Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


What Women Want

Fascinerende film.

7/10
"get poor die tryin"
  • 0
Watchmen

Uten at jeg gidder å si noe spesielt om filmen, så var den helt grei, men skjønte ikke hvorfor noen av karakterene var så himla sterke og kampdyktige. De hadde tross alt ikke superkrefter flesteparten, på tross av lubbent utseende og ingen fysisk trening de siste årene var det intet problem å banke shiten ut av masse folk på ett fengsel for enkelte av hovedpersonene. Hadde foretrukket tegneseriens versjon der "The Owl" (eller nå hva han het) hadde brukt skitne knep enn alle ninja-movsa, ettersom han ikke har trent på år. Filmen hadde mange flotte karakterer, men skulle gjerne sett The Komedian som eldre, enn den yngre vi for det meste ble presentert for.

7/10
Jævelhøns
  • 0
AVATAR 3D

Min første opplevelse med 3D film, og det skuffet ikke. Ble overrasket over hvor rått det faktisk var med 3D og filmen var veldig bra. Spennende verden, som sugde meg skikkelig inn i. Gleder meg stort til en eventuelt oppfølger

9/10
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Creepshow

Både skremmende, spennende og morsom, denne filmen inneholder fem forskjellige historier. Fin regi av George A. Romero, velskrevet manus av Stephen King, og noen gode skuespillerpresentasjoner, spesielt Stephen King og Leslie Nielsen.

8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Så 2012 på Tirsdag. Sinnsykt bra film, rett og slett sinnsykt! 2012 må nok være et av de beste filmene jeg noengang har sett. Med fabelaktig skuespill, flotte scener og ikke minst massevis med katastrofer og en sinnsykt spennende historie inkludert mange triste scener.


9/10
  • 0
Fight Club

Mye bedre enn forrige gang jeg så den, men synes fortsatt den er overvurdert

8/10

GoodFellas

Perfekt film på mange måter, og Pesci er i kanonform

10/10
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer fantomena:
Med fabelaktig skuespill,


You are joking.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Siterer mnorm:
AVATAR 3D



Min første opplevelse med 3D film, og det skuffet ikke. Ble overrasket over hvor rått det faktisk var med 3D og filmen var veldig bra. Spennende verden, som sugde meg skikkelig inn i. Gleder meg stort til en eventuelt oppfølger



9/10


Helt enig Glemte og spise og drikke mens jeg så på filmen fordi jeg ble så dratt med.

Helt standard historie du har sett tusen ganger før, men jeg syntes det var utført på en såpass bra måte at det ikke trakk no særlig fra filmen.

Må bare gi en advarsell til alle som har lett for å få hodepine eller migrene eller slikt, 3D er veldig slitsomt for øynene, og hvis du har store problemer med det vil jeg anbefale og se i 2D (selv om 3D oplevelsen ikke er noe man burde gå glipp av ).

Og Neytiri er hawt... det er jo alltids et pluss
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer fantomena:
Så 2012 på Tirsdag. Sinnsykt bra film, rett og slett sinnsykt! 2012 må nok være et av de beste filmene jeg noengang har sett. Med fabelaktig skuespill, flotte scener og ikke minst massevis med katastrofer og en sinnsykt spennende historie inkludert mange triste scener.


9/10


Fail.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Der siebente kontinent (The Seventh Continent) - Michael Haneke

Herlig feel-good film som hele familien kan kose seg med i romjula! : D

8/10
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Escape From New York

En film med en del feil, men også med sine store lyse sider, som gjør opp for de dårlige. Historien er nesten latterlig enkel, og filmen er ikke utrolig spennende, men Kurt Russels skuespill og karakteren hans generelt var dritkul, settingen og stemningen i filmen var glimrende og slutten var konge! Ikke et mesterverk, men en utrolig kul film tvers igjennom.

(Også var det skøj å se Lee Van Cleef også!)

Svak 8/10
Heihei
  • 0
Siterer fantomena:
Så 2012 på Tirsdag. Sinnsykt bra film


9/10


Oh, how i lol´d.

Braveheart

Elsker denne filmen, skotter er faen meg ikke det folkeslaget jeg ville ha køddet med om jeg levde på den tiden.

9/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Predator:
Citerer fantomena å 2012 på Tirsdag. Sinnsykt bra film, rett og slett sinnsykt! 2012 må nok være et av de beste filmene jeg noengang har sett. Med fabelaktig skuespill, flotte scener og ikke minst massevis med katastrofer og en sinnsykt spennende historie inkludert mange triste scener.


9/10

Fail.


HAHAHAHA

Kan ikke si jeg var så begeistret over filmen. 4/10
"get poor die tryin"
  • 0
The Texas Chainsaw Massacre (2003) - en av de bedre remakene jeg har sett, når ikke opp til originalen da - 8/10

Unknown - slett ikke så gæren denne - 7/10

Steel Trap - temmelig spennende gjennom nesten hele filmen på tross av at den lånte en del fra filmer som Cube og Saw, akseptabelt skuespill, men veldig flate og uinteresante karakterer, og slutten var ganske tåpelig selv om den var overraskende - 5/10

Session 9 - veldig undervurdert psykologisk thriller, som riktig nok var vanskelig og forstå seg på, men fremdeles veldig bra - 9/10
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer Croius:
Citerer fantomena:
Med fabelaktig skuespill,


You are joking.
Siterer Predator:
Citerer fantomena:
Så 2012 på Tirsdag. Sinnsykt bra film, rett og slett sinnsykt! 2012 må nok være et av de beste filmene jeg noengang har sett. Med fabelaktig skuespill, flotte scener og ikke minst massevis med katastrofer og en sinnsykt spennende historie inkludert mange triste scener.


9/10


Fail.
Siterer dark samus nemesis:
Citerer fantomena:
Så 2012 på Tirsdag. Sinnsykt bra film


9/10


Oh, how i lol´d.



9/10
Siterer hack shack:
Citerer Predator:
Citerer fantomena å 2012 på Tirsdag. Sinnsykt bra film, rett og slett sinnsykt! 2012 må nok være et av de beste filmene jeg noengang har sett. Med fabelaktig skuespill, flotte scener og ikke minst massevis med katastrofer og en sinnsykt spennende historie inkludert mange triste scener.


9/10

Fail.


HAHAHAHA

Kan ikke si jeg var så begeistret over filmen. 4/10


Er ikke poenget med denne tråden å si si egen mening om filmer uten å bli kritisert eller latterliggjort av det?
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Er ikke poenget med denne tråden å si si egen mening om filmer uten å bli kritisert eller latterliggjort av det?

Står ingenting om det i førsteposten.

Das Weisse Band - Eine deutsche Kindergeschichte - Michael Haneke

Minnet meg om Fanny och Alexander og til en viss grad Twin Peaks, som aldeles ikke er en dårlig ting. Men ja, handling: snåle ting skjer i en tysk landsby rett før første verdenskrig. Vi får et slags innsyn i samfunnet deres, eller noe. Men ja. Sykt ond stemning i filmen, og de små nazispirene er foraktelige. Ikke like emosjonelt knusende som de andre Haneke-filmene (Funny Games, Der Siebente Kontinent, Benny's Video, Caché), men likevel en svært god film på mange måter. Muligens hans beste til nå. Må få sett La Pianiste snart...

8/10
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Er ikke poenget med denne tråden å si si egen mening om filmer uten å bli kritisert eller latterliggjort av det?

Ja, man kan si sin mening om filmer, men det må da også være lov for andre å si sin mening om det igjen etterpå?
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Citerer K_R_I_S:
Er ikke poenget med denne tråden å si si egen mening om filmer uten å bli kritisert eller latterliggjort av det?

Ja, man kan si sin mening om filmer, men det må da også være lov for andre å si sin mening om det igjen etterpå?


Det er jo selvsagt lov, men jeg syntes det blir for dumt når man begynner å le når en person gir en bra karakter til en film som du ikke liker. Alle har jo sin egen mening, men sånt syntes jeg bare blir altfor tåpelig.
I was frozen, today!
  • 0
Ytringsfrihet begge veier.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Det er jo selvsagt lov, men jeg syntes det blir for dumt når man begynner å le når en person gir en bra karakter til en film som du ikke liker. Alle har jo sin egen mening, men sånt syntes jeg bare blir altfor tåpelig.


Det er lov til å si sin mening om en film, og det er lov til å kritisere meningen til andre, men det blir for dumt når folk skriver Fail, LoL og Hahahaha. Skal man komme med kritikk om andres meninger skal man være saklig og komme med motargumenter i minste fall.
Jævelhøns
  • 0
Siterer Baardern:
Citerer K_R_I_S:
Det er jo selvsagt lov, men jeg syntes det blir for dumt når man begynner å le når en person gir en bra karakter til en film som du ikke liker. Alle har jo sin egen mening, men sånt syntes jeg bare blir altfor tåpelig.


Det er lov til å si sin mening om en film, og det er lov til å kritisere meningen til andre, men det blir for dumt når folk skriver Fail, LoL og Hahahaha. Skal man komme med kritikk om andres meninger skal man være saklig og komme med motargumenter i minste fall.


Og det er det jeg prøver å si.
I was frozen, today!
  • 0
Siterer K_R_I_S:
Og det er det jeg prøver å si.


Da er vi enige.
Jævelhøns
  • 0
Jo, det er lov å si fail når han skrev at 2012 har fabelaktig skuespill. Det går bare ikke.

Family Guy - season 7

Family Guy er virkelig en genial serie. Overgår The Simpsons, og vel så det! Synes kanskje 12 episoder er litt lite, men alle episodene er morsomme og underholdende. Noen er selvfølgelig ikke såååå morsomme, men det gjør ikke så mye. Kjempegod animasjon, og en haug av morsomme karakterer. Ikke den beste sesongen, men alt i alt en god en.

Svak 8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jo, det er lov å si fail når han skrev at 2012 har fabelaktig skuespill. Det går bare ikke.


Det er ikke måten å si det på. Men det er nå meg, men hvis det er slik filmer diskuteres her, fine by me.
Jævelhøns
  • 0
Hvis man skal være uenig med andre må man kunne greie å begrunne det og si det på en noenlunde høflig måte. Helst bør man også presentere noen skikkelige argumenter. Å si "Fail" eller "Hahaha" er bare uhøflig og barnslig, og hjelper på ingen måte tøffingen som sier "Fail" eller "Hahaha" med penislengden sin. Tvert imot.

Vær saklig, eller ikke vær noen ting. Hvis ikke er det ikke noe hyggelig å være her.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!