Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Metallica


Noen som hører på Metallica?
Yndlingsang osv?
  • 0
  • Missing Avatar
  • Æki
Hører ikke mer på Metallica , har gått lei!!!

Men den beste sangen er Enter Sandman
In Flames<3
  • 0
Alle med vettet i behold hører/har hørt på Metallica Kill 'Em All til Black Album er bra, resten er mer eller mindre dritt med noen untak.

Har en del favorittsanger av dem. Her kommer de i ubestemt rekkefølge:
- Master Of Puppets
- For Whom The Bell Tolls
- Seek & Destroy
- Battery
- Enter Sandman
- Bleeding Me
- Fade To Black
- The Call Of Ktulu
Ja jeg vet at One ikke er på lista, men det er fordi jeg personlig ikke liker den og synes det er en fryktelig overvurdert sang
Blå...
  • 0
Mine favorittsanger av Metallica: (ubestemt)
-Ride the lightning
-Eye of the beholder
-Nothing else matters
-Wherever I may roam
-One
-Enter sandman
-Master of puppets

Elsker Metallica!!! (+andre)
  • 0
Enter Sandman.
  • 0
Metallica er veldig bra, sjøl pm det er langt fra yndlingsbandet.
Gleder meg til ny cd. Håper på at det blir en bra utgivelse.

Yndlingssanger må bli: (ubestemt rekkefølge)

_Call of K'Thulu (m/symfoni!!)
_To Live is to Die
_Orion
_Dyers Eve
_Fade to Black
_Master of Puppets
_Sad But True
_Unnamed Feeling
_My Friend of Misery
_Mama Said
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Jag lyssnar inte direkt på Metallica, men jag gillar dom ändå. Har i ärlighetens namn bara hört runt 10 låtar av dom, Enter Sandman, Nothing Else Matters, Stone Cold Crazy, One... Ska ta och skaffa lite saker med dom.
  • 0
Kjøp deg Ride The Lightning eller Black Album du Neppy
Blå...
  • 0
Jeg føler et intenst hat for metallica, eller kanskje bare han derre Bob Rock som sørga for at Metallica bytta stil. Når Burton gikk bort, så gikk også Metallicas kule stil bort, selv om man ikke merket det så mye i the black album, men i st Anger.......... jeg kjøpte st Anger et par dager etter at det kom ut, kasta det samme dag.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Hører tritt og ofte på Metallica...
Favorittlåtene er vel "Enter Sandman", "Master of Puppets", "Nothing else matters" og "Seek & Destroy" tipper jeg
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Stor fan a metallica!

Orke ikke å nevne favoritt sanger for mange
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
Fikk akkurat mail fra arrangørene:

Billettsalget starter 26. februar kl. 09.00. Billettene koster kr 600,- inkl. gebyr.

Du finner meg på Valle Hovin den dagen. Jeg bor 100 m fra. GR-nachspiel i hagen hos meg
Frode Haugen / Gamereactor
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Kjøp deg Ride The Lightning eller Black Album du Neppy

Ska ske!
  • 0
Kan ikke GR dele ut billeter til den konserten Frode? ^^
Blå...
  • 0
Har hørt at Metallica skal komme til Norge
De sangene jeg liker best er:
Fade to black
enter sandman
og mange fler
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
De ska till Sverige också... Läste det på Aftonbladet, Sveriges största tidning som täcker viktiga saker som Paris Hilton, svenska såpor, Britney Spears utflipp, svenska dokusåpor, Paris Hilton, och vart hundrade år något viktigt.

Dock så benämns dom som "hårdrocksbandet Metallica"... Metallica är ett Thrash/Heavy metalband. Nu kommer fler icke musikkunniga idioter tro att hårdrock är samma sak som halvextrem metal, och att genren som heter hårdrock är poprock... Hatar att alla dessa jävla popfjollor benämner band som Metallica och Iron Maiden som rock. Fan, jag har hört att In Flames ska vara ett rockband i svensk TV.

Jävla fjantar.
  • 0
Metallica har gått fra å være ett Trash Metal band til Pop-rock(St.Anger skiva).
Men jeg håper da de skal spille de gamle klassikerne
Blå...
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Aleksander_M:
Men jeg håper da de skal spille de gamle klassikerne


Ditto.
Men jeg håper også at vi får høre noen av de nye sangene (det kommer ny plate i år).
  • 0
Ja, men IKKE noe dritt fra St.Anger... Det blir vel noe, men forhåpentligvis ikke mye
Blå...
  • 0
Favorittsangen må vel være Enter Sandman, og mange fler
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Metallica har gått fra å være ett Trash Metal band til Pop-rock(St.Anger skiva).

Från thrash till poprock? Shit... Är det möjligt? Jag har ju inte hört så mycket av det nya grejerna (så vitt jag vet), men från thrash till poprock...

Fast såklart, Queen gick från heavy metal till pop på bara 14 år. För att sen rycka upp sig och bli hårdrock igen, får hoppas på att Metallica gör detsamma.
  • 0
De har jo sakt at det nye albumet skal ta dem tilbake til "Master OF Puppets tiden". Får håpe de ikke lyver.
Neppy. Sett først på Seek & Destroy, så Master Of Puppets og til sist...St.Anger. Hør den grusomme forskjellen
Blå...
  • 0
Jag går och kollar på YouTube efter låtarna, och lyssnar i den ordningen. Ska sedan raportera om hur hemskt det är.
  • 0
Tror man bare finner S&M versjonen av Master Of Puppets på YouTube
Master Of Puppetz og Seek & Destroy er finfine låter, St.Anger derimot...
Blå...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!