Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Southpark - Kår en vinner!


Jeg har tenkt mye på dette: Hvem av "kidsa" i Southpark er den kuleste/mest underholdene/whatever..

Selv syntes jeg Kenny eller Cartman er den kuleste, men jeg har lyst til å høre (lese) hva andre mener.

Hvem i Southpark syntes du er kulest?? Send inn!!
Stoff er farlig... Gå naken!!!
  • 0
Cartman er ikke kulest, men mest underholdene ^^ Butters er kulest!
Fabelaktig!
  • 0
Chef eller Timmy.
Blå...
  • 0
Butters og Cartman!!!!
Southpark pwns
  • 0
Cartman , klar sekser
Skate fast, wreck shit
  • 0
Randy Marsh.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Hva er Southpark..?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Isn't this America? I'm sorry, I thought this was America?
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
En av favoritt-episodene mine er den med fishdicks... Den viser så utrolig bra hvor syk Cartman er
Fabelaktig!
  • 0
Mr. Mackey og Mr. Garrison
  • 0
Av Kidsa blir det vel delt mellom:

-Butters
-Jimmy
og
-Cartman

Av de voksne er vinneren klar:

-Randy Marsh. Han er bare så kul.

Siterer Tveiten:
Isn't this America? I'm sorry, I thought this was America?

What is this, a communist country or something? I'm sorry I thought this was 'merica.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Sier seg selv, det er jo Cartman. Det meste av humoren er jo lagt over på ham. Nett som at mye av humoren er på Homer i The Simpsons og Peter i Family Guy.

Lagt til 2009-07-29 22:47:
Den beste episoden må vel være Breath canser eller hvordan du skriver det. Det er jo drit morsomt å se at Cartman går så langt for å ikke å slåst med Wendy. Det er genialt.

For eksempel så driter han på kateteret til læreren for å sitte igjen, slik at han ikke møter til kampen. Og så later han som det er "bad-ass". Det er jo så utrolig ,orsomt å se på unnasluntringene til Cartman.

Lagt til 2009-07-29 22:48:
Sebastian: Det er umulig å ikke ha hørt om Southpark.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Kenny eller Stan syns jeg er kulest. Men den morsomste eller mest gærne er garantert Cartman.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Cartman og Butters!!!
  • 0
Men når det er den kuleste er det en annen sak. Da må jeg nok si Butters, Randy, Chef og selvfølgelig Cartman.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Butters er artig da. Han er så utrolig naiv også har en en artig stemme. Jimmy er jo litt sjarmerende da. Særlig når han stammer som verst. Den jule-episoden da han skulle synge "The Twelve Days of Christmas" var utrolig morsom.
Men Cartman er vel konge. Han er jo så ond.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Cartman er den jeg ler mest av, mye på grunn av den totalt latterlige oppførselen hans Den personen jeg liker best av dem er Stan. Synes Mr. Garrison er kul også, men før han ble Mrs. Garrison
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Tror Mr. Garrison ble mann igjen i sesong 11 eller noe sånt.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
satan og cartman
We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0
Satan? Jeg synes satan er gørrkjedelig. Jeg skipper episodene som har satan i seg... Selv i Imaginationland var han kjedelig.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Butters RUUUUULER!
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Jeg er helt enig med Ikki-kun, satan er rett og slett den dårligste. Han sier ikke eller gjør noe morsomt i det hele tatt. Han er grunnen til at langfilmen ikke ble litt så morsom som episodene.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Cartman
Eller Butters... Han var jævlig morsom i den Ringens Herre episoden xD
Just kill him with your awesome
  • 0
Cartman er morsomst, men Julenissen er jo kulest. Randy er også genial, spesielt som i kaninører
Mother! Time to GO!
  • 0
Cartman, Butters, Randy og Jesus er mine favoritter.
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!