Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Guilty Pleasures


Stolthet og sosiale normer kan legge bånd på oss når det kommer til å nyte diverse spill, musikkartister, filmer og TV-serier. Det er plass til flere kategorier, men jeg nevnte bare noen for å komme i gang.

Mange av oss liker kanskje en film eller låt som majoriteten anser som lavmål. Dette er guilty pleasures - ting vi er flaue over at vi liker, og vi velger som regel å ikke snakke om dem til venner eller kjente.

Her er mine pinlige gleder...

TV-serie: Buffy the Vampire Slayer - jeg har sett alle episodene (pluss Angel).
Film: The Fast and the Furious - noe jeg har holdt hemmelig siden 2001.
Musikk: Britney Spears - det er vanskelig for meg å sette fingeren på hvorfor, jeg bare liker henne.
Litteratur: Drømmehjerte (Ghost Heart) - sippet meg gjennom hele boken.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Uff, dette er en blogg jeg har grublet lenge over å lage for jeg har såpass mange menmen for vel hive de ut her istedenfor.

TV-serier: Gossip Girl, Glee, MTV Made, MTV Real World har også et softspot for programmer som Top Model og Project Runway (Cant help it, jeg gikk på design så finner det morsomt å se andre måtte gjøre samme pisset)

Gossip Girl og Glee er begge bra serier, bare få mennesker med penis som gidder å gi det en sjangs. Jeg gir somregel alle nye serier en sjangs i tilfelle de er awesome.

Filmer: Romantiske Komedier.

Kunne nokk dratt frem mye mer en dette også men sliter med å huske alle seriene jeg følger med på/ har sett.. Men jeg tror disse er de "flaueste"...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Play
  • Play
Tv-serie: My Little Pony: Friendship is Magic. Føler meg ikke direkte flau over å se det, men e heller ikke noe eg har fortalt vennegjengen enda

Litteratur: Har skrevet en ganske fy-fy fanfiction som ligger på nettet xD Eg blir sikkert kastet ut på gaten dersom foreldrene mine engang tilfedigvis skulle komme over historien
  • 0
Siterer Play:
Litteratur: Har skrevet en ganske fy-fy fanfiction som ligger på nettet xD Eg blir sikkert kastet ut på gaten om foreldrene min engang tilfedigvis skulle komme over historien


Where to read? Eller går det imot reglene (pr0nz) ?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Må innrømme at jeg har sett samtlige episoder av Sex and the City minst én gang. Er frua som fyrer opp DVDene, men overraskende ofte blir jeg jaggu sittende i sofaen jeg også...
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Siterer Morten Bækkelund:
Må innrømme at jeg har sett samtlige episoder av Sex and the City minst én gang. Er frua som fyrer opp DVDene, men overraskende ofte blir jeg jaggu sittende i sofaen jeg også...


Er det på grunn av Samantha, kanskje?
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer NewAge:
Citerer Play:
Where to read? Eller går det imot reglene (pr0nz) ?


To where I will not tell, then all is over, and I'm in hell..
...


Anyways, eg deler nødig linken. Den historien skal nok være min lille hemmelighet i all tid.
  • 0
TV-Serie: Frustrerte Fruer og Grey's Anatomy. Kan ikke no for det, er sucker for amerikansk kjerring-såpeopera...

Film: Tja, liker jo romantiske komedier som Love Actually og Easy A, også syns jeg sangene i High School Musical er irriterende catchy... Ender alltid med å gå og nynne på Breaking Free, Summer Time eller whatever.

Musikk: Jeg er ALT for glad i musikken til Katy Perry, i tillegg til at jeg er stor Nickelback-fan. Jeg syns også "Fight For This Love" av Cheryl Cole og "I Am Not A Robot" av Marina and The Diamonds er rimelig gode låter.

Yehaaaw!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Marina and The Diamonds er jo faktisk ganske bra, ser ikke at det er noe å skamme seg over.
Jeg er vel egentlig ikke flau over noe, kommer ikke på noen guilty pleasures.. Bortsett fra at jeg elsker My life as Liz som går på MTV, har sett alle episodene, er ikke noe jeg skryter av liksom.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Dumpdik920:
TV-Serie: Frustrerte Fruer og Grey's Anatomy.


Jeg må flaut nok nesten melde meg på her. Har sett nesten samtlige episoder til begge seriene. Også hører jeg bittelitt på Lady Gaga. Og Robyn er jo faktisk ganske bra!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Play
  • Play
Det e jo ikke flaut å se på Frustrerte Fruer Alle ser jo liksom på det
  • 0
Jessie J med "Do it Like a Dude" er sykt bra...
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Jessie J med "Do it Like a Dude" er sykt bra...


Hele CDen er fantastisk. Men er ikke flau over å like henne
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Hele CDen er fantastisk. Men er ikke flau over å like henne


Jeg er det, men med dagens ungdoms musikksmak skiller jeg meg ikke ut der...
Heihei
  • 0
Total Eclipse of the Heart er en knall sang! Spesielt Hurra Torpedo sin versjon. Poker Face duger også
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer bendik920:
TV-Serie: Frustrerte Fruer og Grey's Anatomy.


Jeg må flaut nok nesten melde meg på her. Har sett nesten samtlige episoder til begge seriene. Også hører jeg bittelitt på Lady Gaga. Og Robyn er jo faktisk ganske bra!


Feilsitering much?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Jeg elsker Gossip Girl. Elsker det. Kan nok se på det som en guilty pleasure.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer bendik920:
Feilsitering much?


Vi kan møtes på midten.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ikke spesielt flau av noe av dette, men ikke direkte stolt heller.

TV: Seinfeld og BSG.
Film: Absolutt alt med Nicolas Cage. Og The Traveler. Og Insidious. Og Altitude.
Musikk: Radiohead, Pink Floyd og diverse James Bond-tittelsanger.
Litteratur: Ikke noe jeg kommer på, hvis jeg først skal lese så leser jeg KVALLITETT.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Tor Erik:
Musikk: Britney Spears - det er vanskelig for meg å sette fingeren på hvorfor, jeg bare liker henne.


En som er lik meg
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • Ine
  • Ine
Whedonites er vel sosialt akseptert, dem? Kjenner flere som har sett Buffy.


Ellers har jeg ingen guilty pleasures, selv om det å være jente og gamer kunne vært problematisk for noen. Det eneste som kommer close er at jeg har de to første sesongene av Batman: The Animated Series.
Riddle me this
  • 0
Skrillex, deadmau5. Føler det kan være litt guilty pleasures til en som hører på Black/Death Metal til normalt
  • 0
Siterer Predator:
Jeg elsker Gossip Girl. Elsker det. Kan nok se på det som en guilty pleasure.


Yeahh boiiiii Chuck is da shiiiz!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Yeahh boiiiii Chuck is da shiiiz!


Fuck nei, Dan er best! Av jentene synes jeg Blair er klart best, forresten.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Chuck er awesome, Dan er ikke fullt like awesome, Nate er blærfjj. Spoiler:Likte Chuck best da han hadde "amnesia" og var in le france though.

Blair er som du sier klart best av jentene, Serena flipp flopper for mye mellom good girl, whore og bitch.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!