Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Hjelp! Hva heter sangen?


Halla!

Har en sang på hjernen som jeg ikke klarer å finne! Har spilt inn noen toner av den på piano, og jeg vet at den er noen år gammel.

Vær grei å ta en titt!

http://www.youtube.com/watch?v=rqwWidPSzBs
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Videoen er privat, så jeg kan ikke høre.
  • 0
Siterer fantomena:
Videoen er privat, så jeg kan ikke høre.


Dette. Kan ikke se/høre den.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg skiftet tittelen slik at man skjønner hva du trenger hjelp til med en gang.

Jeg kommer heller ikke gjennom linken.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Merkeligt at linken ikkje fungerte, skulle gjerne ha hjulpet

Men eg er synsk, så eg veit vel allerede hvilken sang det er.
  • 0
Da har jeg oppdatert linken, burde fungere nå! Setter stor pris på om dere hadde giddet å gitt meg en ny sjanse!

Siterer remote:
Jeg skiftet tittelen slik at man skjønner hva du trenger hjelp til med en gang.


Kjempefint, takk!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Har liksom hørt melodien før, men kommer ikke på hva det er. Prøvde å spille av videoen til "soundhound", men den fant ikke. Du husker ingenting av teksten?
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Det er liksom det.. Husker omtrent ingenting av teksten..

"And then I fall, until the..", et eller annet der, men ikke helt sikker. Det er en liten mulighet for at artisten er norsk, ettersom jeg tror jeg husker sangen fra en reportasje på TV2 en gang. Artisten ble visst gjenkjent på gata i England, og det var det reportasjen handlet om.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Kommer du på sjanger låta havner i? Jeg blir sprø, jeg hører på videoen din om igjen og om igjen
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Clara Luzia - I Fall I Fall I Fall?

Sikkert helt på villspor, men var ett av resultatene ut i fra de orda du kunne fra sangen.
  • 0
Siterer Archana:
Kommer du på sjanger låta havner i? Jeg blir sprø, jeg hører på videoen din om igjen og om igjen


Har vært sprø i flere år nå! Hørte den for sikkert 5 år siden, prøvde å lete da, men fant den ikke. Derfor prøver jeg igjen nå!

Siterer Nero The Elder:
Clara Luzia - I Fall I Fall I Fall?

Sikkert helt på villspor, men var ett av resultatene ut i fra de orda du kunne fra sangen.


Det er ikke den, men sangen var fortsatt rimelig catchy!

Lagt til 2013-04-23 00:30:
Mener å huske at det var en mann med gitar som framførte sangen.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Kjørte sangen gjennom "Shazam" flere ganger og kom til slutt frem til Pepper Rabbit - Older Brother. Fortsatt no good?

Usikker på hvor pålitelige disse app'ene er da. Eller hvor identisk den videoen du posta faktisk er til den originale sangen. Fikk faktisk veldig lyst til å finne ut av hvilken sang det er selv, av en eller annen grunn.
  • 0
Okei, så den er minst 5 år gammel, potensielt norsk.. Husker du virkelig ikke om det er mann eller dame som synger? :/
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Husker du virkelig ikke om det er mann eller dame som synger? :/


Siterer Filimonki:
Mener å huske at det var en mann med gitar som framførte sangen.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Citerer Archana:Husker du virkelig ikke om det er mann eller dame som synger? :/

Citerer Filimonki:Mener å huske at det var en mann med gitar som framførte sangen.


Åja! Haha... Trøtt
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Kjørte sangen gjennom "Shazam" flere ganger og kom til slutt frem til Pepper Rabbit - Older Brother. Fortsatt no good?


Den var ganske awesome. Takk for "tipset".
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
En mann, sangen var engelsk, og det var artisten som var potensielt norsk, ikke sangen.

Ikke mye info her, men det er det jeg klarer å huske!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Virkelig ingen som har noen som helst ide?
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!