Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Netflix-anbefalinger


Begynte å se på Twin Peaks i går. Veldig bra!
  • 0
Ser Stargate SG-1 akkurat nå. Digger dem serien. Perfekt bakgrusunderholdning.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har begynt å sett battlestar galactica på netflix nå. Er alle episodene av denne serien på netflix (bruker den amerikanske versjonen)? Ble også litt forvirret når det kommer til rekkefølgen jeg burde se denne serien i. Jeg vet at det finnes såkalte webepisodes, er disse også på netflix eller må jeg se disse episodene et annet sted? Finnes det også en film som heter razor og en tilleggs-serie som også heter razor? Ligger disse også på netflix? Vet at miniserien er på netflix ihvertfall. Den er slått sammen med sesong 1 helt i starten.

Er litt forvirret jeg nå og ser at forskjellige nettsider anbefaler forskjellig rekkefølge å se serien Uansett, digger serien så langt. Har kommet til sesong 1 episode 6.
  • 0
Nå skal jeg faktisk anbefale dete å IKKE se Baby Daddy. Grusomt kjedelig og dårlig skuespill.
  • 0
House of Cards, er rett rundt hjørnet.
  • 0
Om du er borti den amerikanske Netflix kan jeg absolutt anbefale Comic Book Men.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Om du er borti den amerikanske Netflix kan jeg absolutt anbefale Comic Book Men.


Sett mye på det. Liker det.
  • 0
Anbefaler "Sherlock" for de som ikke har sett det ennå. Utrolig bra serie som er smart og har en god humor.
  • 0
Så ferdig sesong 1 av Twin Peaks før jul. Er det verdt å se sesong 2?

Anbefaler Sexy Beast, en kort film med høy kvalitet.
  • 0
Bronson er jo en slager da. Elsker den filmen. Annet enn det kan jeg jo anbefale seriene Jericho og Archer, for ikke å glemme godfilmer som American Psycho, Memento og American History X.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Anbefaler å skaffe amerikanske Netflix, mange nye gode filmer der.

Er bare å laste ned Media hint i Chrome eller Firefox, om du skal gjøre det på PS3, X360, iPad, iPhone, Smart TV eller noe annet kan du prøve en av disse DNS adressene:

Internett instillinger -> DNS ->

176.58.107.53
Primary 78.47.134.228

A)Primary: 190.14.36.90
Secondary: 109.123.111.24
Primary: 190.14.36.90
Secondary: 206.214.214.28
C)Primary:173.199.144.68
Secondary:206.214.214.28
D)Primary:190.14.36.117
E)primary: 173.199.144.68
secondary:206.214.214.28
F)Primary: 208.122.23.22
Secondary: 208.122.23.23
G)primary: 190.14.36.90
secondary: 206.214.214.28
  • 0
Siterer fantomena:
Anbefaler å skaffe amerikanske Netflix, mange nye gode filmer der.

Er bare å laste ned Media hint i Chrome eller Firefox,


Vet du om det virker på Mac også? Prøvde å skaffe amerikansk Netflix en gang tidligere, men fikk ikke programtillegget til å fungere.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Amerikanske netflix mangler overraskende mye bra som den norske har.
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Du ja det å se sesong 2 anbefaler jeg.
Selv om David Lynch ble kastet ut av den sesongen så kommer han tilbake og lager en knakenes god final episode!
  • 0
Syntes det er veldig overraskende at ingen har nevnt shawshank redemption(Frihetens regn) ennå, den er ranka som den beste filmen på IMDB og absolutt en av mine favorittfilmer...anbefales!

Videre anbefaler jeg serien Fringe som er en slags litt mer moderne X-files med et hint av LOST, serien er laget av JJ. Abrams(LOST, star trek)

Andre gode filmer er: Goodfellas(Mafiabrødre), Seven, Tropa de elite og memento
Everyone is entitled to their own opinion. It's just that yours is stupid.
  • 0
Siterer Kasperminator:
Syntes det er veldig overraskende at ingen har nevnt shawshank redemption(Frihetens regn) ennå, den er ranka som den beste filmen på IMDB og absolutt en av mine favorittfilmer...anbefales!

Videre anbefaler jeg serien Fringe som er en slags litt mer moderne X-files med et hint av LOST, serien er laget av JJ. Abrams(LOST, star trek)

Andre gode filmer er: Goodfellas(Mafiabrødre), Seven, Tropa de elite og memento


Hvem har da ikke sett Shawshank Redemption da?
Og JJ. Abrams har bare for øvrig laget første episode av Lost og ikke hele greia.

Men om jeg kan anbefale noe der så hadde jeg sjekket ut Irreversible, Battle Royal, The Thing, Old Boy og Donnie Darko.
  • 0
Har nettopp startet å se Californication. Anbefales på det sterkeste.

Noen som har noem formeninger om House of cards- serien?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer 2menn1spill:
Du ja det å se sesong 2 anbefaler jeg.
Selv om David Lynch ble kastet ut av den sesongen så kommer han tilbake og lager en knakenes god final episode!


Kult, trodde mange var skuffet pga slutten jeg.
  • 0
The Big Bang Theory

How I Met Your Mother
  • 0
Siterer Superdaniel:
Kult, trodde mange var skuffet pga slutten jeg.


Slutten ble ikke særlig godt mottatt, nei. Sesong 2 er ikke noe man må se slik som sesong 1 er.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Har lastet ned mediahint og fungerer utmerket. Det eneste problemet er at det finnes ikke noe noe "din liste"/watchlist alternativ når en bruker den amerikanske versjonen. Jeg kan legge til i "din liste" men det hjelper lite når jeg ikke kan finne tilbake til denne listen.

Er dette bare meg ? i den Norske versjonen er jo det kommet en "din liste" alternativ oppe i menyen.
  • 0
The 4400, knakende god serie.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Begynte å abonnere på Netflix i går og det første jeg gjorde var å skaffe den Amerikanske versjonen og omg den er utrolig mye bedre enn den Norske
Der er til og med gode gamle Spider-Man: The Animated Series fra 1994, Batman Beyond, Xena: The Warrior Princess og mye mer

Etterhvert skal jeg få sett på How I Met Your Mother og Doctor Who siden jeg har hørt så utrolig mye bra om begge seriene

Har foressten også fiksa Amerikanske versjonen på S3-en og på Blu Ray spilleren min Tok litt tid for å finne de riktige DNS nummerne til Blu Ray spilleren, men det funka til slutt.
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer nekc:
Vil sårt anbefale filmen "American Psycho". Eneren, ikke toeren!


Kan si meg enig i det gitt! Og Oldboy!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!