LeZimen 2007-06-17 17:27 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hvilken norsk radio stasjon syns DU er best?Type here. Like Comment Share 0Neppy 2007-06-17 18:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes The Voice er best. Jeg liker Justin Timberlake. Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke hørt noe særlig på The Voice. Liker best P4 og Kanal 24. De spiller best musikk =PType here. Like Comment Share 0 tradetown 2007-06-17 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p3 liker jeg.. pyro er et bra program Lagt til 2007-06-17 19:31: hører alltid på radio før jeg sovner og når jeg står opp Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nja, har ikke hørt så veldig mye på P3 eller P2 eller P1, men det var en gang på en av de stasjonene at det var en sånn sinnsyk kjip gubbe som bare snakka. Orka ikke å høre på det..Type here. Like Comment Share 0tradetown 2007-06-17 19:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har hørt på pyro før eller? Like Comment Share 0tguls 2007-06-17 19:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig all radio sucker jeg da"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Neppy 2007-06-17 18:07 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jeg synes The Voice er best. Jeg liker Justin Timberlake. Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke hørt noe særlig på The Voice. Liker best P4 og Kanal 24. De spiller best musikk =PType here. Like Comment Share 0 tradetown 2007-06-17 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p3 liker jeg.. pyro er et bra program Lagt til 2007-06-17 19:31: hører alltid på radio før jeg sovner og når jeg står opp Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nja, har ikke hørt så veldig mye på P3 eller P2 eller P1, men det var en gang på en av de stasjonene at det var en sånn sinnsyk kjip gubbe som bare snakka. Orka ikke å høre på det..Type here. Like Comment Share 0tradetown 2007-06-17 19:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har hørt på pyro før eller? Like Comment Share 0tguls 2007-06-17 19:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig all radio sucker jeg da"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
LeZimen 2007-06-17 19:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ikke hørt noe særlig på The Voice. Liker best P4 og Kanal 24. De spiller best musikk =PType here. Like Comment Share 0 tradetown 2007-06-17 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p3 liker jeg.. pyro er et bra program Lagt til 2007-06-17 19:31: hører alltid på radio før jeg sovner og når jeg står opp Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nja, har ikke hørt så veldig mye på P3 eller P2 eller P1, men det var en gang på en av de stasjonene at det var en sånn sinnsyk kjip gubbe som bare snakka. Orka ikke å høre på det..Type here. Like Comment Share 0tradetown 2007-06-17 19:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har hørt på pyro før eller? Like Comment Share 0tguls 2007-06-17 19:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig all radio sucker jeg da"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
tradetown 2007-06-17 19:26 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p3 liker jeg.. pyro er et bra program Lagt til 2007-06-17 19:31: hører alltid på radio før jeg sovner og når jeg står opp Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nja, har ikke hørt så veldig mye på P3 eller P2 eller P1, men det var en gang på en av de stasjonene at det var en sånn sinnsyk kjip gubbe som bare snakka. Orka ikke å høre på det..Type here. Like Comment Share 0tradetown 2007-06-17 19:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har hørt på pyro før eller? Like Comment Share 0tguls 2007-06-17 19:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig all radio sucker jeg da"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
LeZimen 2007-06-17 19:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Nja, har ikke hørt så veldig mye på P3 eller P2 eller P1, men det var en gang på en av de stasjonene at det var en sånn sinnsyk kjip gubbe som bare snakka. Orka ikke å høre på det..Type here. Like Comment Share 0tradetown 2007-06-17 19:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har hørt på pyro før eller? Like Comment Share 0tguls 2007-06-17 19:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig all radio sucker jeg da"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
tradetown 2007-06-17 19:33 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible noen som har hørt på pyro før eller? Like Comment Share 0tguls 2007-06-17 19:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig all radio sucker jeg da"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
tguls 2007-06-17 19:39 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Synes egentlig all radio sucker jeg da"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
LeZimen 2007-06-17 19:42 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Du ja.... Lagt til 2007-06-17 20:09: Jeg hører ikke noe særlig på radio jeg heller, bare noen ganger når vi kjører et sted. Men eller aldri..Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Aleksander_M 2007-06-17 23:05 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre Blå... Like Comment Share 0yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
yama 2007-06-18 12:55 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Personlig hater jeg og høre på radio. De spiller jo bare møkka musikk... Men hvis jeg ikke har no valg, glemt og ta med cd til jobb bilen feks, hører jeg på Kanal24 (bedre enn ingenting)..."My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds Like Comment Share 0tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
tguls 2007-06-18 13:45 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer Aleksander_M:Min egen "costum" Yahoo radio selvfølgelig. Spiller som regel akkuratt den type musikk jeg vil høre ? Hva er det?"Man trenger ikke to når man har Truls" Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
LeZimen 2007-06-18 13:46 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 spiller bra musikk! Det er de som har de gode programmene også, men akkurat nå hører jeg mest på Vrock og KDST "The Dust" Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Aleksander_M 2007-06-18 15:50 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Siterer LeZimen:? Hva er det? Man velger hvilke sjangere man vil høre på, så velger radioen ut sanger i de kategoriene... www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
LeZimen 2007-06-18 17:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kult, men ett lite problem. Det var ikke jeg som spurte Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Aleksander_M 2007-06-18 21:10 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Quote bug Tror jeg Blå... Like Comment Share 0LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
LeZimen 2007-06-18 21:31 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Må prøve Yahoo radio en gang Lagt til 2007-06-18 21:35: Men er det noen her som har hørt på amerikansk nettradio før?Type here. Like Comment Share 0Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Aleksander_M 2007-06-18 22:14 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible haha... Jeg sier igjen www.yahoo.com Blå... Like Comment Share 0tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
tradetown 2007-06-18 22:17 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible får vel prøve det yahoo greiene.. hørtes artigt ut Like Comment Share 0berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
berkut 2007-06-18 22:44 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Prøvde de yahoo greiene: "What is democrasy?That have something to do with young men killing each other." Like Comment Share 0Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Heksekongen 2007-06-19 20:37 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P4 er den beste...folk som liker NRJ er dummeI bet Darth Vader listens to Slayer. Like Comment Share 0Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Frode Haugen 2007-06-19 20:49 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Både Asbjørn og Totto som er programledere for Pyro er gode venner av meg. Prøver å få det med meg så ofte som mulig. Av vanlige radiokanaler synes jeg det mest som spilles stort sett er crap, og derfor bruker jeg mest tid på å høre mine egne cder, og bruker Myspace etc. til å sjekke ut nye artister.Frode Haugen / Gamereactor Like Comment Share 0Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Krizzi 2007-06-23 16:41 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible P3 Bandit Rock non Stop ''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!'' Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Spillpwnern 2007-11-02 22:19 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible p4 bandit spiller bare heavy (nesten) digger den!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
SlippY 2007-11-02 22:22 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hører vel egentlig nesten aldri på radio, men når jeg gjør det går det i P3. Like Comment Share 0Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123
Spillpwnern 2007-11-06 18:23 Seksuelt innhold Voldelig innhold Søppel Krenker mine rettigheter Annet Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible prøv p4 bandit, de spilte netopp master of puppets!Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod. Like Comment Share 0 For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå! Side: 123