Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Metallica


Trommene på St. Anger (albumet) er en skandale. Gudene vet hva Lars tenkte med da han satt på mikserommet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lars har aldri vært helt god i hodet, men trommene passer veldig godt inn i de fleste sangene. (Med unntak av de på St. Anger)
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Synes Sweet Amber er fet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Digger spessielt Frantic, St. Anger og Some Kind of Monster. Har hørt lite på albumet ellers. Forøvrig er jeg som han over, svært ukritsk til Metallica, og det er ikke èn sang jeg ikke liker.
Heihei
  • 0
Hørte Some Kind of Monster nå. Vokalisten blir litt tam liksom, det er ikke særlig likt Metallica.

Men dårlig er det ikke

Savner metal-følelsen...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Nothing Else Matters er den eneste sangen av Metallica jeg liker, og den er guddommelig!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Nothing Else Matters er den eneste sangen av Metallica jeg liker, og den er guddommelig!


Den mest mainstreame sangen til Metallica...

Men guddommelig er nok det rette ordet
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Skulle ønske jeg kunne si at jeg elsker alle sangene til Metallica, men Die Die Die My Darling er rimelig teit. Den er dog en coversang, så vekter ikke like mye, men ble veldig skuffet når de spilte den i Forum i Danmark istedetfor f.eks Mercyful Fate (som er ca 10 000 ganger heftigere).
Don't they know my nigga Gutter fuckin' kidnap kids? Fuck 'em in the ass, throw 'em over the bridge.
  • 0
13 dager igjen!
Heihei
  • 0
Personlige favoritter på St. Anger er: The Unnamed Feeling, My World og Sweet Amber. Noen av sangene på albumet er meget gode (Frantic, St. Anger, Some Kind of Monster), mens de andre er helt ok, i mine øyne.

Siterer Paulie:
13 dager igjen!


Til kva?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Til kva?


The Big 4, tenker jeg.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
The Big 4, tenker jeg.


Hot mama, det blir vilt!
Heihei
  • 0
Ja herregud, er misunnelig! 5 timer med headbanging og det beste innen metall høres ikke feil ut!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Blir jævla fett! Og Maiden samme helg, det er nesten for godt til å være sant.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Den mest mainstreame sangen til Metallica...

Hvem bryr seg om det er mainstream eller ikke?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Hvem bryr seg om det er mainstream eller ikke?


RockFuzzEleven.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Metallica/Lou Reed-albumet blir utgitt 31. oktober her til lands.

http://www.loureedmetallica.com/
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Metallica/Lou Reed-albumet blir utgitt 31. oktober her til lands.

http://www.loureedmetallica.com/
Ha! Litt av et bilde. Tøffingene.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Zook:
Metallica/Lou Reed-albumet blir utgitt 31. oktober her til lands.


Gleder meg! Hva som helst av Metallica, I'll get.
Heihei
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siden er oppdatert med mer informasjon nå, samt albumtittel: Lulu. Jeg er skeptisk, men samtidig veldig, veldig spent. Som stor fan av Metallica blir dette noe jeg må høre, uansett om det kanskje ikke blir fantastisk.
You're sleeping over, right?
  • 0
Hvis man tar Metall og Ica (butikken) så blir det Metallica HAHAHAHAHHAHAHAHAHA Jeg er så morsom HAHAHA
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvis man tar Metall og Ica (butikken) så blir det Metallica HAHAHAHAHHAHAHAHAHA Jeg er så morsom HAHAHA


WAH! Klassiker! : D
Heihei
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Hvis man tar Metall og Ica (butikken) så blir det Metallica HAHAHAHAHHAHAHAHAHA Jeg er så morsom HAHAHA


Du morsom? HAHAHAHAHAHAHHAHA Neida


Den "vitsen" er gammel.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • Zook
  • Zook
Full tracklisting for Lulu er publisert:

"Brandenburg Gate" - 4:19
"The View" - 5:17
"Pumping Blood" - 7:24
"Mistress Dread" - 6:52
"Iced Honey" - 4:36
"Cheat on Me" - 11:26
"Frustration" - 8:33
"Little Dog" - 8:01
"Dragon" - 11:08
"Junior Dad" - 19:28

Sammenlagt lengde: 85 minutter. Helvete. Man får ikke plass til så mye materiale på én CD, vel? Jeg har aldri hørt om noe album som varer lengre enn 75 minutter, med mindre det er et dobbeltalbum da. Blir dette dobbelt?
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!