Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Kinotråden


Siterer fantomena:
Vurderer om jeg skal få meg jobb å kinoen her.


Du får satse på det

Siterer Kronoz:
Les Miserables var en flott film.


Har hørt mye bra om den. Skulle egentlig se den selv, men sånn gikk det ikke. Kinoen her jeg bor har en tendens til å ta bort filmer ganske tidlig, så må vente til den havner på Blu-Ray.
  • 0
Skal se Hans og Grete i morgen, og jeg gleder meg faktisk. Jeg har fått med meg at den har høstet mye kritikk, men har hørt få argumenter for at filmen er dårlig, så jeg skal se den uten fordommer. Og jeg ser etter underholdningen i filmen, ikke dyp og logisk historie og den slags.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Skal se Hans og Grete i morgen, og jeg gleder meg faktisk. Jeg har fått med meg at den har høstet mye kritikk, men har hørt få argumenter for at filmen er dårlig, så jeg skal se den uten fordommer. Og jeg ser etter underholdningen i filmen, ikke dyp og logisk historie og den slags.


Skal selv se den på torsdag. Og som deg så skal den ses uten fordommer.
  • 0
Skal se Iron Man 3 i helga. Gleder meg.

Andre som skal se den eller eventuelt en annen film?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Andre som skal se den eller eventuelt en annen film?


skal nok se Iron Man 3 denne helgen ja. sitter her med et engelsk filmmagasin som har Marvel Spesial, og som tegneseriefan selv gleder jeg meg helt sinnsykt til Guardians of the Galaxy som skal komme ut neste år.


spoiler om slutten på Iron Man 3
Spoiler:det er i tillegg spekuleringer om at Guardians skal gjøre en cameo på slutten av Iron Man 3, slik Thanos gjorde i Avengers filmen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Er en stund siden jeg har vært på kino..Det er faktisk så lenge siden at jeg ikke engang husker hva jeg så.
Dette skal forbedres, det kommer jo mange storfilmer i år.
Pain and Gain
Iron Man 3
Spring Breakers
Mama
Thor: The dark world
The man of steel

og flere, som jeg ikke husker navn på i farten.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Kronoz:
Har heller ikke noe særlig i mot undertekster, men akkurat på The Hobbit så forstyrret det 3D-en veldig.

Enig, på Hobbiten var den veldig i veien.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Noen som skal sjå Iron Man 3 når den kommer på kino?
  • 0
Går ikke spesielt mye på kino, men når jeg går, er jeg som regel å finne på lokalsteder her i Trondheim.

Er glad i å se på kino, så lenge jeg mener filmen er verdt "kinoutstyret" om man kan si det sånn. Hvis filmen dreier seg veldig mye om lyd og hvor den kommer fra feks, liker jeg å være å se på kino (Cloverfield et eksempel).

Ser helst filmer i 2D!

Vet ikke hvem filmer jeg evnt skal se i år, blir vel sikkert Hobbiten mot slutten av året og muligens Iron Man!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Noen som skal sjå Iron Man 3 når den kommer på kino?

Jepp, gleder meg. Du da?
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Jepp, gleder meg. Du da?


Ja, skal sjå den eg og! Blir bra.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Blir bra.

Det vet vi vel ikke før vi har sett filmen..
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Det vet vi vel ikke før vi har sett filmen..


Nei, men siden eg syns 1 & 2 var gode så har eg ingen grunn til å sei at denne kommer til å skuffe.
  • 0
Skal se Mama i dag.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Alle som ønsker å bli skremt og ønsker en ny type skrekkopplevelse som faktisk skremmer deg, se Mama på kino, I dare you.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Vurderer om jeg skal stikke på Iron Man 3 i løpet av de nærmeste dagene. Har hørt mye bra om den så. Må vel nesten ta en tur.
  • 0
Gleder meg til Great Gatsby kommer på kino, den skal jeg definitivt se. Likte boken meget godt, og jeg har troen på at filmen blir bra.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer ElGamer:
Vurderer om jeg skal stikke på Iron Man 3 i løpet av de nærmeste dagene. Har hørt mye bra om den så. Må vel nesten ta en tur.

Så Iron Man 3 igår, kjempe film! Overgår 1ern etter mine meninger. Du kommer nok ikke til å bli skuffet.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Gleder meg til Great Gatsby kommer på kino, den skal jeg definitivt se. Likte boken meget godt, og jeg har troen på at filmen blir bra.


Gleder meg selv. Leser boken nå, meget god lesning.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Bortsett fra Hobbiten: Desolation Of Smaug er det ikke mye jeg er interessert i å se i år. Kanskje Hangover 3 og Fast&Furious 6.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Predator:
Så Iron Man 3 igår, kjempe film! Overgår 1ern etter mine meninger. Du kommer nok ikke til å bli skuffet


Hvis den overgår Iron Man 1, så må den ses! Så da blir det nok å se den til søndag.

Siterer albaga:
Bortsett fra Hobbiten: Desolation Of Smaug er det ikke mye jeg er interessert i å se i år. Kanskje Hangover 3 og Fast&Furious 6.


Hangover 3, Fast & Furious 6 og Hobbiten part 2 må ses. Resten tar jeg på sparket.
  • 0
hangover 3 ser bare ut som et kjedelig kapittel i serien kun for en rask cash-grab. 2ern var nok for meg.
  • 0
Siterer fantomena:
hangover 3 ser bare ut som et kjedelig kapittel i serien kun for en rask cash-grab. 2ern var nok for meg.


1rn var genial, 2rn var helt ok med noen morsomme øyeblikk, så jeg må se 3rn bare for å ha sett alle.
  • 0
Siterer ElGamer:
1rn var genial, 2rn var helt ok med noen morsomme øyeblikk, så jeg må se 3rn bare for å ha sett alle.

Samme her. Syns 1ern var best, 2ern var bare middelmådig med virkelig uttørka humor. Regissøren skryter på seg at denne blir knallbra, muligens den beste til nå, vi får se.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Skal definitivt se Wolverine når den kommer! Er griseglad i X-men-serien, og jeg likte X-Men Origins: Wolverine spesielt godt, så jeg gleder meg veldig!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!