Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Musikkutstyr og lignende


Her i denne tråden skal vi kunne snakke generelt om musikkutstyr og lignende. Også om og rundt det enkelte utstyret. Alt fra musikk programmer og utstyr dere bruker på deres datamaskiner/laptoper/mac maskiner, til musikkspillere og headsett. Alt mulig av relevant utstyr dere vil snakke om og diskutere. Er det noe dere vil anbefale til andre brukere, kan dere trekke frem dette i denne tråden. Eller om det er ting vi burde holde oss unna. Spørsmål og svar, samt erfaringer er lov å komme med her.

Lykke til folkens, håper denne tråden kan være nyttig for mange brukere her på Gamereactor sitt forum
The eagles fly's high up in the sky. And follows from far abow, on the things far below. Before they finaly strikes on their final target, in the very speed of light.
  • 0
jeg kjøpte steelseries siberia v2 full headset og det var verd de 600 kronene så syykt det anbefales på det sterkeste til alle pluss at det er kåret til det beste game headsetet av pc-world
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Siterer Calhoun:
siberia v2


Latterlig dårlig bass. Ville heller satset på sennheiser PC serien
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
særriøst?
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Vil anbefale creative sound blaster arena surround gaming headset!
Der er det bass mye bass!
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
oki

Lagt til 2010-07-29 23:25:
menne tror ikke jeg får tak i sånt hær oppe i nor..
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Skal man ha bass får man kjøpe seg høytalere. Bruker alltid surround anlegg selv, og kun headset når det skal være stille i huset.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Spiller tuba, så trenger ikke så mye nytt dyrt utstyr. Men tubaen alene koster en hel del da
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer The Heretic:
Skal man ha bass får man kjøpe seg høytalere. Bruker alltid surround anlegg selv, og kun headset når det skal være stille i huset.


Hear hear, skal man ha bass så skal det riste i ræva, ikke øra. Kjøp subwoofer.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer KlM:
Kjøp subwoofer.


Fronthøytalere fungerer så lenge inntil jeg tar meg råd til subwoofer Har så mye løse gjenstander i huset som rister allerede med fronthøytalere, så en basskasse ville bare gjøre problemet uutholdelig. Derfor venter jeg til jeg får meg en mer minimal innredning, evt. til jeg fjerner alt det løse skrotet i kjellerstua.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer The Heretic:
Citerer KlM:Kjøp subwoofer.

Fronthøytalere fungerer så lenge inntil jeg tar meg råd til subwoofer Har så mye løse gjenstander i huset som rister allerede med fronthøytalere, så en basskasse ville bare gjøre problemet uutholdelig. Derfor venter jeg til jeg får meg en mer minimal innredning, evt. til jeg fjerner alt det løse skrotet i kjellerstua.


Har et lignende problem med overmøblert rom. DVD'er har den tendensen med å bli kastet ut av hyllene med kraft når Cerwin&Vega subwooferen slår inn.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Sorroung anlegg låter fett. Må skaffe meg det en dag.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer gnyg:
Sorroung anlegg låter fett. Må skaffe meg det en dag.


Da må du sørge for å ikke kjøpe noe skvip hos lefdal eller expert, og unngå Bose (overprisa plastikk møl)

Dra innom HiFiklubben.no og Soundgarden.no.

Ørene dine vil takke deg. Det koster, men fy faderrullan så bra det høres ut.

Du trenger ikke nødvendigvis surround, du kommer godt på vei med to fronthøytalere, en aktiv subwoofer og en stereoforsteker, det gir mer enn nok kinofølelse.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer KlM:
Citerer gnyg orroung anlegg låter fett. Må skaffe meg det en dag.



Da må du sørge for å ikke kjøpe noe skvip hos lefdal eller expert, og unngå Bose (overprisa plastikk møl)



Dra innom HiFiklubben.no og Soundgarden.no.



Ørene dine vil takke deg. Det koster, men fy faderrullan så bra det høres ut.



Du trenger ikke nødvendigvis surround, du kommer godt på vei med to fronthøytalere, en aktiv subwoofer og en stereoforsteker, det gir mer enn nok kinofølelse.


Takk for tipset
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • KlM
  • KlM
Så hva slags lydutstyr har folket her?
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!