Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Metallica


Seek and Destroy var skitbra.
Master of Puppets har jag redan hört och den är skitbra.
St. Anger började lovande, och blev sedan alternativ pop/rock. BOOOO!!!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Neppy:
Seek and Destroy var skitbra.
Master of Puppets har jag redan hört och den är skitbra.
St. Anger började lovande, och blev sedan alternativ pop/rock. BOOOO!!!


"Respect for Neppy increased by 96%"
  • 0
Siterer RDB:
"Respect for Neppy increased by 96%"

Danke schön.

Fan, hur kan de göra så egentligen? En thrash metal-ikon som börjar göra... Sånt där. Än en gång:

BOOOO!!!
  • 0
Får bare håpe det nye albumet blir bedre
Blå...
  • 0
Må få billetter! Må få Billetter til konserten! Det skal bli rått \m/!

Hmmm, de har så mange bra sanger som jeg liker at jeg nesten ikke årker å ramse opp alle^^....
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
First thing: Get tickets! Skal på den konserten, basta. Elsker Metallica over alt på jord. Håper at de spiller noen av de gamle klassikerne.

Og så for å svare på trådspørsmålet: Jeg elsker Metallica. Beste bandet som fins, men tett fulgt av AC/DC, Zeppelin, Maiden osv.

Favorittsangene er vel: Creeping Death(Overrasket over at ingen har nevnt den, en av de beste Metallica sangene, se den på YouTube).

Master Of Puppets, absolutt beste sangen.
Enter Sandman.
...And Justice For All.
Harvester Of Sorrow.
Frayed Ends Of Sanity.
Battery.
Sanitarium.
Fade To Black.
One.
Seek&Destroy.
Ride The Lightning.

Er veldig fornøyd med lineupen til Metallica, men Jason Newsted var bedre enn Trujillo. Hetfield er absolutt konge, bare synd at han ødela stemmen for en stund sia. Nå må han anstrenge seg for å synge bra, og noen ganger synger han som en dass.

Kirk Hammett er gitarmaestro nummer 1, han er så sykt god på gitaren, bare sender ut den ene fete soloen etter den andre.

Lars Ulrich er jo dritrå. Dritgod på trommer, og en skikkelig karismatisk fyr.

Trujillo er rå han, man får sett en del med han på "Some Kind Of Monster", dokumentaren med og om Metallica.

Cliff Burton var en av de beste bass spillerne out there, men så døde han tragisk under en turnee i Sverige R.I.P

Jason Newsted var bass spilleren med lengst spilletid i Metallica, og en av de beste, men han forlot bandet av personlige grunner, og på grunn av krangel med Hetfield.

Er enig i at de var dårligere enn før på St.Anger, men håper at den nye plata blir bra.

Metallica Rocks!!!!
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer Yayo:
Kirk Hammett er gitarmaestro nummer 1, han er så sykt god på gitaren, bare sender ut den ene fete soloen etter den andre.


Hvis du synes det bør du byne å høre mer på anna musikk enn Metallica.

Kirk Hammet lager SJELDEN bra soloer.
Han eier ikke feeling, og misbruker wah wah'en no grådig.

Sier ikke at Kirk ikke har bra soloer, men mange av døm er så uoppfinsomme og ufølsomme, rett og slett kjedlige å høre på syns jeg.

Skulle ønske James tok seg av mange fler soloer,
for hør på Nothing Else Matters soloen. Den er BRA den.
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
de kommer sikkert ti å spille mye av de samme sangene som de spilte på rock am ring i fjor. kanskje også et par låter fra det nye albumet.
  • 0
Jeg skal på den liven i Oslo hvis vi ikke skal bort moren min sin ferie begynner dagen før! fuck så kansje me drar bort da please ikke
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Det er min frykt at vi skal reise bort da Ber og håper at vi ikke skal på ferie da.... Men hvor kan jeg kjøpe billetter? Lol
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
www.billetservice.no
Salg av biletter starter på mandag kl9
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Ok, takk
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Metallica eier!!! stor fan. sitter med 13 cd'er nå.

Hetfield eier da!!! han er en stor musiker. Står for både riff og sang Er imponert!!!!

Skal på konsert blir drit bra



Beste sangen er Blackened Anbefales for de største metallica fansa!!!!!

Lagt til 2007-02-24 21:25:
Skal noen andre på konserten ell?


Må oppleves. det er et liveband!!!


METALLICA - the monster lives...
  • 0
Siterer Endless Sacrifice:
Citerer Yayo:
Kirk Hammett er gitarmaestro nummer 1, han er så sykt god på gitaren, bare sender ut den ene fete soloen etter den andre.


Hvis du synes det bør du byne å høre mer på anna musikk enn Metallica.

Kirk Hammet lager SJELDEN bra soloer.
Han eier ikke feeling, og misbruker wah wah'en no grådig.

Sier ikke at Kirk ikke har bra soloer, men mange av døm er så uoppfinsomme og ufølsomme, rett og slett kjedlige å høre på syns jeg.

Skulle ønske James tok seg av mange fler soloer,
for hør på Nothing Else Matters soloen. Den er BRA den.


Den soloen jeg liker fra han er den første soloen i fade to black den eier=P men den siste soloen i fade to black er ikke like bra=P

Lagt til 2007-02-24 21:35:
snakket om Kirk Hammet altså=P Glemte å si det.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Bare for å imformere, men james hetfield er den som skriver kirk hammetts soloer!!

Lagt til 2007-02-24 23:07:
Bare for å imformere, men james hetfield er den som skriver kirk hammetts soloer!!
  • 0
Jeg har nylig fått meg Black album! yndlingssangene er Enter Sandman, Sad But True(den beste!), Unforgiven og Nothing else matters..
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer metallicafan nr1:
Bare for å imformere, men james hetfield er den som skriver kirk hammetts soloer!!


Åja, så egoisten tar de beste soloene sjøl?

Bare kødder.

Det må vel bare væra noen isåfall?
Hvor uoppfinnsom kan en gitarist bli egentlig?
Han er sologitarist og lager ikke soloene sjøl engang?

Trur jeg nesten ikke på...
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Yes jeg tror jeg kan gå på Metallica konserten Får håpe at jeg får tak i biletter da
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Hammett er nok ikke helt John Petrucci, men han spiller bra soloer som har en sterk tendens til å feste seg i hue på folk, deriblandt meg.
Blå...
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Hammett er nok ikke helt John Petrucci, men han spiller bra soloer som har en sterk tendens til å feste seg i hue på folk, deriblandt meg.


Enig!! spesielt nothing else matters soloen den sitter som spikra i hodet mitt
Everybody lie
  • 0
  • RDB
  • RDB
YAAAAAAAAAAYYYYYY!!!
fikk meg to billetter til Metallica-konserten!!!!
Gleder meg helt sykt!!


Håper at de kanskje kommer til å spille noen sanger fra den kommende plata på konserten. Tipper iallefall det siden de har spillt klassikere i cirka 3 år, nå.

Snubla forresten over denne:
http://video.google.com/videoplay?docid=-4361513763655744668&
q=metallica


Ganske bra konsert. Åpna med kvalitetsanger som Ecstasy of gold, creeping death, Fuel, for whom the bell tolls og Fade to black før de så spiller hele Master of Puppets-plata. Har ikke hørt ferdig, men det jeg har hørt til nå er herlig.
Ikke den beste konserten noengang, men likevel ganske bra.
  • 0
Jeg skal også på den konserten, har billet og greier Og rundt halvparten av kompisene mine skal dit også så nå blir det folkefest

Master Of Puppets er nå min favoritt med de
Blå...
  • 0
jejjee! fikk tak i 4 billetter til konserten...

Hvordan ødela James stemmen btw?

og forresten, hvordan skal man få en shred-solo til å bli spesielt følsom?
er soloene til Yngwie Malmsteen spesielt følsomme? er soloene til noen shredgitarister spesielt følsomme? tror ikke det nei!
  • 0
james ødela stemmen på so what tror jeg

Men jeg fikk 5 billetter (kjøpte for noen andre også )
gleder MEG!!
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Skal også på konserten med en kompis! Blir dritfett.

James ødela stemmen på So What!, en cover sang fra et eller annet band, under innspillingen av Black Album.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!