Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hvilken film/serie så du sist?


American PSYCHO (Førnøyd ShananaFarCry?)

Jeg skjønte ikke helt slutten. Men ellers en genial og artig film
5/6
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Point Break.

En underholdende actionfilm, og jeg liker ideen med skurkene. Masker av tidligere presidenter. Rått!

Terningkast: 4.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Den filmen er faktisk veldig underholdende

Gode scener og kjempeflott action. Begynte faktisk å bry meg litt om hovedkarakteren
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Psycho



Det var da fælt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Den Sjette Sansen

Genial film. Helt utrolig spennende og original film. Han lille gutten spilte fantastisk bra.

9/10
Heihei
  • 0
WARNING! MAY HAVE SPOILERS!!

The Dark Knight

For det første, la oss ta opp min fiende i filmverdenen. Dødpunkt. I denne filmen så fant jeg utrolige 0.

Så la oss snakke litt om den da. Jeg fryktet for at Heath Ledger skulle bli litt oppskryt siden han døde under produksjon av denne filmen. Den frykten hadde jeg ingen grunn til å ha. Og takk for det.

Eller så må jeg si at filmingen var fantastisk. Som jeg hintet til vagt ovenfor så var skuespillet enda bedre. Effektene var bra, og at de valgte å holde en mest mulig realistisk linje passet perfekt.

Var også litt bekymret for lengden på filmen, men det var spenning til det siste minut. At de introduserte en ny skurk et godt stykke mot slutten passet egentlig perfekt. Jeg kan ikke si noe annet om det.

Som sagt så holdt de det så realistisk som de kunne. De forklarer hvorfor Dent blir som han blir og Jokerens galskap.
Jeg følte at Batman nesten ble en bikarakter, men det gjør egentlig ikke så mye.

Terningkast: 6

Nå finnes det to måter å lage en film på. Cloverfield måten, eller The Dark Knight måten
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Shoot'em up- Denne filmen har fått mye hets, men jeg skjønner ikke hvorfor!
Greit, historien er ikke akuratt den beste og det er ikke noen smarte komentarer fra folka, men den er jo morsom!

I mine øyne er det en utrolig teit film, men det er det som er poenget, en film som du kan le av sammtidig som det er syk action.

Filmen får meg til å smile og huske alle de absurde pistolepisodene jeg tegnet og lekte når jeg var liten, den får tiden til å gå fort og jeg kan se den flere ganger, så den fortjener en 7/10 i mine øyne^^


Er Batman filmen en film som en jente kan like? Lisbeth er ikke den "Enten er det kyss og drama, ellers ser jeg den ikke" typen, men hun er ikke så stor på Rambo og eller Die Hard heller.

Jeg tenkte at jeg kunne dra henne med på den skjønner dere;D
  • 0
The Chronicles of Narnia - Prince Caspian.

En meget underholdende film som overgår 1'ern.

Actionscenene er gode, selv om de henter litt fra Ringenes Herre.

Jeg likte den.

Terningkast: 5.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
There Will Be Blood.

Ahh, så bra den var! Daniel Day Lewis spiller fantastisk, Oscaren han fikk fortjente han virkelig.

Du må se denne filmen.

Terningkast: 6.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
The Chronicles of Narnia - Prince Caspian.

En meget underholdende film som overgår 1'ern.

Actionscenene er gode, selv om de henter litt fra Ringenes Herre.

Jeg likte den.

Terningkast: 5.

Om minotaurene ser enda ut som melkekuer? Det var stoooort drawback i eneren

Siterer Predator:
There Will Be Blood.

Ahh, så bra den var! Daniel Day Lewis spiller fantastisk, Oscaren han fikk fortjente han virkelig.

Du må se denne filmen.

Terningkast: 6.

Slutten er så vilt bra. In your face!, liksom
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
There Will Be Blood her også =)
den var sjukt bra!
"the areas are drained"

så også Paranoid Park, den var også kjempebra!
8 eller 9/10 =)
Why care when you have the option not to?
  • 0
Blood Diamond

En fantastisk skildring av den afrikanske borgerkrigen. Skuespillet er overlegent bra, og alle spiller overbevisende; Solomon Vandy (Djimon Hounsou) er den fattige fiskeren som prøver å finne sin bortkomne familie. Danny Archer (Leonardo DiCaprio) er den hvite, sør-afrikanske diamantjegeren som skal hjelpe ham med å finne familien sin. Som om ikke det var nok, topper Jennifer Connelly det hele som den vakre, amerikanske journalisten Maddy Bowen. Jeg likte spesielt godt Archers snedige kommentarer og morsomme holdning, samt Solomons enkelhet. Han prøver nemlig ikke å være en tøff helt, men er bare en normal mann som bare vil ha familien sin tilbake. Akkurat det er veldig utypisk fra amerikanske filmer, og det er kanskje derfor det funker så bra.

Det jeg liker aller best med filmen er at det er et sterkt drama og en intens actionthriller på samme tid. Filmen har en dramatisk undertone og med et tragisk tema, men er også usedvanlig spennende og actionfylt. Ytterst få filmer klarer dette nå til dags, men her blir det gjennomført i høyeste klasse.
Blood Diamond er en gripende film som får deg til å tenke, og hvis du ikke har sett den har du gått glipp av noe.

Terningkast: 6
  • 0
De 2 siste jeg så var:
Batman:The Dark Knight
Jeg gir den en 8/10 pga: underholdene gjennom hele filmen. mye action og litt humor miksa inn også

Jumper:
Hayden Christensen gjør det like bra i denna filmen som i Star Wars: Episode 2 og 3.
Likte spesielt Den ene scena hvor Griffin(Jamie Bell) Jumps/teleporterer en bil først gjennom et vindu også blir det en vill kjøretur gjennom Hong Kong^^

7/10

Eneste minuset med kinoen var at det var UTROLIG varmt der inne

"Let's put a smile on that face. Hahahaha"
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Så nettop "Be Kind, Rewind". Fin film med mengder av humor. Dog føles den litt "kjapp" på slutten, en bedre endelse hadde hevet filmen flere hakk.
Alt i alt, en grei film for sene kvelder. 4/6.
Jeg føler meg heldig, dersom noen lurer..
  • 0
  • Los
  • Los
Donie Darko.

Det var så mange som roset filmen, så den måtte ses.

!!SPOILER!!

Men jeg har spørsmål... Mistet grepet på slutten. Var han død hele tiden, eller reiste han tilbake i tid for å hindre tingene i å skje?

Trenger litt hjelp fra noen so forsto hele filmen


Vil uansett anbefale filmen til alle! Den var spennende å intresang, og når jeg forstår slutten blir den sikkert bedre he he
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Så Hancock på kino her om dagen. Slettes ikke så dum. Ikke på noen måte genial, men helt ok underholdning.

Noen gode filmer man bør se:

-Shaun of the dead

-Whitnail and I

-Dark City
  • 0
Siterer Los:
Donie Darko.

Det var så mange som roset filmen, så den måtte ses.

!!SPOILER!!

Men jeg har spørsmål... Mistet grepet på slutten. Var han død hele tiden, eller reiste han tilbake i tid for å hindre tingene i å skje?

Trenger litt hjelp fra noen so forsto hele filmen


Vil uansett anbefale filmen til alle! Den var spennende å intresang, og når jeg forstår slutten blir den sikkert bedre he he

Filmen er altfor avansert til å kunne forklares enkelt. Er mange ting jeg ikke er sikker på selv, selv om jeg har sett den 5 ganger eller noe.

Denne nettsiden kan kanskje svare på spørmålene dine:
http://www.stainlesssteelrat.net/ddfaq.htm#.4
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Levaiathan:
Filmen er altfor avansert til å kunne forklares enkelt. Er mange ting jeg ikke er sikker på selv, selv om jeg har sett den 5 ganger eller noe.

Denne nettsiden kan kanskje svare på spørmålene dine:
http://www.stainlesssteelrat.net/ddfaq.htm#.4


Etter bare litt lesing er filmen blitt 1000 ganger bedre!! En speseil film dette...

Takk for link med svar
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
The dark knight

10/10
Den var Perfekt!
Jeg elsket den filmen. Kunne sett den 100 ganger.

SE DEN!
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Hayden Christensen gjør det like bra i denna filmen som i Star Wars: Episode 2 og 3.


Må si meg totalt uenig. Hayden Christensen er den dårligste skuespilleren jeg vet om, værtfall på et så høyt nivå. Han er forferdelig som Anakin.
Heihei
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Revolvermannen:
The dark knight

10/10
Den var Perfekt!
Jeg elsket den filmen. Kunne sett den 100 ganger.

SE DEN!


Skal i kveld!!! OOOOOOOOOOOO GLEDER MEG!!!!!!!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
I kveld skal jeg se The Dark Knight en gang til! Gleder meg!

Into the Wild.

En utrolig god film, med veldig bra skuespill av Emile Hirch. Anbefales.

Terningkast: 5.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Batman: The Dark Night. Det er verdens beste film, og Heath Ledger var verdens beste skuespiller.. Synd det var for sent og innse det når han var gått bort
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Spy Hard

Leslie Nielsen inntar rollen som dum politimann igjen, og filmen slår godt an hos meg, denne òg. Jeg kan ikke si annet enn at jeg elsker komediefilmer som spiller på dårlig humor, hvor ting er så dumme at de er morsomme. Det er nettopp hva denne filmen, samt Mannen Med Den Nakne Pistol, gjør!

Terningkast: 5
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!