Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Dream theater?


-
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Det var helt konge!

Både Symphony X og Dream spillte helt ufattelig bra!

Det er banda sine det
|You're only as sick as your secrets|
  • 0
Den konserten var dritbra
Likte ikke oppvarmingsbandet da
Men Dream Theater eide
Ble skuffa over at de ikke spilte Change Of Seasons da
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Syns konserten var helt enormt bra!

Symphony X var i kjempeform, spesielt Paradise Lost var magisk
Men når Dream Theater kom, var det helt ufattelgi fra ende til annen. Jeg ble litt (men bare litt) misfornøyd med et par sangvalg (Lines in the Sand og Blind Faith, btw), men ellers var det kjempemessig. Surrounded var utrolig bra, med ekstra intro++
Det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse
  • 0
beste konserten jeg noensinne har vært på!!!
symphony x engasjerte oss skikkelig med den vi var i sverige i går greia.
hallokannoenfiksespacetastenmin
  • 0
Ja, da fikk de fart på publikumet
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
J**lig bra konsert dette ja, lydmessig fra Symphony X kunne det vært litt bedre. (synes jeg og noen andre da... )
Så dem for første gang i 2005, det var en av mine konfirmasjon-gaver. Faktisk den beste gaven jeg noen gang har fått.
Skulle jeg nevnt noen gode sanger fra DT så kunne jeg laget en laaaaang liste, for det er så mange bra sanger. Men kan jo kanskje nevne noen: A Fortune in Lies, Honor Thy Father, This Dying Soul, The Spirit Carries On, Trial of Tears, Lines in The Sand, Metropolis pt.1, The Dark Eternal Night, Forsaken og Pull Me Under. (pluss mange, mange, mange fler......)
Det ble vel totalt 10 anbefalinger det ja.....
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Noen som vil høre en av de nye sangene?

http://ww1.rtp.pt/multimedia/index.php?prog=1068

LES: Andre linken i listen, så spol til 14:00 min.

DEN ER BRAAA!!! Idioten har sikkert en promoutgave og er drittsekk nok til å legge den ut..

Om resten av albumet tilsvarer dette blir jeg EN happy pappy!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
hmm, den sangen heter A Nightmare to Remember og er den første sangen på Black Clouds & Silver Linings. Den var j**lig bra.. Lurer på hva Dream Theater ville sagt viss de fant ut om dette.... åhh, gleder meg noe så SINNSYKT til den cd'en har release..
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Vist resten av plata er på dette nivået så blir jeg fornøyd

Skal bli artig å se de igjen å spektrum
  • 0
Jaja, bare meg som digga den nye platen eller? Fy faen, jeg får så gåsehud av å høre slutten på Best of Times. Seriøst, det er noe av det diggeste jeg har hørt.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer tarkan:
Jaja, bare meg som digga den nye platen eller? Fy faen, jeg får så gåsehud av å høre slutten på Best of Times. Seriøst, det er noe av det diggeste jeg har hørt.


Jeg har det Synes den er en av de beste cd'ene de har lagd siden Six Degrees of Inner Turbulence. Får faktisk gåsehud selv, men det kommer som regel mot slutten av The Count of Tuscany. (og når jeg får gåsehud mot slutten av en cd pleier den å være sykt bra )
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Nyeste plata var knall. Men de gravde sin egen 'grav' med Images and Words. Ingen band i en slik sjanger kan overgå det albumet. Det er nærmest plent umulig

Det er hvertfall slik jeg ser det
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Noen her som skal i Oslo Spektrum på lørdag? Det er jo Dream Theater som spiller da Skal bli gøy med konsert igjen!
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Under a Glass Moon har den råeste soloen ever.
  • 0
Dream Theater har på kort tid blitt et av mine absolutte favorittband. Elsker sangene, lengden på dem og at sangene er så varierte og herlige. Favoritten er nok The Count of Tuscany, eller Pull Me Under.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!