Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Oppskrytte filmer


  • KlM
  • KlM
Siterer Thincker:
Forkledd amerikansk krigspropaganda av verste patriotiske sort


>_> da skulle du sett Patrioten med Mel Gibson... jeez...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
super mario bros.
bare ikke se den, ingenting stemmer eller noe, selv om det er mario er det "ren" møkk!
its' a me, markust! How the hell did you ever survive ten years?
  • 0
Siterer KlM:
Jeg synes fortsatt Donnie Darko er en runke film for pseudo-intellektuelle tennåringer. Det eneste folk gjør med denne filmen når de har sett den er å kaste seg over forskjellige forumer og pælmer sine egne tolkninger av filmen på tvers for å få den til å framstå som tidenes største mindfuck av en film, hvor den også kommer til kort. Den er ikke så innviklet som du skal ha det til og plottet har fortsatt et stort hull i den. Hvorfor vekket kaninen Donnie i det hele tatt?

Virker som du skal skille deg ut fra andre tenåringer ved å ikke like den. Er så lei av det tenåringsargumentet.
Om den har et plothull eller ikke gidder jeg ikke finne ut, men filmopplevelsen min er den samme uansett.
Vet ikke om du er en fan av David Lynch, men Lynch lager filmer som blir regnet som tidenes største mindfucks. Ingen forstår seg på filmene hans, og alle har egne tolkinger. Sannheten er at flere av filmene hans har en story line, men han putter masse meningsløst dritt i filmene som gjør at de virker som om de er innviklede. Det er ikke meningen at folk skal skjønne de fordi det ikke er noe å skjønne. Likevel har han mange fans og folk blir underholdt av filmene...

Vet ikke om du skjønte hva jeg skulle frem til her, men what ever.


Jeg kan f.eks. heeelt tilfeldig velge en film som jeg mener er oppskrytt.
Apocalypse Now.
Kjedelig start, kjedelig slutt, og resten er nokså kjedelig det også. Teknisk godt utført, men jeg var ikke underholdt av den.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Jeg synes The Shawshank Redemption er oppskrytt. Jo, den var bra, men den fortjener bare ikke 1. plass på IMDB. SÅ bra var den ikke.
www.steinskog.me
  • 0
Siterer markust:
super mario bros.
bare ikke se den, ingenting stemmer eller noe, selv om det er mario er det "ren" møkk!


Den er da ikke oppskrytt, den har fått slakt nesten overalt.
I was frozen, today!
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer Levaiathan:
Virker som du skal skille deg ut fra andre tenåringer ved å ikke like den. Er så lei av det tenåringsargumentet.


Nei jeg skiller meg ut fordi jeg ikke liker den.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Slipp Jimmy Fri er den mest oppskrytte filmen jeg noen gang har sett i hele mitt liv. Jeg ble utrolig skuffet når jeg så den, fordi at mange av vennene mine hadde sagt til meg at det var en utrolig bra film, og den fikk bare femmere og seksere i terningkast. Synes det er rart den ikke er nevnt tidligere i tråden.
  • 0
Siterer KlM:
Citerer Levaiathan:
Virker som du skal skille deg ut fra andre tenåringer ved å ikke like den. Er så lei av det tenåringsargumentet.


Nei jeg skiller meg ut fordi jeg ikke liker den.

Uansett vil nesten alltid "kult-filmer" være hat- eller elsk-filmer. Når du rett og slett ikke likte den så er det ikke mye jeg kan si for å endre din mening, så jeg gir meg der.
Men tror dette punktet her forklarer "Plott-hullet". http://www.stainlesssteelrat.net/ddfaq.htm#.5
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer The Heretic:
konvensjonell gun-chasing


Den scenen er en av de meste spennende, detaljerte og intense chase-scenene som noen gang er vist på film.
Heihei
  • 0
Snatch og Pulp Fiction er og blir de mest opphypa filmene i historien.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Slipp jimmy fri er oppskytt og den sugde

dette er det sikkert mange som ikke kommer til å like tror jeg..

men.. The dark knight er veeldig oppskytt hadde ikke heath ledger dødd hadde ikke filmen vært like populær.. Selv syntes jeg filmen er veldig bra men hadde veeeeeeeeldig store forventninger når jeg gikk inn i kinosalen og gikk ut med et par knuste drømmer... Why so serious linja er ikke bra.. det ble gjordt veldig mye oppstyr bare rundt denne linja og i filmen satt jeg bare å stirret tomt ut i lufta og tenkte thats it??

Men jeg skal ikke ta noe fra Heath ledger han er genial i den filmen og i stort sett alle filmene han har spilt i...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
men.. The dark knight er veeldig oppskytt hadde ikke heath ledger dødd hadde ikke filmen vært like populær.. Selv syntes jeg filmen er veldig bra men hadde veeeeeeeeldig store forventninger når jeg gikk inn i kinosalen og gikk ut med et par knuste drømmer... Why so serious linja er ikke bra.. det ble gjordt veldig mye oppstyr bare rundt denne linja og i filmen satt jeg bare å stirret tomt ut i lufta og tenkte thats it??


Enig. Syntes fillmen ble langtekkelig. Og venta trudde hele tiden den var ferdig, men det var 30 min igjen. De dro den litt for langt.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer The Heretic:
No Country For Old Men
- Oppskrytt film. Kjedelig budskap, og jeg hadde forventet meg en twist på slutten eller iløpet av filmen.

The Shawshank Redemption
- Bra film for all del, men den var fremdeles forutsigbar, og hva som skjer i filmen blir allerede avslørt i tittelen. Det at jeg allerede kunne gjette hva som skjedde fra filmen startet var ødeleggende for opplevelsen.







De filmene er jo fantastiske! Begge er på min topp 10 liste, Shawshank på første plass. Skjønner ærlig talt ikke hva som er minuset ditt, og at tittelen trekker ned (på Shawshank Redemption). Se de to igjen uten å være fast bestemt på å finne små feil, så finner du ut at begge to er perfekte. Jeg gir 10/10 til begge to.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
The Shawshank Redemption oppskrytt? Whatta hell?
Filmen er jo fantastisk!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
The Shawshank Redemption oppskrytt? Whatta hell?
Filmen er jo fantastisk!


Mhm.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Fili
  • Fili
Siterer Predator:
The Shawshank Redemption
- Bra film for all del, men den var fremdeles forutsigbar, og hva som skjer i filmen blir allerede avslørt i tittelen. Det at jeg allerede kunne gjette hva som skjedde fra filmen startet var ødeleggende for opplevelsen.


En av de filmene jeg likte best første gang jeg så den, koste meg veldig ( så den på julaften kl 2 på natta)
Men syns ikke den har så veldig replayvalue som andre personlige favoritter, men jeg må si det er få filmer som har fortalt en så enkel historie, og klart å fortalt den så bra.

Syns forøvrig at "The Rock" er utrolig oppskrytt. Forstår ikke dem som kaller den tidenes actionthriller og alt det der, for meg er det en helt ok film, litt over gjennomsnittet når det gjelder kvalitet men dog...
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
Siterer Taxta:
The Shawshank Redemption oppskrytt? Whatta hell?
Filmen er jo fantastisk!


Man vil alltid kunne si at en film som er #1 av verdens beste filmer er oppskrytt, for etter min mening er det egentlig ikke noen film som fortjener å være på en førsteplass.
Men er uenig i at den er oppskrytt, den fortjener den positive omtalen den har fått.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Jeg er enig i at Shawhank ikke er #1 av verdens beste filmer, men den er likevel fantastisk.
Heihei
  • 0
Siterer The Heretic:
The Shawshank Redemption
- Bra film for all del, men den var fremdeles forutsigbar, og hva som skjer i filmen blir allerede avslørt i tittelen. Det at jeg allerede kunne gjette hva som skjedde fra filmen startet var ødeleggende for opplevelsen.


Nå er det jo ikke en thriller akkurat. At du vet hva som skjer er ikke akkurat ødeleggende for den filmen. Det er vel mer en stemningsfilm om livet i fengsel enn en spenningsfilm der noen overraskende må skje. Hadde knapt hørt om filmen før jeg så den. Har vært en av mine favoritter siden.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
no country for old men: prøvde å innbille meg at den var bra. den var rett å slett boooooring. eg skjønner at den vant masse priser men herregud så mye dødtid.
også vil jeg si at quentin tarantino er oppskrytt! death proof å from dusk till dawn e de beste han har lagd mine øyne. pulp fiction var helt grei,reseviour dogs var kjedelig å jackie brown gikk det rett å slett ikkje ann å se på, var så kjedelig,
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Siterer Zook:
The Texas Chain Saw Massacre (1974)
Kunne vært spennende, men blir forferdelig dårlig utført. Veldig...kjedelig. Finner ikke noe annet ord akkurat nå. Syntes den var lite underholdende og aldri spesielt skummel eller spennende.


Her må jeg si meg enig. Hadde hørt om denne filmen hele oppveksten. Haddde hørt den skulle være så skummel og ekkel, men jeg fikk aldri sett den. Når jeg ble litt eldre fikk jeg endelig mulighet når jeg importerte den på DVD. Ble mildt sagt skuffa. Synes ikke den var spesielt skummel eller noen utprega ekle scener.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Dette kommer jeg til å få mye pes for:

Jeg syntes Children of Men var EKSTREMT oppskrytt. Den er dritkjedelig og sinnsykt pretentiøs. Dialogen sugde også balle.
Heihei
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Paulie:
Dette kommer jeg til å få mye pes for:

Jeg syntes Children of Men var EKSTREMT oppskrytt. Den er dritkjedelig og sinnsykt pretentiøs. Dialogen sugde også balle.


Syntes den var bra, eller grei. Over hypet, ja, men fortsatt bra
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer legion_kart:
også vil jeg si at quentin tarantino er oppskrytt! death proof å from dusk till dawn e de beste han har lagd mine øyne. pulp fiction var helt grei,reseviour dogs var kjedelig å jackie brown gikk det rett å slett ikkje ann å se på, var så kjedelig,


From Dusk Till Dawn er Robert Rodriguez sin film, Quentin skrev bare manuset (og spilte en av hovedrollene). Death Proof syntes jeg var veldig skuffende. De få actionscenene var kule, men dialogen føltes utrolig unødvendig. Har ingenting imot mye dialog, Reservoir Dogs er jo kjempebra nesten bare på grunn av dialogen. Likte den (Reservoir Dogs) faktisk ikke første gang jeg så den, men andre gang digga jeg den. Jackie Brown syns jeg var sånn passe, og Pulp Fiction er en av mine favorittfilmer.

Har du sett Kill Bill-filmene? Hvis du ikke har det bør du se dem. Tøff historie med rå action. Etter min mening er Kill Bill den nest beste filmen til Tarantino, etter Pulp Fiction.

Quentin Tarantino er så kreativ, det er derfor jeg liker fyren. I stedet for å stappe inn masse hjernedød action er han mest kjent for minneverdige dialoger og sort humor. Håper Inglourious Basterds blir bra.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Har du sett Kill Bill-filmene? Hvis du ikke har det bør du se dem. Tøff historie med rå action. Etter min mening er Kill Bill den nest beste filmen til Tarantino, etter Pulp Fiction.


Kill Bill er også veldig oppskrytt. Langt under Tarantinos standard.
Heihei
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!