Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Tenacious D: The pick of Destiny


  • Los
  • Los
He he.. nå har jeg sett filmen! Og...........den eide!! Det er akkuratt dette man kan forvente av Tenacious D når dei lager film! Om denne filmen ikke var noe for deg, er ikke bandet noe heller. Og om du liker bandet men ikke filmen må du høre på sangene ekstra godt neste gang, for det er slik de er! he he.. Kjempe morsom film!!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
syntes den ikke var noe bra... terningkast 2....

teite slapstick vitser i en og en halv time er ikke morsomt...

det eneste som duger i filmen er de få morsomme sangene som er...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Ahhhh, Tribute er så konge!

Hørte på den imens jeg leste tråden^^
Children of Bodom <3
  • 0
98% enig me paulie, filmen suger *******, den er dritt dårlig, hva har skjedd me jack black?, å gå fra en såpass bra film som school of rock til noe sånt, herregud, kun 1... nei kansje 2 ting som var bra i filmen. for en misslyket film

PS: TIL DERRE SOM IKKE HAR SETT FILMEN ENNÅ, OG HAR VELDIG LYST TIL Å SE DEN FORDI JACK BLACK SPILLER I DEN , SÅ SE HELLER FOR EKS. SCHOOL OF ROCK 10 GANGER ENN Å SE DEN HER 1 GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Siterer michael92:
98% enig me paulie, filmen suger *******, den er dritt dårlig, hva har skjedd me jack black?, å gå fra en såpass bra film som school of rock til noe sånt, herregud, kun 1... nei kansje 2 ting som var bra i filmen. for en misslyket film

PS: TIL DERRE SOM IKKE HAR SETT FILMEN ENNÅ, OG HAR VELDIG LYST TIL Å SE DEN FORDI JACK BLACK SPILLER I DEN , SÅ SE HELLER FOR EKS. SCHOOL OF ROCK 10 GANGER ENN Å SE DEN HER 1 GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jepp. School of Rock hadde en sugen historie, men Jack Black er så morsom i den Begynner å lure på om han og Kyle Gass er homser, siden halve filmen handler og k*k
Heihei
  • 0
dette er en av de beste komedi-filmene jeg har sett.

top 3 i vertfall
banke all som prøve sæ
  • 0
Tenacious D er drit råe.
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
Siterer Paulie:
Citerer michael92:
98% enig me paulie, filmen suger *******, den er dritt dårlig, hva har skjedd me jack black?, å gå fra en såpass bra film som school of rock til noe sånt, herregud, kun 1... nei kansje 2 ting som var bra i filmen. for en misslyket film

PS: TIL DERRE SOM IKKE HAR SETT FILMEN ENNÅ, OG HAR VELDIG LYST TIL Å SE DEN FORDI JACK BLACK SPILLER I DEN , SÅ SE HELLER FOR EKS. SCHOOL OF ROCK 10 GANGER ENN Å SE DEN HER 1 GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jepp. School of Rock hadde en sugen historie, men Jack Black er så morsom i den Begynner å lure på om han og Kyle Gass er homser, siden halve filmen handler og k*k


fyi; tenacious d starta med denne typen humor i tv-serien om tenacious d... så denne filmen er jo en videreutvikling av denne tv-serien... det å påstå at jack og kyle er homser er vel å dra det litt grann langt???

btw er en kjempefan av tv-serien, så når filmen kom ble jeg superglad.. filmen var akkurat som forventa, og jeg likte den ganske godt
we can`t skate in the trees, that`s impossible..
  • 0
Siterer allthatremains:
fyi; tenacious d starta med denne typen humor i tv-serien om tenacious d... så denne filmen er jo en videreutvikling av denne tv-serien... det å påstå at jack og kyle er homser er vel å dra det litt grann langt???


Hehe, helt enig med deg der, noen reagerer vel slik på litt uskyldig k*k-humor
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Denne filmen suger kukk. Så er det sagt. Dårlig musikk, skuespill og manus.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Musikken er det eneste bra egentlig(likte noen XD)
Bah!!?
  • 0
Siterer Predator:
Denne filmen suger kukk. Så er det sagt. Dårlig musikk, skuespill og manus.


altså liker du ikke The D så er det en selvfølge at du ikke liker filmen syntes ikke det var en Oscar film akuratt men det er jo Tenacious D da så den var ganske som forventet, syntes det var fet som faien jeg
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer michael92:
98% enig me paulie, filmen suger *******, den er dritt dårlig, hva har skjedd me jack black?, å gå fra en såpass bra film som school of rock til noe sånt, herregud, kun 1... nei kansje 2 ting som var bra i filmen. for en misslyket film

PS: TIL DERRE SOM IKKE HAR SETT FILMEN ENNÅ, OG HAR VELDIG LYST TIL Å SE DEN FORDI JACK BLACK SPILLER I DEN , SÅ SE HELLER FOR EKS. SCHOOL OF ROCK 10 GANGER ENN Å SE DEN HER 1 GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!


Synes filmen var grei jeg, så kanskje du skulle slå av capsen din og slappe av litt?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
og man ser ikke filmen pga jack black, man ser den fordi tenacious D ruler^^ som sakt liker du ikke bandet suger filmen, enkelt og greit
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Siterer gray fox:
og man ser ikke filmen pga jack black, man ser den fordi tenacious D ruler^^ som sakt liker du ikke bandet suger filmen, enkelt og greit


Veldig bra sagt!
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
ja, filmen var faktisk grei..
Children of Bodom <3
  • 0
Sangen som er først kickapoo eier, Der har de et virklig mesterverk. Man burde se musikkvideoen te den først da Filmen eier. Sangen i slutten er også helt rå! Det at de fikk DIO fra black sabbat var konge. Lee var også konge. Sangene er så bra i denne filmen at jeg nesten sprengte høytalerene
JB har også må jeg si en av verdens beste stemme, Han stemme passer så bra til rock. Han er en helvettes bra vokalist.
Ved bålet trives alle, selv Amerikanere og Muslimer.
  • 0
Siterer gray fox:
og man ser ikke filmen pga jack black, man ser den fordi tenacious D ruler^^ som sakt liker du ikke bandet suger filmen, enkelt og greit


Så hvorfor vise den på kino? Jeg tror ikke det er veldig mange D-fans i Norge, så å vise den på kino blir jo bare teit.

Jeg så den forresten i mot min vilje, jeg skulle se The Departed, men vennene mine fikk tvingt meg til å se Tenicious D(orker ikke å sitte på kino alene).

Jeg vil aldri bli den samme igjen...
Heihei
  • 0
Slutten er hvertfall dritbra=)
  • 0
Jeg liker Tenacious D, jeg. Jack Black er alltid kul!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Nå har jeg sett halve, den var i hvertfall bra...Ikke et mester verk 6,5/10
  • 0
Den var ganske kul første gangen jeg så den. Andre gangen.. not so much. Jack Black er helt klart det store ved denne filmen. Satan scenen er jo også en klassikker, da!
  • 0
Er det noe jeg hater er det: Folk som skriver kuk slik... "KUKK". Det er det værste jeg veit! Det går ikke ann å si det uten at det høres idiotisk ut! kukk kukk kukk kukk klukk klukk!

Oja... ^^

Siterer Ikki-kun:
Jeg liker Tenacious D, jeg. Jack Black er alltid kul!

RIKTIG IKKI! Denne filmen var et avbrekk fra alle alvorlighetene i filmverden. Jeg har ikke sett en slik type film siden Waynes World... Og jeg digger Waynes World!
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Er det noe jeg hater er det: Folk som skriver kuk slik... "KUKK". Det er det værste jeg veit! Det går ikke ann å si det uten at det høres idiotisk ut! kukk kukk kukk kukk klukk klukk!

Oja... ^^

Citerer zonyy:Nå har jeg sett halve, den var i hvertfall bra...Ikke et mester verk 6,5/10RIKTIG IKKI! Denne filmen var et avbrekk fra alle alvårlighetene i filmverden. Jeg har ikke sett en slik type film siden Waynes World... Og jeg digger Waynes World!


IkkI??? PLZ si hva det betyr, uansett det er dødsirriterende "KUKK" oversettelsen
  • 0
Ikki, som i Ikki-kun?
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!