Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Emo


I wish my lawn was emo so it would cut itself.


But for all I care, kan alt som har md emo å gjør renne ned i vasken med alt dritten det er.
Dream Is Destiny
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer pink floyd:
Men om dom gör det, är det fortfarande roligt?
Nej.

Da er det ikke en emo.
  • 0
så folka liker ikke emo-stil, hva med emo-musikk?
Why care when you have the option not to?
  • 0
Funker greit så lenge den ikke er for "jeg skal skyte meg selv og så la blodet renne, fordi jeg elsker deg!"
hørte på en del før, men jeg hører jo på nesten all "rock" da.
  • 0
Nei. Vær så snill. No, just no.
  • 0
Siterer D-devil:
så folka liker ikke emo-stil


Syntes EMO-Stilen er litt kul jeg. Skyt meg om dere vill, men jeg syntes det. Musikken er ikke fullt så kult, og det er vell ikke hele konseptet også. Men selve stilen de fleste har, er faktisk ganske kul


Kjører ikke EMO-stil selv, men... Hvis dere trodde det
  • 0
liker Thrice...
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
Emo er helt greit.. men jeg liker ikke My Chemical Romance..
Why care when you have the option not to?
  • 0
Siterer skullhead93:
men jeg liker ikke My Chemical Romance..


Men dom är inte EMO!!!!inte Panic!At the Disco heller.
Ninjor klär bäst i svart.
  • 0
kansje jeg stiller et spørsmål nå som får meg stemplet som idioten på forumet men hva er emo??
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Det finns två slags emo.

Emo musik: Hardcore Punk med gnälliga texter.

Emo fjantar: Folk som är överkänsliga och ofta deprimerade, ofta svartfärgat hår och mörk klädsel. Behöver inte lyssna på Emo musik.
  • 0
sååå med andre ord, wannabe gotere?
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
Nah, gothare är emo. Men emos är inte goth. Emos är bara känslosamma och skyltar med det. Sen så när det gäller gothare... De är, ja. Lite för mycket.

Meh, jag kommer bara att låta fördomsfull.
  • 0
Synes det er greit at de kler seg sånn, men de emo-guttene som går med skjørt og sånn kan like godt bare skyte seg selv... Det blir bare for dumt!
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
EMO=Emotionol mental oralfuck;D
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Emo = Emosjonell, ja. Altså, "Følsom".

Unger som bare er triste pga forskjellige grunner, og griner fantaserer om selvmord osv. Det er emo. Finnes mange forskjellige emoer. Kaotiske emoer, opprørere osv, eller så har du jo de som doper seg ned og absoulutt ikke har en ambisjon her i livet.
  • 0
Var faktisk ikke klar over at Greenday og my chemical romance var emo band Men har ikke hørt så mye på hverken msikken eller teksta så Men synes faktik akkuratt de to bandene er litt bra, men som sagt har jeg hørt lite av dem. Populære er de hvertfall
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer verbatim:
Var faktisk ikke klar over at Greenday og my chemical romance var emo band


Noe gammel Green Day var ihvertfall helt grei punk.
My Chemical Romance er jeg litt mer usikkre på men jeg synes de virker litt sånn "wannabe Neo-Punk" mer enn akkuratt Emo.
Blå...
  • 0
Ahaha, drittlei akkurat DET ordet

Farga jo håre svart.....ble først kalt satanist.....kunne leve me det, mn så kom det derre ordet EMO

Likte jo alltids å høre på:
Killswitch Engage
All that Remains
In Flames...ETC

har vert klassn EMO i snart 2år xD
Sell når æ skifta klasse
Now! This is it! Now is the time to choose! Die and be free of pain or live and fight your sorrow!
  • 0
emo musikk eie!!
my chemical romance,HIM,the rasmus & 30stm:twisted
  • 0
Emo er den tingen jeg hater mest av alt pA jorda. Huffffff, blir kvalm bare av orde
This is the war of angels, This is the war of demons, This is the war of heaven, This is the war of hell
  • 0
eg e emo
  • 0
emo er triste greier!! tramp tramp tramp på en emo!!
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
jeg driter langt i emoer jeg. noen med meg? de gjør jo ingenting, de bare er der og ser triste ut, god undeholdning
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!