Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Anime anbefalinger


Code Geass
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Nettopp sett ferdig begge sesongene av The World God Only Knows. Det er å anbefale, kanskje ikke så dyp historie men utrolig morsom. Tror det er en av de anime-ene jeg har ledd mest av
  • 0
Fullmetal Alchemist Brotherhood. Er veldig extremt! Men veldig bra! Kanskje noe av det beste jeg har sett.

Jeg har ikke sett den originale serien (Fullmetal Alchemist). Fant ikke ut før senere at Brotherhood var en slaks påfyller av en orginal serie.

Men noe som er bra er at de alle har en start og en slutt.

Ja, og tror nok det går helt fint å begynne med Brotherhood. Og det er det jeg har sett, og kan anbefale.

PS: Veldig brutalt innhold.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Anbefaler Cowboy Bebop. En meget god serie med bra musikk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer simidude:
Fullmetal Alchemist Brotherhood


Fullmetal Alchemist: Brotherhood er mer originalt enn den første Fullmetal Alchemist animeen noen gang kommer til å være. Brotherhood er basert på, og følger mangaen, som igjen er originalmateriale for denne serien. Så det er på ingen måte nødvendig å se den første Fullmetal Alchemist. Så for folk som har planer om å se begge, ikke gjør det. Holder lenge med Brotherhood.

Siterer simidude:
PS: Veldig brutalt innhold.


Se Hellsing Ultimate du. DER har du brutalt innhold. Men joda, noen av scenene er ganske brutale i FMA: Brotherhood. Men ikke i nærheten av det man finner i Hellsing Ultimate.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer gnyg:
Cowboy Bebop


Skal skaffes!

Siterer dark samus nemesis:
Citerer simidude:
Se Hellsing Ultimate du. DER har du brutalt innhold. Men joda, noen av scenene er ganske brutale i FMA: Brotherhood. Men ikke i nærheten av det man finner i Hellsing Ultimate.


Virker som at Hellsing Ultimate har mer userriøs brutalitet, mens FMA: Brotherhood har mer seriøs brutalitet... har ikke sett Hellsing Ultimate, men tittet litt på første Episode.
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
rourini kenshin og ostene rocker jo. gundam seed og evangelion.
  • 0
School Rumble, Mitsudomoe og Jungle wa Itsumo Hare nochi Guu(Haré+Guu) vil jeg anbefale, veldig morsome serier synes jeg.
Gintama liker jeg veldig godt, det er også SKET Dance, som har en god del likheter med Gintama, men jeg synes Gintama er langt mer morsomt.
eeehhhhh?
  • 0
Prince of tennis serien er fantastisk, også code geass er verdt å ta en titt på
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!