 0
Siterer HertugNisse:
P1 på tirsdagskvelder. Herreavdelingen ftw! =D

Haha! Ja, det er dritgøy! Ellers går det mye i P4.
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Virgin Classic Rock! Engelsk kanal
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Virgin Classic Rock! Engelsk kanal

Snakker vi iTunes heller? Den er bra, de spiller The Who hele tida.

Lagt til 2008-03-25 13:04:
Nå, f.eks. xD
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Du kan høre på den kanalen på nettet på deres hjemmeside!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg hører nesten ingen ting på radio, mest ved tilfeldigheter. Det flaue låtutvalget på norsk radio kan ta 99 % av skylda..
  • 0
jeg hører mye på radio.
vil si at kanalen jeg liker best er p2, der hører jeg bla. hallo i uken, vitenskapsprogrammet verdt å vite, bluesasylet, studio sokrates og dagsnytt 18.
ellers går det mye i BBC world service. om tirsdag og onsdagskveldene hører jeg på p1 (herreavdelingen og kveldsmat!)
jeg hører på andre kanaler og programmer også, mende finner jeg frem til mer eller mindre tilfeldig.

hører noen ganger på nettradio, da mest broadband comedy network og lignende i tilleg til zappa radio
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Jeg hører litt på Kanal 24, de er best av de norske....Ellers så er de på GTA litt bedre Og det sier nok!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
P3 er selvfølgelig best. Føler de har mye variasjon og musik som faller i smak hos ungdomen.
Men skal ikke utale meg så mye, jeg hører ikke så ekstremt mye på radio. Bare når jeg kjører bil.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer jon_melon:
Jeg hører litt på Kanal 24, de er best av de norske....Ellers så er de på GTA litt bedre Og det sier nok!

Det sier da ikke så mye! GTA-kanalene er jo ekstremt geniale! Digger K-DST og K-Rose Liker ikke country på ordentlig, men digger det på GTA San Andreas!
  • 0
Hører nesten aldrig på radio, bare litt når jeg spiller San Andreas, mest grunnet min ipod med rundt fem hundre sanger på
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
fem hundre er ikkeno

San andreas radioene hersker!
Radio X og K-dst gjorde at jeg oppdaget Rock!
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Nå har jeg starta å høre på Virgin classic rock! Dritbra!
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer jon_melon:
Nå har jeg starta å høre på Virgin classic rock! Dritbra!

Og hvem har du å takke for det lille melonmann?
  • 0
P3 er best ja... elsker pyro... synd det ikke finnes noe pønk program noe sted though....
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer mrcookiepants:
Kanal 24! Rart at ingen har nevnt at de hører på Kommisjonen, det er jo knallbra .

Jeg hører på komisjonen. Det er drittbra Hørte på kanal 24, men radioen er ødelagt
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
jeg hører mest på p3 og p4, synes de spiller best musikk og har de beste programmene
Die Mensch-Machine
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!