Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Metallica


Siterer Creteck:
Kan sikkert skaffe meg billetter men det blir ca. 3000 kr for det...

Fly ca. 2000kr
Å bo en plass ca. 500kr
Pluss billetter!

Det er litt dyrt...men det er jo Metallica


Ett ord: ROADTRIP! Skal selv sitte på bil (6 timer én vei) med to kamerater. Tror det blir dritgøy!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Citerer Creteck:
Kan sikkert skaffe meg billetter men det blir ca. 3000 kr for det...

Fly ca. 2000kr
Å bo en plass ca. 500kr
Pluss billetter!

Det er litt dyrt...men det er jo Metallica


Ett ord: ROADTRIP! Skal selv sitte på bil (6 timer én vei) med to kamerater. Tror det blir dritgøy!


Hadde tenk å sitte på broren min...(ca. 12 timer kjøre tur en vei)
Og fly blir sikkert dyrt (2 veier) + billetten
Og jeg kan heller ikke si jeg har mange penger igjen etter dette spille året
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Zook
  • Zook
Gojira er oppvarmingsband for Metallica på Valle Hovin.

http://gojira-music.com/tour

Da får jeg sett dem to ganger i vår da, ettersom de også spiller før Mastodon og Slayer i Bergen
You're sleeping over, right?
  • 0
Damn! Da håper jeg jaggu at jeg ikke kommer opp i engelsk altså! Hadde vært digg å sett Metallica og Gojira samme kvelden!
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Enda en større grunn til å dra dit. FOR JEG HAR BILLETT
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Grallen:
Damn! Da håper jeg jaggu at jeg ikke kommer opp i engelsk altså! Hadde vært digg å sett Metallica og Gojira samme kvelden!


Samme her! Om jeg kommer opp i engelsk den 23. blir jeg sad-panda deluxe
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
oppvarming er gojira og mastodon! liker
  • 0
Kan virkelig digge Mastodon, elsker Blood Mountain og Leviathan, men Gojira er jeg fremdeles litt på kanten angående.

Lyden på oppvarmingsbandene var ganske forferdelig i 2010, håper det blir bedre denne gangen.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Gleder meg az
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Andre som har kikket på setlisten fra de to første konsertene på turnéen?

Spoiler:Reagerte på at Metallica spiller The Black Album baklengs. altså, The Struggle Within er første sang og Enter Sandman siste. Merkelig avgjørelse. Antar det er fordi de vil spare hits som Sad But True og Enter Sandman til slutt, men jeg syns det hadde gitt mye mer mening å spille igjennom albumene i den korrekte rekkefølgen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Noen som vet når de forskjellige bandene går på scenen eller?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Metallica for tredje gang ikveld! Drar nå for å sikre meg de gode plasser. Ikveld skal det headbanges!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
FOR en sinnsyk konsert!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Sto forrest litt til høyre fra midten, helt sinnsykt. Kommer ikke til å glemme Enter Sandman, så epic. Bullshit med anmeldelsene på vg etc
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Sto ganske nærme scenen på venstre side.

Herregud for en rå konsert, blant mine beste konsertopplevelser! Spesielt Master of Puppets og Seek And Destroy står igjen som høydepunkter.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Zook
  • Zook
Syntes Metallica var i veldig god form i går. Det var herlig å høre The Black Album i sin helhet (den bakvendte rekkefølgen fungerte overraskende godt), og jeg ble positivt overrasket av No Remorse og Blackened. Kjipt at det var så dårlig stemning under Hell and Back, men det er vel også forståelig. De aller fleste publikummerne kommer jo selvsagt for å høre klassikerne, og blodfansen som faktisk har hørt Beyond Magnetic var nok i fåtall i går.
You're sleeping over, right?
  • 0
Enig angående Hell and Back, jeg var en av de eneste som begynte å juble når den kom, og sang med, i min lille "krets", kan man si. Skulle ønske de kunne tatt Rebel of Babylon eller Just a Bullet Away istedenfor, men fett likevel. Stod forøvrig helt i midten, ganske nærme scenen. Så de godt, er takknemlig for at jeg er 1,90.

Har så sykt vondt i nakken nå.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det var en fantastisk opplevelse! Blackened er også en av mine favorittsanger, så jeg ble sykt glad når den kom!

Men som du sier, Predator, så burde de ha spilt Just a Bullet Away eller Rebel of Babylon istedet for Hell and Back.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Synes Enter Sandman var høydepunktet, ufattelig fett
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Predator:
Skulle ønske de kunne tatt Rebel of Babylon eller Just a Bullet Away istedenfor, men fett likevel.


Kan si meg fullstendig enig. Av de fire andre jeg var der med så er jeg nok den eneste som er interessert nok til å gidde å ha hørt på Beyond Magnetic, mens mine venner holder seg mer til 80-talls platene deres.

Også litt kjipt at jeg ble stående et stykke bak (omtrent ved midten). Fikk derimot et godt glis om munnen, for der stod det en meget overinteressert kar som hadde en egen dans til hver låt de spilte, som han i tillegg dro med andre, småbrisne fans på.

Forresten, det er ingen her på forumet som kjenner igjen han med det... *kremt* litt spesielle ansiktsuttrykket (eller om noen generelt kjenner noen der) på dette bildet? En venn av meg presterte å fange dette gullkornet ved å aktivere feil kamera på telefonen sin.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
<quote author="peterernoob">Jeg føler et intenst hat for metallica, eller kanskje bare han derre Bob Rock som sørga for at Metallica bytta stil. Når Burton gikk bort, så gikk også Metallicas kule stil bort, selv om man ikke merket det så mye i the black album, men i st Anger.......... jeg kjøpte st Anger et par dager etter at det kom ut, kasta det samme dag.

Bob Cock var med på ødelegge metallica.

Ikke et bra album siden Master of Puppets, ikke en bra sang siden the black album.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
synes metallica kan bli litt i overkant j[lete >P
  • 0
Siterer Metalhead92:
Ikke et bra album siden Master of Puppets, ikke en bra sang siden the black album.


jeg vil nå påstå at ...And Justice for All er et særdeles godt album med bare sterke låter i seg. I tillegg til det så har både Load, Reload og Death Magnetic enkelte låter i seg som er nokså gode, i sistnevntes tilfelle er det flere av låtene som kan måle seg med mye av det som var på 80-talls platene.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer Metalhead92:Ikke et bra album siden Master of Puppets, ikke en bra sang siden the black album.

jeg vil nå påstå at ...And Justice for All er et særdeles godt album med bare sterke låter i seg. I tillegg til det så har både Load, Reload og Death Magnetic enkelte låter i seg som er nokså gode, i sistnevntes tilfelle er det flere av låtene som kan måle seg med mye av det som var på 80-talls platene.


Blackened,One og kanskje et par til er de jeg kommer på som er bra,men de er ikke noe i forhold til Kill em all frem til master of puppet.Jeg vil ikke si death magnetic er spesielt bra,det er ikke anbefalt å høre death magnetic hvis du skal få godt førsteintrykk.
Da må sjekke ut det bra fra 80 tallet ikke det dårlige greiene etter 91.
  • 0
Siterer Metalhead92:
Blackened,One og kanskje et par til er de jeg kommer på som er bra,men de er ikke noe i forhold til Kill em all frem til master of puppet.Jeg vil ikke si death magnetic er spesielt bra,det er ikke anbefalt å høre death magnetic hvis du skal få godt førsteintrykk.
Da må sjekke ut det bra fra 80 tallet ikke det dårlige greiene etter 91.


Og for første gang kan jeg si meg nogenlunde enig med deg uten å måtte trenge å argumentere videre.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!