Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Selve showet begynner 3:30 er det det du sier? eller at det begynner om 3og en halv time?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Nei røde løperen om 30 sek. Nrk vil ikke gi meg mer info
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Æsj, så dårlig Oscar show. Fuck The King's Speech.

Og hvorfor vant ikke Hailee Steinfeld? Fordi hun er for ung? Hun var det klare høydepunktet i True Grit, og stjal showet fra både Jeff Bridges og Matt Damon. Melissa Leo var flink, ja, men ikke på langt nær så imponerende som Steinfeld.

OG, fascinerte meg at Tom Hooper vant for regi. The King's Speech var i bunn og grunn et standard kostymedrama, som sikkert ikke var så jævla vanskelig å regissere, men å gjøre om skapelsen til Facebook om til en intens og spennende afære trenger skill. Tom Hooper fortjente virkelig ikke regien.

OG, hvorfor vant ikke Christopher Nolan for manus? Jobba med det manuset i 10 år, og det er et utrolig originalt og kreativt manus. Men neida, selvfølgelig ikke. King's Speech all the way!

Eneste prisene som faktisk var fortjent, som jeg bryr meg om, var Natalie Portman, Christian Bale, Colin Firth og Aaron Sorkin.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fordi Inception i bunn og grunn er en god kopi av Scroge McDuck historien «The Dream of a Lifetime».
Kilde
Inception er en strålende film for all del, men den har ikke gjort seg fortjent til beste manus eller beste film.

Når det er sagt så er jeg skuffet over at The Social Network ikke vant mer enn det den gjorde. Mye mer fortjent i følge meg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Var det en film som fortjente beste film og regi, så er det Social Network. Sjokkerende at King's Speech vant.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Sjokkerende at King's Speech vant.


Har du sett den da? Personlig har jeg ingen formening(enda) om prisene var fortjent eller ikke. Ellers syntes jeg James Franco og Anne Hathaway var gode verter og Kirk Douglas kicka ass!

Lagt til 2011-02-28 13:57:
Og jeg er trøtt!!!
Heihei
  • 0
  • Zook
  • Zook
Skjønner ikke hvorfor alle bruker "Nolan har jobbet med Inception-manuset i 10 år" som et argument. Dersom manuset suger spiller det vel ingen rolle hvor lenge han har jobbet med det?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Skjønner ikke hvorfor alle bruker "Nolan har jobbet med Inception-manuset i 10 år" som et argument. Dersom manuset suger spiller det vel ingen rolle hvor lenge han har jobbet med det?


agree!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer Paulie:
Har du sett den da?


Ja, har sett alle 10 beste film nominasjonene i år. Og at The King's Speech vant det beste var bare....rart.

Siterer Zook:
Dersom manuset suger spiller det vel ingen rolle hvor lenge han har jobbet med det?


Men manuset ruler....?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Æsj, så dårlig Oscar show. Fuck The King's Speech.

Og hvorfor vant ikke Hailee Steinfeld? Fordi hun er for ung? Hun var det klare høydepunktet i True Grit, og stjal showet fra både Jeff Bridges og Matt Damon. Melissa Leo var flink, ja, men ikke på langt nær så imponerende som Steinfeld.

OG, fascinerte meg at Tom Hooper vant for regi. The King's Speech var i bunn og grunn et standard kostymedrama, som sikkert ikke var så jævla vanskelig å regissere, men å gjøre om skapelsen til Facebook om til en intens og spennende afære trenger skill. Tom Hooper fortjente virkelig ikke regien.

OG, hvorfor vant ikke Christopher Nolan for manus? Jobba med det manuset i 10 år, og det er et utrolig originalt og kreativt manus. Men neida, selvfølgelig ikke. King's Speech all the way!

Eneste prisene som faktisk var fortjent, som jeg bryr meg om, var Natalie Portman, Christian Bale og Colin Firth.


Satt her 6:30 om morgenen med nøyaktig samme følelse, dessverre
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Predator:
Men manuset ruler....?


Det er jeg enig i, men det at han har brukt 10 år på det er ikke relevant.
You're sleeping over, right?
  • 0
Endelig vant Christian Bale. Fantastisk skuespiller!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Meh...

Josh brolin ser bedre ut med den looken
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Meh...



Josh brolin ser bedre ut med den looken


... Så du mener Bale ikke fortjente den pga looken?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Har ikke sett filmen så vet ikke om han fortjente den.. Men fra andre filmer er jeg ikke en fan for å sidet sånn...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Darren Aronofsky skulle ha funnet for Best Director. Ikke bare pga Black Swan, men etter å ha regissert 5 filmer hvor samtidlige av dem er mesterverk, burde han fått en utmerkelse denne gangen.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Syntes Robert Downey JR. skulle ha vunnet alt, ettersom han er pure awesome. Tilogmed beste kvinnelige hovedrolle.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Er veldig lei filmcovre med slike "floatingheads" og når hovedpersonen(e) bare står der eller går mot oss... Trajan fonten er også VELDIG overused!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Ajajaj. Not good. Elsker Blade Runner.
Heihei
  • 0
Siterer Zook:
Blade Runner skal få oppfølgere...

http://www.dagbladet.no/2011/03/03/kultur/bladerunner/film/scien
ce_fiction/15663928/

Har liten tro på dette.


Hm... kommer nok ikke til å se noen oppfølgere.

Klarer ikke like Blade Runner.
Tok fire forsøk før jeg i det hele tatt klarte å se hele filmen uten å sovne.

Fatter ikke hva folk ser i den.

Men for all del, hver sin smak...
  • 0
Jeg elsker The Social Network, men fy faen så stygt coveret og plakatene er. Har ikke ord for det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg elsker The Social Network, men fy faen så stygt coveret og plakatene er. Har ikke ord for det.


Covert på en film MÅ være bra! Ellers klarer jeg ikke å se filmen! Spesielt Watchmen...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!