Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Konserter fremover?


bakgårn for meg med Madcon!!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
  • Zook
  • Zook
8. Oktober 2010
Slayer / Megadeth + Anthrax - Nassau Coliseum, Uniondale, New York

1. Juli 2011
Iron Maiden - Ullevi, Gøteborg

6. Juli 2011
Iron Maiden - Telenor Arena, Oslo

Med kapasitet på ca 60,000 tilskuere er Ullevi Skandinavias største stadium!
Bare sjekk ut dette: http://www.youtube.com/watch?v=MjAQSlTVcYI
You're sleeping over, right?
  • 0
Er billettene lagt ut allerede, Zook?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Er billettene lagt ut allerede, Zook?


Nei, men jeg får så og si garantert billetter under forsalget, som starter i morgen tidlig.

Lagt til 2010-09-26 19:58:
Hvis du lurte på om jeg har billetter allerede.
You're sleeping over, right?
  • 0
Når starter salget for oss "vanlige" folk?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Torsdag kl. 09:00.
You're sleeping over, right?
  • 0
Gode gud. 9. April og Kaizers Orchestra kan ikke komme fort nok. Heldigvis så får jeg en liten forsmak i Trondheim lørdag 2. Oktober. Da spiller Kaizers på en gratis torgkonsert der
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Billetter til Iron Maiden i Gøteborg og Oslo i boks!
You're sleeping over, right?
  • 0
Kan nesten ikke vente til April
Da blir det Kaizers Orchestra 9. april og Roger Waters 30. april.
Can't wait!!!
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
  • KlM
  • KlM
Deftones og Coheed & cambria 28 nov.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Lørdag 06.11.10
Dark Tranquillity, Avatar og Marionette
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ikke en konsert akkurat, men fanbilletter til Kaizers Orchestra skuespillet «Sonny» ble bestilt for et par minutter siden. Spesialforestilling kun for fansen hvor Janove og Geir kommer for å snakke om hvordan det var å skrive musikken osv.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
The Drums og Pendulum står på mitt program. Begge i desember og i Oslo.
Chill hard, man!
  • 0
24. November skal jeg se A7X ;D
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Kronoz:
Ikke en konsert akkurat, men fanbilletter til Kaizers Orchestra skuespillet «Sonny» ble bestilt for et par minutter siden. Spesialforestilling kun for fansen hvor Janove og Geir kommer for å snakke om hvordan det var å skrive musikken osv.

Misunner deg no j***lig!
Bor for langt unna, så jeg får ikke dratt.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
  • nier
  • nier
Jeg skal se Taylor Swift i Oslo Spektrum 9. mars 2011 !!!!! Kjøpte billetter i morges
  • 0
Siterer pernell:
Misunner deg no j***lig!

Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal kanskje på konsert med Vamp: I full symfony II i Ålesund den 21. November. Har ivertfall veldig lyst
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Airbourne 9 november

Iron Maiden til sommern, i telenor arena.

Mulig thrashfest 7 desember. Kreator, Death Angel, Exodus, Suicidal Angels på samme scene. 18årsgrense, 300-350NOK. Noen som skal?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Zook
  • Zook
Skal på Santana i Bergen i morgen. Hadde ikke planlagt det, fikk vite i dag at onkelen min hadde en ekstra billett. Har ikke hørt mye av karen, blir spennende å se
You're sleeping over, right?
  • 0
Skal på Taste Of Chaos i Oslo Spektrum 19. november. Bandene som skal spille er: Disturbed, Papa Roach, Buckcherry og Halestorm. Er ikke alt som er helt min musikksmak, men en kompis hadde fått skaffet masse gratisbilletter og jeg sier ikke nei til en gratis konsert.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Gleder meg til A7X konserten 24. November. Uheldigvis skal vi ha ekstra lang skoledag da, vurderer nesten å skulke de siste timene og sitkke til vanlig tid...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Airbourne til tirsdag
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Slayer og Megadeth 20 mars i Oslo, Sentrum Scene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Zook
  • Zook
Da var billletter til Kaizers Orchestra i Bergen 20. august bestilt.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!