Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

de nye linkin park sangene.. meninger??


Minutes to midnight minner meg om 2 minutes to midnigth av Iron Maiden hvorfor? ser ikke noe likheter jeg...
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
  • yama
  • yama
Personlig syns jeg LP har gjort sitt... Jeg skal inrømme at når de var helt ferske på markedet syns jeg musikken dems var litt bra. Men idag er jeg møkk lei dem og kunne ikke brydd meg mindre... Men heldigvis er hele encore og jay z perioden over. Det var no skikkelig dritt syns jeg. Det passet rett og slett ikke sammen...
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Jeg likte LP jeg, hører fremdeles på klassikere som In The End, Somwhere I Belong og Faint liker også What I've Done, men har ikke hørt hele Minutes To Midnight... Ifølge kritikerne er vel det kanskje like greit...
  • 0
blæ...

linkin park har blitt til lett rock/pop

likte dem før, men så kom Jay-z og alt ble litt cheesy...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer sverdfisken:
Jeg likte LP jeg, hører fremdeles på klassikere som In The End, Somwhere I Belong og Faint liker også What I've Done, men har ikke hørt hele Minutes To Midnight... Ifølge kritikerne er vel det kanskje like greit...


Samme som jeg gjør det . Liker minutes to midnight plata jeg
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg liker de nye sangene, men ingenting slår de "gamle" Meteora sangene som Breaking The Habbit, Numb, Faint, Frm The Insde, Papercut, In the End.
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
Meteora er yndlings albumet mitt fra LP.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
LP har laget et anderledes album som ikke prøver å være som de forrige. Om man likte de gamle sangene, men ikke de nye, så er det jo strengt tatt bare å la være. Personlig synes jeg at Minuets to Midnight er godt laget, selv om det ikke minner om det som mange tenker på når de hører Linkin Park.

Til alle dere som bare whiner over at de prøver noe annet, sier jeg bare: "Cry more, noob!"
Oblivion er ikke bedre en Wow!
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Meteora er yndlings albumet mitt fra LP.


Mitt også. Men jeg synes ikke det nye er så dårlig heller.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Den LP sangen jeg har hørt mest på tror jeg er Linkin park points of authority. Kommer aldri til å bli lei den sangen.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Linkin park - Hit the floor. Instant classic .
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg hater de nye sangene, HATER! Har aldri hørt noe spesielt på dem men har kanskje mumlet på sangene dems litt mens jeg vandret rundt på forumet. Men nå spyr de ut en semi-emo smørje rett etter å ha begått brutal voldtekt av fansen med å omgås Jay-Z... Hater de nye sangene... Hater...
Hade GR! Luxe du skylder meg en diskusjon!
  • 0
Men de rapper jo ikke lenger jo.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Men de rapper jo ikke lenger jo.


Hands Held High? Bleed It Out?
....eehhhh...lol
  • 0
Linkin Park er helt forferdelig. At noen liker dette er meg et under.
''Got some rare things on sale stranger!''
  • 0
de gamle sangene er bra.
Bygones
  • 0
Som de i Meteora!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Og Hybrid Theory!

Siterer ReDRuM:
Linkin Park er helt forferdelig. At noen liker dette er meg et under.



At noen liker trance, danseband, r&b og gitarkameratene er Meg et under
Bytta til nicket K!M
  • 0
Siterer Razorsharp:
Og Hybrid Theory!


Citerer ReDRuM:
Linkin Park er helt forferdelig. At noen liker dette er meg et under.



At noen liker trance, danseband, r&b og gitarkameratene er Meg et under


Det er et under at vi har forskjellige meninger, ellers ville det blitt skjedelig
"Now, my Mamma always told me that miracles happen every day. Some people don't think so, but they do."
  • 0
alle linkin park sanger er like, en femi duste start, også en "tøff og rå" overgang til det "råe" refrenget også videre med samme oppskrift. Duste musikk... helt på trynet! ÆÆÆSJ!
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Noen som vet hva linkin park sangen i slutten av transformers heter??

svar asap!
  • 0
Siterer vedron:
alle linkin park sanger er like, en femi duste start, også en "tøff og rå" overgang til det "råe" refrenget også videre med samme oppskrift. Duste musikk... helt på trynet! ÆÆÆSJ!

He he, veit du vedron? Vi to er HELT forskjellige i 98% av det vi liker.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Det er noen par sanger som Liken Park har som er ganske greie sanger å høre på, men det er mye dritt å, men i neste vært ref så kauker vokalisten så brutalt overdrevet at det blir rett og slett elendig!

Lagt til 2007-08-11 20:34:
Hvorfor? ikke spør meg!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Citerer vedron:
alle linkin park sanger er like, en femi duste start, også en "tøff og rå" overgang til det "råe" refrenget også videre med samme oppskrift. Duste musikk... helt på trynet! ÆÆÆSJ!

He he, veit du vedron? Vi to er HELT forskjellige i 98% av det vi liker.


Ja, det ser ut til å stemme
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!