Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kinotråden


Siterer Kronoz:
Hva mener du egentlig med produsert? For omtrentlig alle filmer som er gitt ut i år er filmet inn og har hatt en god del av postproduksjon i 2012. Den eneste datoen som er verdt å legge merke til er publikasjonsdatoen. Altså, Django Unchained er 2012 fordi det var da den hadde premiere i statene, Iron Man 3 er 2013 fordi den hadde verdenspremiere nå nettopp.


Det stemmer, liten glipp av meg å si 2013-produsert. Mente selvfølgelig 2013-lanserte filmer.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Kronoz:
Hansel & Gretel Witch Hunters


Har sett denne og av filmer som har hatt premiere i 2013. Hadde bare glemt hva den het
  • 0
Hadde beste kinoopplevelsen idag. Var en kar som satt sånn 3 seter bortenfor meg, var ganske gammel og sannsynligvis av litt lavere hjernekapasitet enn vanlige folk. Han hadde sånne utrolige småkommentarer gjennom hele filmen. Beste var en del i Into Darkness hvor Spock sier "Are you ready?" ellerno, og alt er veldig stille og intenst. Midt i denne intensiteten sitter salen stille, men ikke denne karen. Det tar 2 sekunder før stillheten ble brutt. "I'm ready," sier han. Halvparten av salen bare begynte å le, fyren ga faen. Jeg tror jeg er forelsket.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Hadde beste kinoopplevelsen idag. Var en kar som satt sånn 3 seter bortenfor meg, var ganske gammel og sannsynligvis av litt lavere hjernekapasitet enn vanlige folk. Han hadde sånne utrolige småkommentarer gjennom hele filmen. Beste var en del i Into Darkness hvor Spock sier "Are you ready?" ellerno, og alt er veldig stille og intenst. Midt i denne intensiteten sitter salen stille, men ikke denne karen. Det tar 2 sekunder før stillheten ble brutt. "I'm ready," sier han. Halvparten av salen bare begynte å le, fyren ga faen. Jeg tror jeg er forelsket.


Hahaha Kan tenke meg at det var litt av en kinoopplevelse ja.
  • 0
Var på formiddagskino i Sandefjord i stad og så Only God Forgives, og vi var de eneste i salen. Det er en egen følelse å ha hele salen alene!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Vi er halvveis i filmåret 2013, hva synes dere har vært best hittil? For meg er det Star Trek Into Darkness, den var meget god.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Vi er halvveis i filmåret 2013, hva synes dere har vært best hittil? For meg er det Star Trek Into Darkness, den var meget god.


Star Trek var bra, men for meg må det nesten være Spring Breakers. Årets overraskelse var årets beste for meg, så langt.

Lagt til 2013-06-05 20:12:
Beste kinoopplevelsen var Enter The Void, men den kom ikke ut i år.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer Predator:
Vi er halvveis i filmåret 2013, hva synes dere har vært best hittil? For meg er det Star Trek Into Darkness, den var meget god.


Må si nesten Place Beyond the Pines med Star Trek rett bak, har dessverre ikke fått sett så mange 2013-lanseringer enda.. Synes personlig Fast 6 var et makkverk av dimensjoner, kasta bort 100 kr på det der. Jeg og et par kamerater har bestilt billetter til midnattspremieren på Man of Steel på colosseum natt til 19., gleder meg mildt sagt.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
eg og et par kamerater har bestilt billetter til midnattspremieren på Man of Steel på colosseum natt til 19., gleder meg mildt sagt.


Damn, you lucky bastard.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Ah, blir godt å endelig få sett The World's End på kino på lørdag. Har gledet meg altfor lenge til den filmen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ah, blir godt å endelig få sett The World's End på kino på lørdag. Har gledet meg altfor lenge til den filmen.


#SeenIt
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
#SeenIt


Jeg vet det og jeg hater deg for det, men man jobber med det man kan.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg har ikke noen filmer i kikkerten som jeg skal se på kino. Vel, kanskje Gravity, siden Predator snakket så høyt om den.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hadde planlagt å se en del filmer på kino i sommer/høst, men glemte alle sammen.
Neste blir vel del to av Hobbiten.
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har ikke noen filmer i kikkerten som jeg skal se på kino. Vel, kanskje Gravity, siden Predator snakket så høyt om den.


Den må sees i 3D. Og i IMAX. Men det har ikke lille Norge (tror jeg).

Siterer JoEy_Odd:
Jeg vet det og jeg hater deg for det, men man jobber med det man kan.


Må nevne at jeg så den lenge før deg hver gang jeg får mulighet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Flere enn meg som har tenkt seg på Detective Downs??
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Predator:
Og i IMAX. Men det har ikke lille Norge (tror jeg).


Det stemmer. Den ene IMAX-kinoen ble lagt ned grunnet dårlig omsetning. De burde starte opp igjen nå som flere gode filmer kommer til IMAX.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Kjipt at det ikke finnes IMAX i Norge ja. Hadde definitivt betalt ekstra for å se Gravity på den måten. I motsetning til 3D.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Skal nok få sett The Hobbit: tDoS i IMAX.
Det blir kos.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Kjipt at det ikke finnes IMAX i Norge ja. Hadde definitivt betalt ekstra for å se Gravity på den måten. I motsetning til 3D.


Noen filmer kan godt sees i 3D. Avatar er ikke mye til film uten 3D. Men har kommet til at actionfilmer bør sees i 2D selvom 3D er et valg.

Jeg ville også betalt ekstra for å se noen filmer i ekte IMAX.

Siterer simidude:
Skal nok få sett The Hobbit: tDoS i IMAX.
Det blir kos.


Skal du til utlandet da?
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Pixars Fly (For dere upatriotiske, ''Planes'''), en åpenbar flopp eller positiv videreføring?? Sentralt i filmen vil fortsatt være racing. Hoved....flyet er redd for.............................................. Ja, du gjettet riktig. Høyder.

Jeg er veldig glad i Biler, men vet ikke helt om jeg liker at Disney beveger seg ut på nye baner (i lufta)

Er vel bare nødt til å se den, late som jeg er barnevakt for ungene i køen foran meg.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer Strategist:
Skal du til utlandet da?


Bor i utlandet. Og 5 min fra en IMAX sal. Så det er ganske chill.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Subject 17:
Pixars Fly (For dere upatriotiske, ''Planes'''), en åpenbar flopp eller positiv videreføring?? Sentralt i filmen vil fortsatt være racing. Hoved....flyet er redd for.............................................. Ja, du gjettet riktig. Høyder.

Jeg er veldig glad i Biler, men vet ikke helt om jeg liker at Disney beveger seg ut på nye baner (i lufta)

Er vel bare nødt til å se den, late som jeg er barnevakt for ungene i køen foran meg.


Den har håvet inn penger, så en flopp er den ikke. Sikkert en sugen film.

Noen andre som skal på LotR-maratonet på oslo kino eller?
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Noen andre som skal på LotR-maratonet på oslo kino eller?


Vurderte det, men har vært på LotR maraton totalt 3 ganger på kino nå, så tror heller jeg ser Gravity i 3D på premieredagen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Var på kino i dag. Fire år siden sist. (Inglourious Basterds) Nå som jeg bor ti minutter (gangavstand) har jeg ikke lenger noen unnskyldning for å se noen filmer på kino en gang i blant. Meget fornøyd med opplevelsen, dat motherfucking Dolby Atmos. Jeg så forresten Thor 2.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!