Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Sky Captain and The World Of Tomorrow. Helt OK eventyrfilm i seg selv, men for min egen del ekstremt interessant kun for det tekniske sin del.
"Rated R for sadistic violence, strong sexual content, language and drug use"
  • 0
crank var den siste filmen jeg så. det var god action underholdning
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
så happy feet i det siste, skulle tro det var noe dritt Pixar hadde kommet med bare for å tjene litt penger. Men den var ganske bra.
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Siterer Tackli:
Sky Captain and The World Of Tomorrow.


hmmm den har jeg sett.. ikke noe god film akkurat.. stilig at alt er laga å data da men men.. skuespillerne suger i den filmen huff
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Siterer Christinem:
hmmm den har jeg sett.. ikke noe god film akkurat.. stilig at alt er laga å data da men men.. skuespillerne suger i den filmen huff


Som sagt så syntes jeg det er en helt OK film i eventyrsjangeren, og skuespillet som du nevner er kanskje ikke av ypperste sort akkurat, men det kler hele settingen relativt godt (1920 åra møter en fiktiv alternativ fremtid?). Og som jeg sa tidligere, så er det først og fremst pga. min interesse for 3D og Animasjon at denne filmen er interessant

Edit: Glemte et STORT pluss denne filmen har forresten! ANGELINA JOLIE! *siklesikle*
"Rated R for sadistic violence, strong sexual content, language and drug use"
  • 0
Jeg så De Ubestikelige i går, mega bra film!
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Siterer Tackli:
Sky Captain and The World Of Tomorrow. Helt OK eventyrfilm i seg selv, men for min egen del ekstremt interessant kun for det tekniske sin del.

Sovna i den Jeg syntes at den var dårligere en ok


Siterer brutalx:
crank var den siste filmen jeg så. det var god action underholdning


Crank er så sykt bra En av de mest underholdende action filmene jeg har sett på lenge
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Siterer Tackli:
Edit: Glemte et STORT pluss denne filmen har forresten! ANGELINA JOLIE! *siklesikle*


hehe ja hu e jo alltids fine ;) så du aleksander i helga da.. sikle sikle..

huff hehe av og te så føle eg eg sende litt feil signaler ut.. eg e ikkje lesbisk.. men vet å verdsette vakre personer
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
@Christinem; Nei, så den ikke nå, men har sett den før Hun er godt støpt ja. Hun er faktisk min nr. 1 har jeg funnet ut. Toppen av lykke = Angelina Jolie tropper opp i leiligheten iført Lara Croft's drakt.
"Rated R for sadistic violence, strong sexual content, language and drug use"
  • 0
Siterer Tackli:
@Christinem; Nei, så den ikke nå, men har sett den før Hun er godt støpt ja. Hun er faktisk min nr. 1 har jeg funnet ut. Toppen av lykke = Angelina Jolie tropper opp i leiligheten iført Lara Croft's drakt.


Går det ann å være uenig i det? Hvis man ikke synes Angelina er pen er man direkte sær.
Blå...
  • 0
En film om Global Oppvarming! Al Gore snakka om det i to timer, og jeg trudde jeg skulle dø. Greit nok, det er viktig stuff, men faen for en kjedelig måte å få det inn på
  • 0
hehe ja den har jeg sett litt av.. ble bare utrolig redd for at verden plutselig bare smelta eller noe.. iik
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Begynner å bli veldig lenge siden, men jeg trooor det var The Ladykillers.
Plutselig en dag var jeg vekk.
  • 0
Straight Into Darkness
Ganske bra film, en krig/thriller film. Er veldig ukjent tror jeg.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Så nylig Letters From Iwo Jima på kino, og det er kanskje den aller beste filmen jeg har sett, ved siden av Ringenes Herre. Alle som liker krigsfilmer med litt mer mening i enn kun pang-pang, bør gå og se denne!
  • 0
så YAMOTO i går kveld. for de som ikke har hørt om den så handler den om WW2 og historien til japans største slagship (yamato)
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Borat helt ok film.
xO
  • 0
Nå så jeg vel "Terkel i knipe" sist tror jeg. Den er ganske gøyal, men manuset er det morsomste av alt.

Jeg synes at Borat er kongebra
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Nå så jeg vel "Terkel i knipe" sist tror jeg. Den er ganske gøyal, men manuset er det morsomste av alt.

Jeg synes at Borat er kongebra


Borat var dtrrrit morsom den filmen anbefaler eg
love Nintendo:)....super mario2 whoho:P
  • 0
Så på Scary Movie 4 igår
Og Ghost Rider så jeg forige søndag eller noe
The World Loves The Legend Of Zelda
  • 0
The Devil's Rejects

Håhå, for en herlig voldsorgie av en film. Me like.

http://www.imdb.com/title/tt0395584/
"Rated R for sadistic violence, strong sexual content, language and drug use"
  • 0
hm så vel alle Matrix filmene
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Gone In 60 Seconds.
Sett den før så den ble litt kjedelig nå
Blå...
  • 0
The whole ten yards ......kanskje ikkje den beste komedien, men ein del morsomme personligheter i filmen
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
den filmen jeg så sist var Pirates. Anbefales for folk som liker litt hanky panky spanky, if you catch my drift...............
Hest er best som pålegg;-)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!