Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


  • Zook
  • Zook
11. september...litt av en dato. oO

Jaja, gleder meg.
You're sleeping over, right?
  • 0
11 september er vel en vanlig dato? o_O
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Nei - det er den datoen jeg kommer hjem fra Paris.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Predator:
District 9 har blitt flyttet fra 23. oktober til 11. september! Da er det altså ikke lenge til premiere i Norge!

KONGE!!!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Taxta:
11 september er vel en vanlig dato? o_O


Tja. Angrepene på World Trade Center blir vel ikke glemt ved det første..
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Citerer Taxta:11 september er vel en vanlig dato? o_O



Tja. Angrepene på World Trade Center blir vel ikke glemt ved det første..


Pff.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
The Road er absoulutt en favoritt, ja. da jeg akkurat leste boka på engelsk. Spennende og meget interessant.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Det er vel Inglorius Basterds, District 9 og Shutter Island som ligger på min "ønskeliste" akkurat nå. Men det dukker jo opp interessante filmer hele tiden

Noen andre som har lest Shutter Island (De Gales Øy tror jeg den heter på norsk) forresten?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Norske anmeldere er virkelig uenige om Inglourious Basterds..

Får flest femmere og seksere ( ), men den har også fått en toer og treer.

Jaja. Norske anmeldere blir ikke alltid enige, så det er ikke alltid lurt å stole på dem.
You're sleeping over, right?
  • 0
Best å se filmen selv, ja^^
Jeg får dessverre ikke anledning før om nesten to uker
  • 0
Noen som har sett G.I.Joe? Tenker meg en kinotur til helgen.

Elsker nemlig crysis og nanodrakten derfra
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer The-gamer:
Noen andre som har lest Shutter Island (De Gales Øy tror jeg den heter på norsk) forresten?

Nope. Viste ikke at det var en bok engang.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer The-gamer:
Noen andre som har lest Shutter Island (De Gales Øy tror jeg den heter på norsk) forresten?

Nope. Viste ikke at det var en bok engang.

Den er ganske bra. Skikkelig mindfuck-greier...
  • 0
Siterer The-gamer:
Den er ganske bra. Skikkelig mindfuck-greier...

Nice. Må sjekke den ut når jeg er ferdig med å lese alle de jævla bøkene vi skulle lese i norsken i løpet av året-.-"
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hva er egentlig greia med Planet Terror, Death Proof og Grindhouse?
Er det helt samme filmer?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Grindhouse var en type kino som fantes på 60-, 70- og 80-tallet. Ta en titt her hvis du vil vite mer om dem.

Grindhouse i denne sammenhengen er altså at Tarantino og Rodriguez har lagd hver sin film i stil med filmene som gikk på Grindhouse-kinoene (Death Proof og Planet Terror), og samlebegrepet for de to filmene er Grindhouse, siden begge ble lagd for å hedre Grindhouse-kinoene. Se på det som en slags serie av filmer som ikke har noe å gjøre med hverandre

Nå er det også enda en film på vei til Grindhouse-"serien", kan jeg opplyse om, men det er vel gammelt nytt for de fleste som er interessert
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer The-gamer:
Nå er det også enda en film på vei til Grindhouse-"serien", kan jeg opplyse om, men det er vel gammelt nytt for de fleste som er interessert


Machete, mener du? Den ser kul ut!

Taxta, du bør se Death Proof og Planet Terror. Stilen er sinnsykt kul, og filmene er herlig overdrevne og underholdende.
You're sleeping over, right?
  • 0
G.I.Joe, Public Enemies eller Inglourious Basterds? Alle ser sykt bra ut.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Zook:
Machete, mener du? Den ser kul ut!

Jepp

Vet ikke om den kommer til å hete Grindhouse da, men det er jo samme greia ihvertfall^
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer -sebastian-:
G.I.Joe, Public Enemies eller Inglourious Basterds? Alle ser sykt bra ut.


G.I. Joe er sikkert OK underholdning. Public Enemies likte jeg veldig godt, men mange syns den er kjedelig. Inglourious Basterds skal jeg selv se om to timer. Tror det er det beste valget av de tre filmene.
You're sleeping over, right?
  • 0
Dudes, har dere sett traileren til The Pacific? Den spirituele oppfølgeren til Band of Brothers.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg skal la dere bestemme hvem film jeg skal se nå.
Delicatessen, Saw 4, Apocalypse Now, Spartacus, eller Gudfaren?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Godfather.

Er det noen av de som du ikke har sett?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har ikke sett noen bortsett fra Gudfaren, som jeg så for et par år siden, så jeg håpet litt på at du ikke skulle si den.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
I så fall kan du jo ta Apocalypse Now. Den må jeg foresten se selv. Fort.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!