Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden


Siterer Finalfantasyfrelst:
Spyr av gutta, forbanna pappagutter og sosser alle sammen. Liker han med skjegg og manbun da, kan ikke navna på de enda.


Er det ikke det du forventer å se når du skrur på Paradise Hotel, da? Jeg sliter fortsatt med å forstå hvordan folk kan takle det programmet psykisk.
  • 0
Verste er at gutta er sånn irl, ikke at jeg har møtt noen, men min venninne vanker med de every now and then så får høre noen historier. Blir sjokkert over oppførselen dems, de ligger med alt og alle. Også når de er i et forhold, til og med den man trodde skulle være den mest trofaste er utro som f uten at partneren vet det. Syke, syke mennesker.
  • 0
Siterer Quinzel:
Verste er at gutta er sånn irl, ikke at jeg har møtt noen, men min venninne vanker med de every now and then så får høre noen historier. Blir sjokkert over oppførselen dems, de ligger med alt og alle. Også når de er i et forhold, til og med den man trodde skulle være den mest trofaste er utro som f uten at partneren vet det. Syke, syke mennesker.


Shhiiit.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Quinzel:
til og med den man trodde skulle være den mest trofaste er utro som f uten at partneren vet det.


Det er jo litt av poenget med å være utro.
  • 0
Siterer SirThomas:
Det er jo litt av poenget med å være utro.


Og det synes jeg er kjempeslemt og respektløst, hvorfor ikke bare være singel og ligge rundt uten å såre noen da? Han ene fra paradise som er utro har vel ligget med minst 10 andre jenter etter at han ble samme med ei for 3 mnd siden. Og ingen sier noe til dama hans om det (jeg kjenner ikke hun, men har hørt det av ei som kjenner han).
  • 0
Siterer Quinzel:
Og det synes jeg er kjempeslemt og respektløst, hvorfor ikke bare være singel og ligge rundt uten å såre noen da?


Gutter tenker som oftest med pikken, ikke på hvem de sårer. Når man først er utro, er det vel ingen som har planer om å fortelle den man er sammen med om det, med mindre man virkelig elsker den man er sammen med og angrer dypt på det.
  • 0
Siterer SirThomas:
Gutter tenker som oftest med pikken, ikke på hvem de sårer. Når man først er utro, er det vel ingen som har planer om å fortelle den man er sammen med om det, med mindre man virkelig elsker den man er sammen med og angrer dypt på det.


Det er så dyreriket å bare tenke med the d, hvor er intelligensen/forståelsen/omsorgen? Og ikke minst konsekvenstenkning mtp sykdommer.
  • 0
Siterer Quinzel:
Det er så dyreriket å bare tenke med the d


Siterer SirThomas:
Gutter tenker som oftest med pikken


En generalisering. "The coy female" er en myte. Mange kvinner "tenker med vaginaen" (eller hva man ønsker å kalle det). Det var faktisk et eget tema i det ene biologi faget jeg tok på UiO, som tok for seg at kvinner er langt mer promiskuøse enn det man ser for seg.

http://joelvelasco.net/teaching/3330/hrdy-mythofcoy.pdf
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
En generalisering.


Jeg vet. Skrev det mest for å få ut et poeng.

Som broren min sa:

Har liksom kjørt meg selv skikkelig på ræv bare fordi jeg ville ligge med en deilig jente

Du vil ligge med en der og da, og da er alt annet rundt uvesentlig.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer Crazy Kraken:En generalisering.

Jeg vet. Skrev det mest for å få ut et poeng.

Som broren min sa:

Har liksom kjørt meg selv skikkelig på ræv bare fordi jeg ville ligge med en deilig jente

Du vil ligge med en der og da, og da er alt annet rundt uvesentlig.
'

Stupid og ekkelt.

Skal jeg ligge med noen så må jeg være HELT sikker på at jeg kan stole på vedkommende og at jeg ikke kommer til å angre.

Hørte noe som antagelig stemmer:

"Menn angrer på jentene de ikke har ligget med, men damer angrer på de de har ligget med."
  • 0
Siterer Quinzel:
Skal jeg ligge med noen så må jeg være HELT sikker på at jeg kan stole på vedkommende og at jeg ikke kommer til å angre.


Men det er deg. Det er ikke alle andre.
  • 0
Siterer SirThomas:
Men det er deg. Det er ikke alle andre.


I know, men mange jenter som tenker det da. Vil ikke være slutty akkurat.
  • 0
Siterer Quinzel:
I know, men mange jenter som tenker det da. Vil ikke være slutty akkurat.


Men nå snakket vi om generaliseringen av hvordan gutter ofte tenker når det gjelder å få seg et ligg, og du vrir det over til hvordan du selv tenker, og kommer med enda en generalisering om at jenter ikke vil være slutty.
  • 0
Siterer SirThomas:
Men nå snakket vi om generaliseringen av hvordan gutter ofte tenker når det gjelder å få seg et ligg, og du vrir det over til hvordan du selv tenker, og kommer med enda en generalisering om at jenter ikke vil være slutty.


as said, man snakker om/sammenligner med det man har selv, erfaringsmessig osv.
  • 0
Sitter og ser på nå og må si det er provoserende at de kan assosiere La Familia med dette programmet.
  • 0
Erik var en jævla gud.
  • 0
Glad den dritten røk ut.
The D' is silent.
  • 0
Reality serier blir ofte referert til som "Idiot TV"... Spørr du meg er seerne de største idiotene.
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Siterer SirThomas:
Erik var en jævla gud.


Et par hakk for selvopptatt, men god underholdning.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!