Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Resident Evil: Afterlife

Bra film, men skjønte ikke helt hvem han som så ut som en bøddel var:/ Han/den virka kjent, men greide bare ikke å huske navnet.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Resident Evil: Afterlife

Bra film, men skjønte ikke helt hvem han som så ut som en bøddel var:/ Han/den virka kjent, men greide bare ikke å huske navnet.


Mener jeg leste at han er fra Resident Evil 5.

Hvorfor han var i filmen er dog et annet spørsmål...
Sikkert bare kastet med for effektene sin skyld
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
De 2 siste jeg har sett er:

The New Guy - Ett mobbeoffer bytter skole. Før han kommer til skolen gjør han forandringer på seg selv og ser ikke så nerdete ut. Mange morsomme situasjoner oppstår.

8/10

Transporter 2 - Action thriller med mye action. Mange scener er kule. Denne må sees som underholdning uten å tenke over effektene som er brukt.

8/10
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Rango

Veldig, veldig underholdende animasjonsfilm, spesielt i starten, men det dabber litt av mot slutten. Uansett 100% seerverdig. Anbefales!

8/10
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
sweeney todd.

MEH.

5/10
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer Enable:
sweeney todd.



MEH.



5/10


ohhhhoooohoooooo! Someones asking for an asskicking!!!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
El Mariachi (For andre gang)

Svært enkel handling, men veldig underholdende. Og filmen er en inspirasjon for uavhengige filmskapere med tanke på hvor billig lagd den var.

7/10
Heihei
  • 0
The Big Lebowski

Awesome.

9/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Legend of the Guardians: The Owls of Ga'Hoole

Selv om det er animert, kan man se at dette er en Zack Snyder film: Masse stilisert bruk av slow-motion, og det ser herlig ut. En visuell nytelse, og er ganske underholdende, men alt i alt den svakeste fra Zack Snyder. Ingenting minnesverdig.

6/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Zombieland

Eheemm, myyyye bedre enn jeg forventet. absolutt værdt å se!

8/10
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
No Strings Attached

Klisje. Pluss for Natalie Portman.

5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Cop Out
Til tider en relativt morsom actionkomedie, med gode prestasjoner fra både Bruce Willis og Seann William Scott(som er alt for lite med i filmen). Dessverre er Tracy Morgan så ekstremt irriterende at du få minutter inn har lyst til å skrape ut øynene dine med en gaffel! Synd, for filmen er ikke så verst ellers.
5/10
Kept you waiting, huh?
  • 0
It's a Mad, Mad, Mad, Mad World

Underholdende og morsom film med noen fantastiske høydepunkter. Artig å se så mange kjente tryner også, bl.a. Jerry Lewis i tidenes mest poengløse cameo.

8/10
Heihei
  • 0
Desperado

Som ren actionfilm er dette gulle godt. Mye kule skuespillere brukt her også, som Quentin Tarantino, Steve Buscemi, Danny Trejo m.fl. Kjemien mellom Banderas og Hayek funker også bra. Filmen får trekk for en ganske kjedelig slemming.

Svak 8/10
Heihei
  • 0
Paranormal Activity 2

Ingenting spesielt skjedde før den siste halvvtimen, som til gjengjeld var ganske så creepy. Filmen slet med å bygge seg skikkelig opp, og feiler der eneren seiret. Pluss for noen herlige skvettesekvenser, men langt fra så skremmende og intens som originalen.

5/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Den siste jeg så heter Laputa: Castle in the sky. Dette er altså en japansk anime/tegnefilm (eller hva det heter) fra 1986. De skal finne en by som flyr i himmelen.

7/10

Jeg liker japansk selvom jeg er lite kjent med filmer derifra.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Godzilla (1954)

Har ikke sett denne siden jeg var hvertfall halvparten av den alderen jeg er nå,
så jeg fant ut at det var på tide med et gjennsyn.

Som jeg har sagt tidligere, så elsker jeg gamle filmer med skikkelig dårlige effekter.

Denne har dog litt vel lite av det og litt for mye prating og teit drama,
men den er fremdeles en kul klassiker.
Mye bedre enn det amerikanske dritet fra 98.

8/10
  • 0
Heavy Metal - Lounder Than Life

Flott film om heavy metalens utvikling
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Heavy Metal - Lounder Than Life



Flott film om heavy metalens utvikling


Er det samme regissør som "a headbangers journey"?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Grallen:Heavy Metal - Lounder Than Life
Flott film om heavy metalens utvikling

Er det samme regissør som "a headbangers journey"?


Trukke det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jerry Maguire

Show me the money!

6/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Amors Baller

Fy faen for en møkkafilm! Jeg hadde ikke akkurat store forhåpninger etter å ha sett traileren, men herregud! Bedritent skuespill, utrolig klisjé historie og karakterer som er like interessante som sagflis....
4/10!
Kept you waiting, huh?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Grallen:
Citerer gnyg:Citerer Grallen:Heavy Metal - Lounder Than Life

Flott film om heavy metalens utvikling



Er det samme regissør som "a headbangers journey"?



Trukke det.


Okei. Da har jeg garantert ikke sett den
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Guttah. Vet ikke om noen husker meg, men jeg er TILBAKE. Har sett masse filmer og serier siden sist, så mye at jeg ikke gidder å ramse opp.

Men legger ved en link til IMDb-kontoen min: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=45961051
Jævelhøns
  • 0
The Other Guys

Sinnsykt bra film etter min mening. Må si at både Will Ferrell og Mark Wahlberg spiller ganske bra sammen i denne. Så den med noen venner, og vi lo nesten gjennom hele filmen. Absolutt verdt å se hvis du er glad i action komedier.
Aim for the bushes!

9/10
...But our princess is in another castle!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!