Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Band/Artister du har sett!


Her kan du skrive om hvilke Band eller Artister du har sett, og hva du syntes om det!

Har ikke sett noen av de Metal bandene jeg liker live... Men jeg skal det, så fort de kommer til Oslo

Har bare sett:

David Bowie

- Driit, hvorfor spilte han bare sanger fra det da nye albumet "Reality" DET GAMLE BOWIE ER DET ENESTE BRA.

DumDum Boys

- Et helvettes liv xD Jeg og flere kamerater var og pilsa, for så og gå å se Dumdum Vi stod helt forrerst og det var dritkult. Jeg hadde aldri syntes noe særlig om bandet, men denne konserten ville noe annet. Konge bra.
  • 0
slipknot
- konge konsert, det var på quarten og jeg var sammen med broren min, til og med han kom inn i konser humør og han liker de ikke engang

Guardians of time
samme dag som slipknot på samme scene Den var rett og slett genial de må være det beste power metal bandet ever, synd de ikke spiller lenger

Muse
Også på quarten men det var ifor om jeg ikke tar feil, som alle konsertene jeg har hvert på var den dritrå klarte å presse meg helt frem ved å gå bak en super muskel fyr som også skulle helt frem

Iron maiden
husker ikke om det var ifjor eller året før, det eneste som gjorde at den konserten ikke var helt perfekt var at jeg hadde sitteplass selv om det ikke hindret en fantastisk konsert opplevelse

Grand lux
var på den for ikke så lenge siden, hadde egentlig ikke hørt om de engang men det var noe sykt bra, er glad jeg lot kompisene mine dra meg med. Klarte og komme helt fram der også etter vi skulle inn igjen etter brannalarmen gikk (de hadde masse flamme)
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
slipknot
- konge konsert, det var på quarten og jeg var sammen med broren min, til og med han kom inn i konser humør og han liker de ikke engang


Fuck ass, jeg var borte når de spilte i sprektrum. Og Rockefeller er det 18 års aldersgrense... Det er helt jævlig frustrerende og tenke på.
Skal få sett dem i 08, da
  • 0
hvorfor var du ikke på quarten da? det var der jeg så de
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Bullet for my Valentine och System of a Down är väl dem man sett lajv.

Om man inte räknar dem jag sett på Allsång på Skansen.
Kronisk ironi.
  • 0
Jeg kan ikke dra på konserter
Har nedsatt hørsel på høyre øre, og kan bli døv ved for høye lyder.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
var på HELL music festival og der så jeg :

gitarkammeratene ("wohooo")
Bob Geldof han syntes det var bra i helvette
Deep Purple ( derfor jeg kom)

PS: hell er en plass i trøndelag, og pga. navnet vekker det oppsikt i utlandet og det er populært!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
MetallicA! en stoooor oplevelse. kunn fra kill em all, ride the lighting, master of puppets, jstice for all, og black album var 2 eller 3 fra st, anger,

det var vert fe 900 blanke, biletten kosta

glemte nedten at jeg skal se kongen i sommer:

OZZY!
  • 0
Siterer andrucks:
MetallicA! en stoooor oplevelse. kunn fra kill em all, ride the lighting, master of puppets, jstice for all, og black album var 2 eller 3 fra st, anger,



det var vert fe 900 blanke, biletten kosta


naic! jeg har lyst å se de live
ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
  • 0
ooohh.. vært på Øya-festivalen de siste tre årene, det har vært gøy, men jeg har bare vært der en av dagene hvert år, Enslaved er kanskje de beste jeg har sett der, i tillegg til at Madrugada var bra live! Den første konserten jeg så var Kaizers Orchestra når jeg var 9 eller ti år, men den beste jeg har værtpå må vel være Iron Maiden i vallhall i 2006.. sinnsykt bra konsert! tror jeg har skrevet litt på Iron Maiden-tråden min
Why care when you have the option not to?
  • 0
  • Missing Avatar
  • sinx
Seigmen (utrolig bra avsluttningskonsert på Slottsfjellfestivalen 06 i tønsberg)
Snook
Tungtvann
Apollo
TP allstars
Karpe Diem
Satyricon

+mange fler, men dette er de jeg har hatt skikkelig gode konsertopplevelser med
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Malle:
Jeg kan ikke dra på konserter
Har nedsatt hørsel på høyre øre, og kan bli døv ved for høye lyder.


Synd, men funker det hvis du bruker ørepropper da?

Jeg har kun vært på en (eller, jeg har vært på julekonserter hvor norske artister har spilt også da, men var ikke helt 100% frivillig).

Turboneger
- Jævlig bra konsert. Elsker dem.
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Har sett et par metal band live!

-Emperor x2

-Amon Amarth

-Arch Enemy

-Endstille

-Suidakra

-Wintersun

-Vreid

-Susperia

-Khold

-Myrkskog

-Carpathian Forest

-Bolt Thrower

-Celtic Frost

-Nightrage



Det var vell dem jeg kommer på akkurat nå.....

Emperor

Ja, Emperor.... Dem er jo et av norges største black metal band, faktisk et av black metal sjangerens største band. Jeg så dem for første gang på Inferno Metal Festival 2006 i Oslo, det var en helt ubeskrivelig konsert. Vanvittig stemning, alt var perfekt der!
Da dem takka for seg og gikk av scenen sto alle og bare ropte EMPEROR, EMPEROR!! Så kom dem opp på scenen igjen og spillte 2 sanger til.... Skulle gjerne sett den konserten igjen!

Andre gangen jeg så dem var på Wacken Open Air i August... Vet ikke hvor mange tusen som var der da, en plass mellom 10 og 30 tusen kanskje.
Den konserten var meget bra og, men den slo ikke konserten på Inferno.

Amon Amarth

Vell, dette er jo favoritt bandet mitt.... og stå fremst under Wacken hvor det var nesten like mange som på Emperor var STORT!
Introen var så vanvittig rå, en stooor røyksky som dekket hele sikten på scenen..... Også plutselig hører man lyden av blåsehorn og vikinger som kjemper i bakgrunnen, DA fikk jeg frysninger.... Så ser man vokalisten kommer fram fra røyken og lager "djevel hornene" med fingrene!

Da hører jeg starten på en av mine aller største favoritt sanger! GAD I WANT TO GO BACK!!!



Det er de konsertene jeg syntes var verd og nevne... Alle de andre var bra også men jeg gidder ikke å skrive så mye om dem

Ellers band jeg skal se i løpet av året:

* IMMORTAL x2 sannsynligvis!
* Dimmu Borgir
* Koldbrann
* Kampfar
* In Flames
* Vader
* 1349
* Lordi
* Blephegor
* Rage
* Stormwarrior
* Sigh
* Enslaved
* Sodom
* Cannibal Corpse
* Blood Tsunami
* Dark Funeral

Det er for både Inferno Metal Festival 2007 og Wacken Open Air 2007!
Dette blir et forbanna bra år!!
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Hehe sett omtrent alle idol folkene fra alle de siste sesongene
  • 0
Var stagecrew på DumDumBoys konserten i Trondheim i sommer. D er vel d meste av konsertlivet mitt Bortsett fra en JohnDoe konsert Kjenner vokalisten

Altså; Konsertliv: null
  • 0
Siterer Maggot:
.
DumDum Boys

- Et helvettes liv xD Jeg og flere kamerater var og pilsa, for så og gå å se Dumdum Vi stod helt forrerst og det var dritkult. Jeg hadde aldri syntes noe særlig om bandet, men denne konserten ville noe annet. Konge bra.


Var det på gjenforeninga på Norwegian Wood i 2003? Der var jeg hvertfall. Konge konsert!

Ellers har jeg sett ToTo, Dream Theater, Jim Stärk, DDE og Aqua
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Pearl Jam då eg va 1,5 år
Neil Young samme året
Iron Maiden i fjor høst Det var bra!!!!
  • 0
Jeg har vel sett ca 300 band live gjennom tidene. Har gått i Ska, hardcore, Oi og punk. beste opplevelsen må nesten være da Marky Ramone og the Speedkings dedikerte Ramones låta Blitzkrieg Bop til meg

For å nevne noen:
-Marky Ramone and the speedkings
-DeeDee Ramone
-Rancid
-Skatalites
-AFI
-NOFX
-Strung Out
-Dance Hall Crashers
-Chixdiggit
-Dropkick Murphys
-Exploited
-No Fun At All
-Sick Of It All
-New Bomb Turks
-Voodoo Glow Skulls
-No means No
I rather die on feet than live on my knees.
  • 0
En ting veit jeg, å det er at jeg misunner deg så vanvittig mye SirEld..

Skal se Manson i desember. Har bilettene ved siden av meg, så det er helt sikkert at jeg skal! Kanskje KoRn også..

Så skal jeg se Slipknot i 08!
  • 0
Etter all denne tiden har jeg bare et band og føye til lista mi, Turboneger. Den beste jeg har vært på sålangt ihvertfall.
  • 0
Ingen D;
You'll never know, unless you try. You'll only regret sitting wonderin' nite. You'll only get one shot~
  • 0
Dere som har vært på Slipknot konsert er dritheldige... men håper på å joine dem i 08 da

har sett, Turboneger, HIM, Dum Dum Boys, Timbuktu, og en hel hau idioter som var på vg-lista konserten.

Sist men ikke minst har jeg sett MetallicA
- Noe av det beste jeg har opplevd. helt klart.

Turboneger var morsomt, anbefaler å se de. bra konsert, men dårlig lyd.

HIM var helt greit nok lissom, de hadde god lyd, men føler ikke de presterte så veldig.

Skulle se KoRn. men det var det året de avlyste
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Metallica Det var helt genialt.
HIM ... Sugde ganske eselb****
Turboneger var også ganske bra.

Er vel egentlig den eneste konserten jeg var vært på.

I fremtiden hadde det vært digg med Maiden og Judas Priest hvis de noen gang kommer til Norge
Blå...
  • 0
DDE - driiiiiit bra!!
....eehhhh...lol
  • 0
  • RDB
  • RDB
Turboneger
Metallica
HIM (Var oppvarmingsband for Metallica, så ikke misforstå)
In Flames
Dum Dum Boys
Iron Maiden
Kaizers Orchestra (uttalige ganger)

Det er de "store" jeg kommer på nå.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!