Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Soul Eater tråden [SPOILERS]


Soul Eater er manga og anime serie som jeg må si er en av mine top favoriter.
Soul Eater har blitt satt i kategorien: Action, Comedy, Supernatural.
Fantastisk stemning, fantatastisk musikk, keftige action scener i vær episode og god humor.
Link til mangaen og til første episode av anime'en.
første kapittel av Mangaen: Soul Eater manga
Første episode av anime'en: Soul Eater anime

Anime'en er på 51 episoder, men alle episodene er ikke ute.
Men jeg er ganske sikker på at det blir flere en 51 episoder i Soul Eater.

Jeg er selv på episode 50, og den episoden er helt syk!

Death The Kid, Lizz og Patty er drit kule

Black Star minner meg veldig om Naruto, bare mer energisk og sykt morsom!

også har vi Maka og Soul da som er alles favorit!

Hvor er du i anime'en eller mangaen?
og hva synes du?
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Tror ikke det er så mange som ser Soul Eater her på GR enda, men en neve folk er det vel. Er på episode 49 i animèen, og kapittel 31 i mangaen. Nå som jeg har lest en del i mangaen må jeg si jeg liker den MYE bedre enn animèen. Animè utgaven hopper nemlig veldig langt ifra plottet i mangaen etter ca 30 episoder, noe som er ganske dumt, siden mangaen blir veldig bra etter en liten stund.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har anbefalt Soul Eater til noen her på gr sån som skeptisk-heksa, P-Dude, deg (DSN), zatzinki

Jeg vil si at jeg fotsatt liker anime'en best, selv om at jeg ikke har lest så mye av mangaen, men jeg har merket at de har hoppet over no. Men jeg synes fortsatt at selv om de hoppet litt så er serien liker bra som før.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Yep, Soul Eater eier, men er bare på ep 13 foreløbig
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Jeg vil si at jeg fotsatt liker anime'en best, selv om at jeg ikke har lest så mye av mangaen, men jeg har merket at de har hoppet over no. Men jeg synes fortsatt at selv om de hoppet litt så er serien liker bra som før.


Men så har det seg altså slik at jeg alltid har likt manga bedre enn animè. Noe av grunnen til det er at det ikke er like sensurert som animè utgaven, i mangaen ser man mange av personene helt nakne f.eks, blodet spruter i en større skala, Osv...

Siterer P-Dude:
Yep, Soul Eater eier, men er bare på ep 13 foreløbig


Haha, da bør du glede deg til neste episode. Det er den morsomste av dem alle
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer ps3 er bra:
Jeg vil si at jeg fotsatt liker anime'en best, selv om at jeg ikke har lest så mye av mangaen, men jeg har merket at de har hoppet over no. Men jeg synes fortsatt at selv om de hoppet litt så er serien liker bra som før.


Men så har det seg altså slik at jeg alltid har likt manga bedre enn animè. Noe av grunnen til det er at det ikke er like sensurert som animè utgaven, i mangaen ser man mange av personene helt nakne f.eks, blodet spruter i en større skala, Osv...


Citerer P-Dude:
Yep, Soul Eater eier, men er bare på ep 13 foreløbig


Haha, da bør du glede deg til neste episode. Det er den morsomste av dem alle


Kult
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Men så har det seg altså slik at jeg alltid har likt manga bedre enn animè. Noe av grunnen til det er at det ikke er like sensurert som animè utgaven, i mangaen ser man mange av personene helt nakne f.eks, blodet spruter i en større skala, Osv...

Anime sesurert, neppe.
episode 50 vi du se Maka helt naken!
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
Anime sesurert, neppe.
episode 50 vi du se Maka helt naken!


Legg merke til at jeg skrev MER sensurert, sier ikke at det er helt sensurert^^
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer ps3 er bra:Anime sesurert, neppe.
episode 50 vi du se Maka helt naken!

Legg merke til at jeg skrev MER sensurert, sier ikke at det er helt sensurert^^

You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
*King size spoiler!!*

Har akkurat sett episode 50 og har bare en ting å si...
Jøss...nå blir det spennende å se hvordan de skal få samlet SÅ mye inn i en episode. De må drepe Azura, og episoden kan jo ikke akkurat slutte med, "Vi drepte Kishin, alle lever lykkelig i alle sine dager, tjohei". Er slutten noe i den dur må jeg nesten gråte..

*King size spoiler, slutt*

Siterer ps3 er bra:
Men husk, i dette tilfellet så er faktigs anime'en bedere en mangaen.


Akkurat det var vel kanskje en liten smule subjektivt? Personlig liker jeg mangaen MYE bedre enn animèen
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Noen som kan forklare hva Soul Eater handler om uten for mange spoilers?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hvorfor ser du bare ikke første episode, blir litt vanskelig å forklare hva det handler og skjønne det.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
OMG!
Elsket den siste episoden av Soul Eater!
Fantatastisk, mesterverk serie

Først på GR til å se hele serien også, som det er noe å skryte av
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Er den ute med Subbs? Eller er ikke det før i morgen?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
no subb, men vet ikke helt når den kommer med subb.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Blir vel i morgen eller onsdag tenker jeg. Uansett så er det utrolig kjipt at det bare kommer ett kapittel i måneden av mangaen på Onemanga...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Soul Eater er litt overdrevent
De blør helt sinsykt. Yndlingssenen min er i episode 2 Når angela kommer(bilde av det i galleriet mitt)
Kua sier mooo!
  • 0
Siterer disilas:
Soul Eater er litt overdrevent
De blør helt sinsykt.


Så du mener at det å spise andre folks sjeler er helt normalt? Litt morsomt at du synes det er overdrevent med alt blodet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Spisingen av sjeler er liksom med i historien, akkuratt som dragekuler i dragonball.

Men med mye blod mener jeg når det er useriøst.
Det er dritmorsomt daxD
Kua sier mooo!
  • 0
Jeg har lest alt av serien som har kommet ut på onemanga

Chrona eier da XD
og Medusa er ganske rå (*SPOILER* som unge da *SPOILER END*)

*SPOILER*

Det diktet Chrona skriver litt ute i serien vil jeg lese XD
men det er litt morro at alle som leser det setter seg i hjørnet av rommet og surmuler... (til og med BlackStar (som er overivrig når han kommer inn i rommet))
og tilslutt joiner Chrona dem men at Sid var der det var lattis... i hvertfall når han unskylder seg for å ha blitt gjenopplivet

*SPOILER END*

jeg digger dette bildet i mangaen (kan være spoiler for de som ikke har lest mangaen frem til kappitel 30) http://www.onemanga.com/Soul_Eater/29/36/
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!