Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Paradise Hotel-tråden


Siterer JoEy_Odd:
Er det kanskje bedre om jeg skriver en sosialkritisk blogg om Paradise Hotel slik at du slipper å lese Herder?


Ja, det hadde vært toppen. Herder er en dust, så.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nei, årets sesong med Paradise er faktisk veldig interessant. Uansett om det er bevisst eller ikke er årets sesong et oppgjør med det overfladiske preget serien har hatt siden første episode av hele sulamitten. Produsentene prøver forhåpentligvis å vise hva som skjer når folk som har personlighet, og evnen til å ta egne valg blir injisert i det høyoverfladiske miljøet Paradise er så kjent og godt likt av mange for.

Det virker nærmest som en selvkritikk. "Ja, vi vet at vi spiller på at du vil se pene mennesker som har sex i et paradis på jord." Så flyr de inn flere folk med personlighet og viser hvorfor de kun spiller på utseende.

Håper på en twist litt lenger inn i serien hvor de også legger til flere jenter med personlighet, bare for å se hva som skjer. Nei deltagerene er kanskje ikke like bra som årene før, i min mening, men hele tonen til Paradise i år har blitt forandret, og det kan bli skikkelig interessant å se hvordan serien utvikler seg i løpet av denne sesongen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Nei, årets sesong med Paradise er faktisk veldig interessant. Uansett om det er bevisst eller ikke er årets sesong et oppgjør med det overfladiske preget serien har hatt siden første episode av hele sulamitten. Produsentene prøver forhåpentligvis å vise hva som skjer når folk som har personlighet, og evnen til å ta egne valg blir injisert i det høyoverfladiske miljøet Paradise er så kjent og godt likt av mange for.

Det virker nærmest som en selvkritikk. "Ja, vi vet at vi spiller på at du vil se pene mennesker som har sex i et paradis på jord." Så flyr de inn flere folk med personlighet og viser hvorfor de kun spiller på utseende.

Håper på en twist litt lenger inn i serien hvor de også legger til flere jenter med personlighet, bare for å se hva som skjer. Nei deltagerene er kanskje ikke like bra som årene før, i min mening, men hele tonen til Paradise i år har blitt forandret, og det kan bli skikkelig interessant å se hvordan serien utvikler seg i løpet av denne sesongen.


Hahaha herlig å lese. Helt enig med deg. Nå ser jo jeg også på Paradise som en komedie også da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Bless me Father, for I have sinned...

Ikke bare prøvde jeg å legge til en av årets deltagerne på face for noen måneder siden, men jeg har også begynt å se på det.

På skolen henger jeg med en fyr de fleste som har meg på snap vet hvem er, og da jeg kom i skade for å si at jeg hadde Viaplay - da måtte vi oppdatere oss sa han.

Kan ikke si så mye annet enn at jeg følger ekstra godt med på Imme. Godgutten Mayoo med sin speil-fetisj er også blitt en forvridd favoritt, uten at jeg vet hvorfor.

Takk for meg.
  • 0
Noe sier meg at PH begynner i starten av mars ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Nå er det som vi vet helt krise på hotellet nå som djevelen er løs og har tatt med seg to meget sentrale deltagere.
  • 0
Siterer SirThomas:
Nå er det som vi vet helt krise på hotellet nå som djevelen er løs og har tatt med seg to meget sentrale deltagere.


Ekstremt bra spilt av Nina! Men for all del, er vel ikke de verste personene å lure trill rundt...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Ekstremt bra spilt av Nina! Men for all del, er vel ikke de verste personene å lure trill rundt...


Mah man Carl Aksel var jo kongen som skulle vinne alt.
  • 0
Siterer SirThomas:
Mah man Carl Aksel var jo kongen som skulle vinne alt.


Synes Carl Aksel var rå. Men unner han ikke å vinne gitt. Ser ut som at Malin slipper kula først og bytter Øystein med Carl, så ser mørkt ut...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Synes Carl Aksel var rå. Men unner han ikke å vinne gitt. Ser ut som at Malin slipper kula først og bytter Øystein med Carl, så ser mørkt ut...

Hvem heier du på?
  • 0
Egentlig så synes jeg ingen er "verdige". Men hvis Eileen kommer inn så håper jeg alle fall at hun vinner! Øystein er vel sammen med Jonas en av de jeg håper vinner av gutta...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Finalen av Paradise Hotel 2016 starter vel ca. nå, vennligst ikke spolér noe den neste timen.
  • 0
Da var det slutt! Ganske fornøyd med at de vant. Synd ingen slapp kula, eller slapp en av de kula?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Jeg har ikke sett en eneste episode, men man får jo med seg litt da, så lenge man ikke lever under en stein. Årets PH var meget spesiell for meg. Jeg skal ikke avsløre for mye her, så jeg driter på leggen, men jeg har et visst slektskap til en som var med i år (om enn i ånden). Og i tillegg kjenner jeg en av dem ++. Meget moro. Men har altså ikke sett noen episoder. Synd det er over.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ble nysgjerrig jeg nå!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer remote:
Men har altså ikke sett noen episoder. Synd det er over.


Så lenge du har abonnement på Viaplay, hva stopper deg?
  • 0
Siterer SirThomas:
Siterer remote:Men har altså ikke sett noen episoder. Synd det er over.

Så lenge du har abonnement på Viaplay, hva stopper deg?


Motivasjon.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Ny sesong idag, føler vi oss klare?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ny sesong idag, føler vi oss klare?


Følte du deg virkelig klar til å gjenopplive denne tråden igjen?
  • 0
Siterer SirThomas:
Følte du deg virkelig klar til å gjenopplive denne tråden igjen?


Ja ass, men la oss holde oss til tema. Aleksander og Rebekka er mine foreløpige favoritter.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Spyr av gutta, forbanna pappagutter og sosser alle sammen. Liker han med skjegg og manbun da, kan ikke navna på de enda.

Av jentene virker ho svensken mest oppegående.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Av jentene virker ho svensken mest oppegående.


Det er Rebecca! Tror alle de andre jentene har irritert meg på en eler annen måte allerede, men hun klarte seg helt fint i den viktige første-episoden.

Siterer Finalfantasyfrelst:
Spyr av gutta, forbanna pappagutter og sosser alle sammen.


Petter legger i det minste ikke skjul på det.
Living so the last night feels like a past life
Jeg synes personlig at Cassandra er den som virker kulest, og den jeg selv ville ha "hengt" med.

Men av guttene er det Sverre som er kjekkest <3
  • 0
No e me faen meg i gong - no skal me gjøre hotellet om til et jævla sykehus - dette årets Carl Aksel
  • 0
Etter episoden: Likte verken Sofie eller Sophie, men Sophie var aller verst. Heller ikke begeistret for Andrea. Holder med Martine foreløbig.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!