Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Tror forresten jeg drøyer det litt. Både Spartacus, Gudfaren og Apocalypse Now varer i ca. tre timer. Kjenner jeg er litt småtrøtt nå, så tror ikke jeg burde begynne med noen film.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kanskje den filmen jeg gleder meg mest til nå. Den så kick-ass ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hva er egentlig handlingen i Avatar?
Så ut som en animert film blandet med real. Så ganske sprø ut.

Siterer Zook:
axta, du bør se Death Proof og Planet Terror. Stilen er sinnsykt kul, og filmene er herlig overdrevne og underholdende.


Skal bestille de nå
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Taxta:
Hva er egentlig handlingen i Avatar?
Så ut som en animert film blandet med real. Så ganske sprø ut.


Noe greier med en ukjent planet, romvesner og andre skapninger, store slag, etc..

Siterer Taxta:
Skal bestille de nå


You're sleeping over, right?
  • 0
G.I. Joe var kjedelig.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Zook
  • Zook
Du skulle ha sett Inglourious Basterds!
You're sleeping over, right?
  • 0
Vet, men kompisen min ville absolutt se G.I. Joe. (Han likte den heller ikke )
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noen som har sett Falling Down? Den går på Viasat 4 i kveld, og jeg lurer på å se den. Er den skikkelig bra, eller?
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer -sebastian-:
Vet, men kompisen min ville absolutt se G.I. Joe. (Han likte den heller ikke )

Mener å huske at det var du som var i ekstase fordi den lignet så mye på Crysis, eller noe.
Siterer Zook:
Noen som har sett Falling Down? Den går på Viasat 4 i kveld, og jeg lurer på å se den. Er den skikkelig bra, eller?

Joda, den er OK. Var ufattelig skeptisk siden filmen var regissert av Joel Schumacher, men den er faktisk ganske god.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Zook:
Noen som har sett Falling Down? Den går på Viasat 4 i kveld, og jeg lurer på å se den. Er den skikkelig bra, eller?


Du burde se den. Veldig god film.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Så ut som en animert film blandet med real. Så ganske sprø ut.

Syns den så jævlig heftig ut. Den virket utrolig heftig ut når regisøren snakket om den på pressekonferansen til Ubisoft på E3 også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Så Inglorious Basterds i går. Fy faen, den var konge. Beste fra Tarantino, kanskje med unntak av Kill Bill. Har aldri sett Brad Pitt så morsom, og med unntak av noen få kjedelige dialoger var den fantastisk
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Mener å huske at det var du som var i ekstase fordi den lignet så mye på Crysis, eller noe.


Riktig. Men i timene før når jeg så litt nærmere på de andre filmene fristet de mer
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Zook:
Noen som har sett Falling Down? Den går på Viasat 4 i kveld, og jeg lurer på å se den. Er den skikkelig bra, eller?


Veldig bra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Endte opp med å se Falling Down. Den var riktignok dritbra. Anbefaler alle å se den.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
http://en.wikipedia.org/wiki/Shutter_Island_(film)

Shutter Island was originally slated to be released on October 2, 2009, but Paramount recently annouced that it was going to push the film towards a mid-February release in 2010.

NEI! Gledet meg til å se den nå i høst!
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
http://en.wikipedia.org/wiki/Shutter_Island_(film)



Shutter Island was originally slated to be released on October 2, 2009, but Paramount recently annouced that it was going to push the film towards a mid-February release in 2010.



NEI! Gledet meg til å se den nå i høst!


FUCK!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Flere av dere som spiller Rottenetter spillet? Et ARG spill.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Flere av dere som spiller Rottenetter spillet? Et ARG spill.

Husker jeg hadde tenkt til det når jeg hørte om det, men har glemt det helt. Hvor er det man kan spille det?

Så Inglourious Basterds i går. Levde ikke helt opp til de forventningene jeg hadde, men filmen var ikke dårlig for det. Synes ikke Brad Pitt var så morsom som mange har sagt, og noen av dialogene ble litt kjedelig. Resten av filmen var bra. Vil nok gi filmen 7-8/10.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Man må altså logge seg inn på Facebook for å spille det?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ja. Så trykker du connect med fb eller noe slikt. Så starter det hele.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er spillet kult da?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jepp. Jeg elsker det
Håper på å få se mer slikt i Norge. Er jo perfekt reklame for filmen da.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!