Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


Pans labyrint er tittelen på filmen.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Siterer ShinyBlade:
Pans Labyrint

9/10

Anbefales på det sterkeste. En av de beste filmene jeg har sett!
Noen som har sett den?


Ja!!!

En av de beste filmene jeg vet om!
10/10
  • 0
Bad Company

En spennende og morsom film, jevnt over super lørdagsunderholdning
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer ShinyBlade:
Pans labyrint er tittelen på filmen.


Sarkasme, mann. Pans Labyrint er et mesterverk!

Lagt til 2009-08-02 22:59:
Har sett George A. Romeros "Trilogy of the Dead:"

Night of the Living Dead

En ekte klassiker. Sjokkerende i sin tid, og en god inspirasjonskilde. Likte denne best i trilogien på grunn av den klaustrofobiske stemningen og skrekken. Omtrent hele denne filmen tar sted i et lite hus, der en liten horde blodtørstige zombier samler seg utenfor. Musikken er også karakteristisk, og får filmen til å virke enda eldre enn den er. Har aldri opplevd det med en så gammel film. Han Ben-fyren er dessuten badass.

9/10


Dawn of the Dead

Jadda. Mer action og blod enn skrekk, men fremdeles veldig god underholdning. Store deler av filmen tar plass på et kjøpesenter, en minneverdig setting som det kan komme mye moro utav. For denne var mye mer humoristisk enn forventet. Filmen hadde som regel en lys tone. Funker jo greit, selv om jeg likte skrekken fra forgjengeren bedre. Som sagt veldig blodig. Hoder blir sprengt i filler og involler blir revet ut. Han Peter-fyren er dessuten badass.

8/10


Day of the Dead

Handler mindre om zombieapokalypse og mer om interne konflikter mellom zombieforskere og militære styrker. Den første halvdelen var ikke noe særlig. De aller fleste karakterene er klisjéer, og konfliktene er barnslige. Greit nok å lage en film om hvordan et samfunn går bananas når zombiene tar over, men i så fall bør karakterene være mer troverdige, og alt det der.

Andre halvdel...noen av kroppsparteringene er like lekre som i Braindead. Han rasta-fyren er dessuten badass.

7/10

Lagt til 2009-08-02 23:02:
Altså, anbefaler alle å kjøpe Trilogy of the Dead, en lekker zombiesamling som nå er å finne for en latterlig billig penge!
You're sleeping over, right?
  • 0
Night of the Living Dead

Den nest beste "Of the Dead" filmen, bak Dawn of the Dead. Denne var mye mer klaustrofobisk og skummel enn de andre, men det gjør den ikke den skumleste filmen evar. Settingen funket, og svart/hvitt var utrolig godt. Digget også musikken. Må sees!

9/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Undisputed

Jeg så den klokka 7 i morres og halvsov gjennom hele filmen, så fikk ikke med meg så veldig mye.

x/10
"get poor die tryin"
  • 0
The Truman Show

Dritgod. Jim Carrey er supergod, og filmen er tankevekkende og underholdende, komplett med en super slutt. Må sees.

9/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Planet Terror

Hoho! Lekre damer, store mengder blod, og ikke minst en herlig gjeng skuespillere; Bruce Willis! Josh Brolin! Quentin Tarantino! Naveen Andrews! Og ikke minst Rose McGowan, med et sinnsykt maskingevær som høyrefot!

Robert Rodriguez lager virkelig sprø filmer. Både denne og From Dusk Till Dawn er skikkelig overdrevne, blodige og utrolig morsomme filmer. Denne hadde et par middelmådige scener i begynnelsen, men ellers var det vanvittig god underholdning hele tiden. Anbefales virkelig!

8/10

Hvis jeg skal dømme Grindhouse-greia som én film, fortjener vel den en 8/10. Death Proof har sine kjeeedelige partier, men bilscenene er herlige. Det beste med filmen(e) er dog stilen. Les mer om hva uttrykket "Grindhouse" betyr her.
You're sleeping over, right?
  • 0
Face/Off

Madcore action.

10/10
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer hack shack:
Undisputed



Jeg så den klokka 7 i morres og halvsov gjennom hele filmen, så fikk ikke med meg så veldig mye.



x/10


Funker aldri å se film så tidlig
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer hack shack:Undisputed



Jeg så den klokka 7 i morres og halvsov gjennom hele filmen, så fikk ikke med meg så veldig mye.



x/10

Funker aldri å se film så tidlig


Haha, ja. Prøver å våkne tidlig men det er ikke lett as
"get poor die tryin"
  • 0
Bringing Down the House

En ganske så morsom film med Steve Martin og Queen Latifah i hovedrollene. En godfilm jeg lett kan se igjen, og jeg selv om det ikke er en film hvor du ler hvert 2. minutt, er den veldig ålreit å se. Den er morsom, selv om det ikke er sånn haha-morsomt!

Terningkast: 5
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer hack shack:
Face/Off

Madcore action.

10/10


Agreed!

Police Story

Denne filmen er så utrolig fresh! Storyen er kul, skuespillet er ålreit (antar jeg), men slåssingen er bare alfa og omega. Helt fantastisk koreografert. Spesielt den siste store kampen gir meg frysninger!

Terningkast: 6
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
American gangster.
kan si noe annet enn mester verk

999/1000
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Twilight.
  • 0
Siterer Veggpryd:
Twilight.


"get poor die tryin"
  • 0
I know...
  • 0
Siterer hack shack:
Citerer Veggpryd:Twilight.


Den er ikke så dårlig
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Citerer hack shack:Citerer Veggpryd:Twilight.

Den er ikke så dårlig


Haha, litke den ikke

Tror ikke jeg endrer mening om New Moon heller, eller New Fag
"get poor die tryin"
  • 0
Elsket filmen jeg.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Elsket filmen jeg.


For real liksom? Jaja smaken er som rumpa

Anyways, så disse i dag.

The Lost Boys-7/10

Con Air -9/10

Species III- 2/10 Visste faktisk ikke at det fantes en 3 og 4 så lasta dem ned her om dagen. "Gleder" meg til 4ern.
"get poor die tryin"
  • 0
Hangover

Fikk vondt i magen av latter.

9/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skal innrømme at jeg hadde en del fordommer før jeg så Twilight, og noen av fordommene viste seg å stemme med slik den faktisk er, men filmen var slettes ikke så dårlig som jeg ventet. Den er en nokså middelmådig, men severdig film.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer hack shack:
For real liksom? Jaja smaken er som rumpa


Nei, men jeg hater den ikke. Var en helt grei film. Trudde det bare skulle være klisje på klisje. Men den funket litt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg synes heller ikke Twilight er så dum. God underholdning, ikke et mesterverk, men absolutt ikke dårlig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!