Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Siterer HaXorZ:
OG etternavnet mitt


*stalks*

Little miss sunshine

Kindof loved it! Greg Kinnear og Steve Carrel var spesielt gode syntes jeg. Ikke mye negativt å si om den egentlig, faktisk ingenting som jeg kommer på akkuratt nå. Digget bestefaren også..

8/10

Vet ikke om jeg nevnte det her tidligere men så Mystery team for en stund tilbake, som jeg syntes var ekstremt sjarmerende. Hadde vært kult å vite hva andre her inne syntes om den om noen har sett den/vil se den i nærmeste fremtid.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Hvorfor nevnes Tønsberg? Går jo på skole der, og bor 15 min unna.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvorfor nevnes Tønsberg? Går jo på skole der, og bor 15 min unna.


Var vel en viktig hendelse her i Tønsberg. Det er et flashback man ser i begynnelsen; Tonsberg, Norway - 965 A.D. You should've seen the look on my face når jeg så det første gangen! Personlig så elsker jeg denne typen filmer, og
Thor er en av de beste, så DET var epic!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Så Kong Curling forrige helg. Herlig norsk humor med Antonsen i spissen. Har alltid vært fan av Atle, så jeg hadde høye forventninger til denne filmen, og den skuffet absolutt ikke.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Har nettopp sett Hodejegerne! Er vel en av de beste filmene jeg har sett på lenge (Ikke at jeg ser mye film, høhø). Med godt skuespill og flott historie holder den meg interresert hele filmen igjennom.

9/10
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Hellboy 2: The Golden Army

Aaaa! Perfekt action på en lørdags kveld! Det er en slik film som får meg til å føle meg 12 år igjen, klistret forran skjermen mens lørdagsfilmen ruller over skjermen. Den er ikke perfekt som film, men den underholder akkurat som ønsket på en slik kveld Hadde forresten aldri sett den før. Den var som sagt akkurat set jeg forventet, ikke mer. Så den overrasket ikke akkurat, men den var fortsatt veldig gøy å se på
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Ine
  • Ine
Reservoir Dogs

Awesome. Rart at jeg ikke har fått sett den før nå. Synes ikke den er den beste av Tarantino, men den var definitivt underholdende, med kul dialog og noen ganske minneverdige scener.

8/10
Riddle me this
  • 0
Hodejegerne

Likte ikke boken, og filmen var ikke bedre. Kjedelig casting og norsk

Svak 5/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Har nå sett første sesong av The Walking Dead. Selv om jeg ikke likte avslutningen så godt, må jeg nok si at det er min favoritt blant de seriøse seriene jeg har sett. Anbefales på det varmeste for alle som har en viss interesse for zombier. Nå er det på tide å legge en egen plan for hva jeg selv ville gjort i en slik situasjon.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Venom140:
Hæ, har jeg sett feil versjon eller den du anbefaler elller wtf?


Du anbefaler riktig versjon ;)
Den amerikanske versjonen heter Quarantine, og er ikke så mye å skryte av.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Citerer Venom140:
Hæ, har jeg sett feil versjon eller den du anbefaler elller wtf?


Du anbefaler riktig versjon ;)
Den amerikanske versjonen heter Quarantine, og er ikke så mye å skryte av.

Okey ^^
*MacGyver Theme*
  • 0
Da var man ferdig med sesong 1 av "how i met your mother"
Blant sitcomene er dette min definitive favoritt.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Breaking Bad sesong 4

Den beste sesongen så langt. Til tider magi.

Svak 9/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Captain America: The first avenger, 2 gang jeg så den, dritbra film egentlig.. Å ganske så kult at den starter i Tønsberg som "Thor"gjør.. Go norway!<3

9/10
The D' is silent.
  • 0
Star Wars!

10/10
  • 0
Siterer Duckislate:
Star Wars!



Hvilken av de? For de er absolutt ikke alle 10/10 filmer.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Sikkert the Clone Wars han mener.

How to make it in America sesong 2

Bra feelgood serie fra HBO. Mange morsomme øyeblikk og grei historie. Litt bedre enn første sesongen. Synes det er litt for få episoder, så det ble ikke den stoooore høydaren.

7/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Beowulf
Dette er en action animasjons film basert på historien om Beowulf.
Som også er inspirasjons kilden til J.R.R. Tolkiens Ringenes herre filmer, og J.K. Rowlings Harry Potter.
Da var det noen små forventninger til filmen, men nå har ikke jeg lest boken eller hatt noen spesielle forhold til Beowulf.
Og jeg vil si meg veldig imponert av filmen, som jeg vil si er en av de beste animasjons filmene jeg har sett.
Jeg ser det er mye som minner meg om Skyrim i filmen, og det gjorde den bare bedre

Jeg gir den 8 eller 9
Ikke helt bestemt...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Zook
  • Zook
Captain America: The First Avenger

Godkjent action. Flotte effekter, mange eksplosjoner, masse skyting, og så videre. Hugo Weaving er like kul som alltid. Når det gjelder historie, karakterer og dialog er det ikke mye positivt, som forventet. Kjærlighetshistorien er også helt sinnsykt uengasjerende og dårlig fortalt. Mange syns sikkert slikt er uviktig i en actionfilm, men det trekker ned når jeg sitter og kjeder meg litt utenfor actionscenene. Uansett, som hjernedød superheltfilm funker den veldig godt, og gjør meg mer spent på The Avengers som kommer i mai.
You're sleeping over, right?
  • 0
Rise of the Planet of the Apes

9/10
"get poor die tryin"
  • 0
Warrior (2011)

Oppdaget denne filmen tidligere i dag. Og den tok meg på senga. Troverdige karakterer, masse fet MMA-fighting og en uforutsigbar historie.

9/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Shameless US

Veldig fin og morsom serie som handler om en fattig familie med 6 barn og en meget alkoholisert far. William H. Macy kjent fra Fargo spiller strålende og Emmy Rossum er en fryd for øyet. Grei handling, men relativt repetivt.

Sterk 7/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Kronoz:
Har endelig rotet meg til å se Reservoir Dogs. Det var på tide.


Dansescenen er bare best.
  • 0
Siterer Decyfer:
Oppdaget denne filmen tidligere i dag. Og den tok meg på senga. Troverdige karakterer, masse fet MMA-fighting og en uforutsigbar historie.


Hvordan var Tom Hardy?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
A Clockwork Orange

Rar start. Hele filmen er rar, selvsagt. Men den andre halvdelen var mye bedre. Jeg klarte å lese mye mer ut av filmen da. Det før var bare mange rare hendelser.

7/10
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!