Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Hva med Ratatouille? Helt genial, synes jeg. Hele ideen med en liten rotte i Paris som blir mesterkokk er utrolig kul.

Og The Incredibles! Fetere action i animasjon må du lete leeenge etter.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Likte ikke The Incredibles jeg. Kjedelig.
Ratatouille har jeg ikke sett enda.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Fikk sett Kill Bill for noen dager siden, gud så bra!
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer -sebastian-:
Fikk sett Kill Bill for noen dager siden, gud så bra!


Rå film ja. Du må jo også få med deg 2eren
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Likte ikke The Incredibles jeg. Kjedelig.

Enig.
Fabelaktig!
  • 0
Pixar er genial da. Noe av de beste filmene jeg har sett. Elsker settingen i Cars. Ser den hver gang jeg vil se en fin rolig film.

Wall-E er på grensen til mesterverk. Dessuten så elsker jeg det at Pixar har både voksne og unge i målgruppa. Filmene passer omtrent til alle.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Enig. Med unntak av The Incredibles, som er barnefilm
Fabelaktig!
  • 0
Syns Cars var barnslig. Kanskje den barnsligste av Pixar.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Sant.
Fabelaktig!
  • 0
Stod en rimelig interessant artikkel om Quentin Tarantino i Dagbladets Magasin idag. Stod blant annet en del om hans aktuelle film Inglourious Basterds.
  • 0
  • Zook
  • Zook
For sent..!
You're sleeping over, right?
  • 0
Okay, jeg er en aktiv bruker på Diskusjon og har i det siste begynt å henge på Film seksjonen. Uansett, jeg legger merke til noen serdels sære personer der, og en av dem har blandt annet laget den mest tullete "guiden" jeg noen sinne har lest relatert til film:

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1084228

Noen fler enn meg som ikke takler sånne personer?
"get poor die tryin"
  • 0
Men, til gjengjeld:
http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1129549

Legg merke til: "Folk som har lest den forrige guiden "Guide til god filmsmak", regner jeg med har utviklet en ganske så god filmsmak siden dere leste den"

(Hvem er du på diskusjon forresten?)
Fabelaktig!
  • 0
Seriøst, hater sånne folk som tror de er så jævla sære i filmveien omgomgomg klikker snart
"get poor die tryin"
  • 0
BadSmile gjør alt han kan for å være Montag
Fabelaktig!
  • 0
Sverg til jesus. Jeg har ikke ord om han fyren as. Montag er en annen sær bolle.
"get poor die tryin"
  • 0
Han er gammel, så han er tilgitt
Fabelaktig!
  • 0
Heftig utdrag fra møkka guiden til tullingen.
"Så har vi da filmer som er sinnssykt overvurderte. Filmer som klarer å lure folk til å tro på at det ser på er godt. Filmer som bruker klisjéer til å tilfredsstille folk.

* Heat (1995)
* The Dark Knight (2008 )
* Shoot 'Em Up (2007 )
* Wanted (2008 )
* The Butterfly Effect (2004)"
"get poor die tryin"
  • 0
Er ikke så galt mye av det han skriver, men tittelen og utformingen av "guide til god filmsmak" tar kaka. Kan være litt enig i det utdraget der, men da har jeg bare sett 2/5.
Fabelaktig!
  • 0
Noen som så Firefox?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Den guiden dere snakker om var ment som en spøk tror jeg, ettersom hva jeg forstod da jeg leste den for en stund siden. Det er jo sikkert meningene hans, men jeg tror han kødda litt ved å gjøre sine personlige meninger om til "den objektive, riktige oppfatningen".
Uansett har jeg lagt merke til en del personer der som gjør alt de kan for ikke å like de filmene som regnes som mainstream innenfor de filminteressertes verden.

Det hadde vel uansett vært lettere å konfrontere disse på diskusjon.no istedet for å "baksnakke" de her
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer Levaiathan:
Det hadde vel uansett vært lettere å konfrontere disse på diskusjon.no istedet for å "baksnakke" de her


Ville bare vise GR åssen livet på Diskusjon var, for de som ikke visste om det Jo, skal slenge inn en kommentar der, når jeg har funnet et bra argument som pwner han lol.
"get poor die tryin"
  • 0
BadSmile har blitt konfrontert nok. Han holder på sitt. Ser forresten at han skrevet det litt mer subjektivt nå enn det var originalt
Fabelaktig!
  • 0
Noen her som har sett Tropa De Elite?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!