Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden


  • Missing Avatar
  • oski
Mats er så kul<333

Jeg gleder meg til neste Paradais episode<3 Det bli flotters, håper de druuuser til med noe artig<3!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Du har det inne jo oski.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer oski:
Mats er så kul<333

Jeg gleder meg til neste Paradais episode<3 Det bli flotters, håper de druuuser til med noe artig<3!


Jeg dauer av det as
  • 0
Så faktisk en episode av PH i natt, tror det var reprisa av tirsdagens episoden ellerno og det var faktisk ikke så aller verst underholdning..
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
<3
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer Soraki:
Så faktisk en episode av PH i natt, tror det var reprisa av tirsdagens episoden ellerno og det var faktisk ikke så aller verst underholdning..


haha, det var sånn jeg begynte på episode 15. Jeg så på det på natten og vips så måtte jeg bare se mer! Nå ser jeg på vær dag^^

Gleder meg til ikveld!
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer VixzOrius:
Gleder meg til ikveld!


Jeg og! Blir sååå spennandes!<3 Det bliiiir så fett! Jeg baaare elsker alle episodene i uka<3! ALLE SAMMEN!<3

Lo så mye når Margrethe sa at hun aldri hadde fått orgasme med en gutt før, bare med ei jente. HHAAHAHHA, som jeg lo, morroklumpen<33
Hasta la-vista baby!
  • 0
Det var Therese som sa det da, så...EID!
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer tarkan:
Det var Therese som sa det da, så...EID!


Jeg vet ikke om du er i posisjon til å kalle noen eid etter det innlegget
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
LOL oski, lett eid. Se på idag og la det få en sjanse.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Siterer sofus_tha_beast:
LOL oski, lett eid. Se på idag og la det få en sjanse.


Jeg tror oski er for smart for det... Og hvorfor er han eid? Fordi han ikke er fjortizz og husker alt som har skjedd på hotellet i huet?
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
You bet!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer Sithlord:
Citerer tarkan et var Therese som sa det da, så...EID!



Jeg vet ikke om du er i posisjon til å kalle noen eid etter det innlegget


Jeg vet ikke om du er i posisjon til å himle med øynene egentlig.
Altså, du liker ikke programmet, men velger forsatt å henge inne på tråden for å komme med negative "observasjoner".
jeg liker sjøpølsa
  • 0
oski druser sarkasme
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer tarkan:
Citerer Sithlord:Citerer tarkan et var Therese som sa det da, så...EID!



Jeg vet ikke om du er i posisjon til å kalle noen eid etter det innlegget

Jeg vet ikke om du er i posisjon til å himle med øynene egentlig.


And why is that, exactly? Fordi jeg ikke ser på Paradise Hotel eller fordi jeg ikke kaller folk eid etter de tok feil av et navn? Eller fordi jeg ikke er en arrogant liten snabb? Velg din favoritt.



Siterer Taxta:
oski druser sarkasme

Shhh, nå må du ikke avsløre han da, er jo noen her som tar han seriøst vettu.

Siterer tarkan:
Altså, du liker ikke programmet, men velger forsatt å henge inne på tråden for å komme med negative "observasjoner".


Vel, en må jo le litt en eller to ganger om dagen, og da finnes det ikke noe morsommere å se på fjortizzer som krangler om hvem som hadde sex med hvem eller hva nå dere snakker om. Men det morsomste av alt er å se hvor furtne dere blir når noen kommer med en liten negativ ting om tidenes homseshow... Wich is Paradise Hotel (Føler at jeg må forklare meg grundig hver gang jeg er inne på denne tråden).

Og... Hvordan kan man komme med negative observasjoner? Observasjoner er jo noe man ser, det er ikke utsagn akkurat... Makes no sense to me.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
For meg virker det som om det er du som er fjotizzen.
Jeg kommer med èn ironisk kommentar og du går helt over styr. Litt typisk Gr folk da. Dere ser aldri IRONIEN! (Ikke alle da )
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Omg, sithlord. Get a life..
  • 0
Tarkan...
SARKASME, KØDD, ERTING, HØRT OM DET?
(sorry for caps dudies =) )
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Okey, så alt det du har sagt var ironisk? Det er forskjell på å si " Jeg bare haaater niggere!", enn å komme med seriøse motagrumenter som: "Hvorfor er han eid? Fordi han ikke er fjortizz og husker alt som har skjedd på hotellet i huet?"
Om det liksom skal være ironisk er det hvertfall et veldig dårlig forsøk..
jeg liker sjøpølsa
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Taxta:
oski druser sarkasme


Drus on!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Hvofor var han eid var seriøst? Fikk jo heller intet svar, men nok om det.
Det som kom etterpå derimot burde du tatt med en klype salt...
Jeg sa jo så godt som rett ut at jeg kødda, just watch here:
Vel, en må jo le litt en eller to ganger om dagen, og da finnes det ikke noe morsommere å se på fjortizzer som krangler om hvem som hadde sex med hvem eller hva nå dere snakker om.

Oh, the hilarity. Men vet du hva som er enda morsomere? At du henger deg opp i det.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Gotta løv paradais!<3 When is it? I must not miss the faboulus show!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Okey, da har vi vidt forskjellige tolkninger på hva god ironi er hvertfall!

Jeg følte meg uansett ikke offended av den lille lattertalen din. Kan ikke akkuratt si jeg har frontet de kranglene som har vært her, eller de mange reaksjonene på dine banslige kommentarer. Jeg har vært her to ganger før, men det virker som du har vært her en del ganger fler siden du vet hva som diskuteres. Så ikke nevn til meg om å henge seg opp i noe, du er her hver dag for å komme med de samme, gamle disse kommentarene..
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Alt jeg har nevt sto i noen poster over meg... Og har bare postet en gang før, på første sia elsn, look it up.
Anyways, skulle jeg offende deg med å le? Sorry, hadde ikke tenkt til det, jeg har ikke for vane og offende folk (selvom det er moro når folk faktisk bryr seg, heldigvis gjør ikke du det).

Barnslige? Selvfølgelig er de barnslige, hva tror du jeg prøver her? Det er Paradise Hotel ffs. Jeg skal bare underholde megselv litt jeg, noe denne tråden er meget god for, i og med at folk faktisk blir sure. Teeheee. Forresten, nå henger du deg opp igjen...
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Is it nau?<3 When is it?

Tarkan: U løv paradais u 2? Its so amazing<3 I c u arguing with tha lord? I like arguing men<3
Hasta la-vista baby!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!