Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Metallica


  • Zook
  • Zook
Siterer Matscoolio:
Hvor lenge i forkant publiserer de låtlisten til konserten?


Det gjør de ikke. De spiller forskjellig sanger hver gang, det er det som er så spennende! Men du kan nok regne med 4-5 sanger fra Death Magnetic, pluss en bråte med klassikere. Dessuten spiller de minst en coverlåt fra Garage Inc. på hver konsert på denne turnéen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Noen med noen gode tips om hvordan man når gjennom lettetst for å få billett? :p
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Får meg billett i morgen/idag, gjennom metclub.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer AleksanderN:
Noen med noen gode tips om hvordan man når gjennom lettetst for å få billett? :p


Stikk ned på postkontoret og kjøp billetter manuelt der. Da tror jeg faktisk det er ganske lett å skaffe billett
You're sleeping over, right?
  • 0
I HAZ TICKETZ.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Siterer berkut:
I HAZ TICKETZ.


I R JEALOUZ.

Siterer Zook:
Citerer AleksanderN:Noen med noen gode tips om hvordan man når gjennom lettetst for å få billett? :p

Stikk ned på postkontoret og kjøp billetter manuelt der. Da tror jeg faktisk det er ganske lett å skaffe billett


De har vel ikke billetter til den konserten på alle postkontorer?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Matscoolio:
De har vel ikke billetter til den konserten på alle postkontorer?


Det er ikke slik at hvert postkontor har tusenvis av billetter, men når du kommer og spør om billett skriver de ut gjennom Billettservice. Tror alle postens kontorer jobber med Billettservice.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Det er ikke slik at vært postkontor har tusenvis av billetter, men når du kommer og spør om billett skriver de ut gjennom Billettservice. Tror alle postens kontorer jobber med Billettservice.


Aw kay. Men teknisk sett skal det vel være like stor sjangs for å få billett ved å bruke nettet? Det er vel samme "kilde" billetene kommer fra?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jo, du har et poeng der. Problemet er at Billettservice sine servere knekker hver gang det blir stort press. Da betyr det nødvendigvis ingenting om du allerede har stått i kø i en halvtime. Men det er fullt mulig de som jobber på postkontorene må igjennom den samme køen. Det tenkte jeg faktisk ikke på..
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Da betyr det nødvendigvis ingenting om du allerede har stått i kø i en halvtime.


har man stått i kø en halvtime får man ingen Metallicabillett når det legges ut rundt 20 000 billetter! Telenor Arena kan huse ca 23 000 på konserter, så billettene er borte på under en halvtime er mitt bet hvertfall!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Caveman:
har man stått i kø en halvtime får man ingen Metallicabillett når det legges ut rundt 20 000 billetter! Telenor Arena kan huse ca 23 000 på konserter, så billettene er borte på under en halvtime er mitt bet hvertfall!


Ja, men hvis du sitter klar foran PC'en en halvtime før billettsalget starter og tenker "hoho, nå er jeg tidlig ute og sikrer meg helt sikkert billetter" betyr ikke det nødvendigvis at du får billetter. Dette er fordi Billettservice sine servere knekker sammen og det er helt tilfeldig hvem som får billetter.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Ja, men hvis du sitter klar foran PC'en en halvtime før billettsalget starter og tenker "hoho, nå er jeg tidlig ute og sikrer meg helt sikkert billetter" betyr ikke det nødvendigvis at du får billetter. Dette er fordi Billettservice sine servere knekker sammen og det er helt tilfeldig hvem som får billetter.


Dette kan jeg bekrefte. Satt 2 timer, ja 2 timer før salget startet når de var sist i Oslo, fikk ikke biletter. True story.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fikk billetter til konserten 13. april!

Det er dog ikke helt sikkert jeg får dratt. Skal nemlig til Oslo på konsert både i desember og februar, og hvis jeg skal dra på Metallica også blir det dyrt. Men nå har jeg i hvert fall billetter og et par dager til å tenke over det.

Fikk du ikke billetter? Metallica spiller en til konsert på samme arena dagen etter, og den er enda ikke utsolgt! Sjekk her: http://www.billettservice.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=METALLI
CA
You're sleeping over, right?
  • 0
Wohoo, jeg fikk billetter til konserten 13.april!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kjøpte billett til den 14 nå
Trodde det kom til å være utsolgt 09.01 jeg. Flere av vennene mine som sto opp 2 inatt for å stå i kø, så kommer jeg hjem fra skolen og får kjøpt billetter lett som bare det
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Ticketz inda houze.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Blir konsert den 14 her
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Konsert den 14. April... Gleder meg sykt!
Nobody is perfect. I am nobody.
  • 0
13 april FTW! Tredje konsert på tre år. Hurra, hurra, hurra!
Ønskesetlist, anyone?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer helenekonstantine:
Ønskesetlist, anyone?


Av nye sanger håper jeg All Nightmare Long, The Judas Kiss, Cyanide og My Apocalypse blir spilt. Det er de sangene fra albumet jeg IKKE har sett live, sammen med The Unforgiven III som aldri har vært spilt live og sannsynligvis ikke kommer til å bli det. Vil tro de åpner settet med That Was Just Your Life og The End of the Line, men det hadde vært bedre med Creeping Death eller Blackened!

Det spennende med denne turnéen er jo at setlisten er forskjellig hver gang. De eneste sangene de har spilt på hver eneste konsert er The Day That Never Comes, Master of Puppets og Seek & Destroy. Av klassikere håper jeg på Trapped Under Ice, Damage Inc., The Thing That Should Not Be, The Shortest Straw (de har begynt å spille den igjen for første gang på...17 år?), Blackened, Fight Fire With Fire, Motorbreath...ja. Nå nevnte jeg bare sanger jeg ikke har sett live enda.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg håper virkelig på et Unforgiven-maraton. Det hadde vært helt fantastisk å se alle tre bli spilt. I allefall II'ern! Bortsett fra det kan de godt troppe The Day That Never Comes for min del, samt resten av Load/Reload. Og de _må starte med Creeping Death. At de byttet ut den var en kolosal nedtur sist konsert.
  • 0
Mitt fjes vil smelte om de spiller The Outlaw Torn.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer berkut:
Mitt fjes vil smelte om de spiller The Outlaw Torn.


Det er ikke helt umulig. De har spilt den to ganger på denne turnéen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer berkut:Mitt fjes vil smelte om de spiller The Outlaw Torn.

Det er ikke helt umulig. De har spilt den to ganger på denne turnéen.


Vet, i Frankfurt og London. Har lydopptak av begge.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Siterer berkut:
Mitt fjes vil smelte om de spiller The Outlaw Torn.


de spilte den i Bergen i 2008 var skikkelig digg å høre den sangen ass, aldri hørt særlig mye på den sangen før etter konserten! den gjorde et mye sterkere inntrykk på meg når den ble spilt live!
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!