Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Avenged Sevenfold


Et av mine desiderte favorittband. Synes faktisk at self titled er det klart beste albumet. Ergrer meg noe jævlig at jeg ikke fikk sett de live i fjorsommer
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Hvor spilte de? Har ikke fått med meg at de spilte i Norge i fjor sommer (om du snakker om i Norge)
En Fuego!
  • 0
Trondheim og Oslo ;P
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Ah, broren min var på en Disturbed konsert ellerno i Oslo i fjord og han fikk høre dem da.

Syns selv det er et ganske bra band.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Gamer123:
Hvor spilte de? Har ikke fått med meg at de spilte i Norge i fjor sommer (om du snakker om i Norge)


Siterer Spillpwnern:
Trondheim og Oslo ;P


Ja, de spilte som oppvarming for Iron Maiden. Så dem i Oslo. Kjipe greier
You're sleeping over, right?
  • 0
Kanskje det var Iron Maiden konserten ja, han var jo på den å.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Skulle egentlig på Maiden-konserten, men fikk ikke tak i billetter
En Fuego!
  • 0
Nå venter jeg bare på å se nyheten "Avenged Sevenfold NEW ALBUM"....
Jeg har hørt ihjel all musikken deres, trenger noe nytt fra dem
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
De kommer jo med nytt album
En Fuego!
  • 0
Jaja, men vi har ikke akkurat fått høre stort om hvordan det blir og når det kommer enda ^^
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Neida
En Fuego!
  • 0
Så sant så sant ^^ Hele albumet er glimrende utført. City of Evil blir for min del så....vel jeg vet ikke. Sangene varer aaaaaaaltfor lenge, og inneholder alt for mange forskjellige deler.
Avenged Sevenfold hadde godt av å gå ned et par hakk i kompleksitet igjen, for både Sounding the seventh trumpet og Waking the fallen er begge knallbra
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Har ikke rukket og høre på så mye av Avenged Sevenhold, men rukket City of Evil vertfall .
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Digget dem på Iron Maiden konsert, og mange av sangene dems er gode saker. Favoritten er kanskje Unholy Confessions. Utrolig najs. Bat Country og Beast & The Harlot ruler også.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer mobil123:
Har ikke rukket og høre på så mye av Avenged Sevenhold, men rukket City of Evil vertfall .


Prøv self titled. Spør du meg overgår dette CoE glatt
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Fryktlig trist at The Rev er død, han var i mine øyne en dyktig musiker. Jeg har lest at han døde av naturlige årsaker, men han var bare 28 år da! Da er det faen ikke naturlig å dø!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Helt enig. Skikkelig triste greier at The Rev døde... Bandet vil aldri bli det samme uten han. Håper for all del at de ikke legger opp :/

R.I.P
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Jeg vet ikke helt om jeg vil de skal fortsette eller ikke. OM de fortsetter så BØR det neste albumet være mektig bra, og inneholde en episk sang til minne om James!

Om det viser seg at dette er tilfelle så vil jeg at de skal fortsette.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Spørsmålet er jo hvem som blir den nye trommisen.
Go ahead, make my day
  • 0
Der har jeg VIRKELIG ingen anelse.
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
R.I.P James "Jimmy" Owen Sullivan aka. The Reverend Tholomew Plague Mike Portnoy (trommisen i Dream Theater) skal recorde for dem på det nye albumet, hvis dere ikke har fått det med dere ^^, A7X er ett av mine favoritt band, jeg elsker sangene dems, da det både er "brutalt" men også veldig melodiøst, eller åssen det skrives xD Favoritt sangene mine er vel "A Little Piece of Heaven", "Afterlife", "Bat Country" og "Unbound(The Wild Ride)". Har nettopp kjøpt DvD'n "Avenged Sevenfold: Live in the LBC", de er fantastiske! Digger cover-versjonen deres av "Walk" fra Pantera!

Kan skjønne om de legger opp.. Leste på youtube, et godt eksempel: "Avenged Sevenfold uten The Rev, er som Metallica uten James Hettfield". Zacky V og Synyster G er helt syke, digger måten de spiller på, på konsertene under soloene : D
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Noen som har fått tak i "Nightmare"?
Jeg bestilte plata en uke før release og har fortsatt ikke fått den, pokker ta CDON!
Men hvis noen har den, hva synes dere?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
@ AcH Clawed:

Plata er epic! Balladene på albumet er helt utrolige, i tillegg til at de har fåt recorda noe av det Jimmy sang på "Fiction", noe som faktisk gjør sangen bedre..! (Stemmen hans passer perfekt inn i sangen). I tillegg til noen "semi-ballader" som f. eks Save Me, So far Away og Victim. Alt i alt.. GLITRENDE!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!