Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Det er med andre ord ingen som har sett Interstellar-traileren.
  • 0
  • Los
  • Los
Jo! Flere ganger! Jeg sto opp etter å ha lagt meg fordi jeg fikk vite at den nye traileren var online.

Fantastisk trailer. Jeg elsker de delene som er i verdensrommet! Se utrolig bra ut. Jeg har på følelsen at dette er en film hvor direkte plot skygges litt av store ideer og følelsen av det å reise gjennom verdensrommet.

Men som du sier, veldig deilig med en trailer som ikke viser hele forløpet gjennom filmen og klimaks.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Jo! Flere ganger! Jeg sto opp etter å ha lagt meg fordi jeg fikk vite at den nye traileren var online.


"My Nolan senses were tingling", eller hva?

Siterer Los:
Fantastisk trailer. Jeg elsker de delene som er i verdensrommet! Se utrolig bra ut. Jeg har på følelsen at dette er en film hvor direkte plot skygges litt av store ideer og følelsen av det å reise gjennom verdensrommet.


Og McConaughey ser ut til å fortsette storspillet sitt.
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer LesMiserable:
"My Nolan senses were tingling", eller hva?


Jepp, våknet plutselig fra dyp søvn med et rykk. Som jeg alltid gjør når Nolan tenker noe spennende.

Dessverre litt mindre spennende. Mer som at jeg lå og surfet på telefonen, så den var ute og bestemte meg raskt for at bilde og lyd-kvaliteten på telefonen ikke ville holde. Så da ble det ut på stuen og frem med PCen

Jeg ble nettopp ferdig med True Detective, så McConaughey er ganske fremtreden i tankene mine (mmm... når det gjelder skuespillerprestasjoner altså.. ). Så å se han, og at han fortsatt er inne i den fantastiske grooven han hadde i True Detective er godt. Dette er en av de filmene jeg gleder meg mest til ! Sammen med Sin City 2, Crimson Peak og Star Wars Ep. 7.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • RDB
  • RDB
Ikke noe Veep i dag? Ikke noe Silicon Valley!? Ikke GoT!?!??

Fuck this, jeg legger meg igjen.
  • 0
Gah, har begynt å se på Suits, og jeg digger det. DESSVERRE er det bare to sesonger tilgjengelig på Netflix, og jeg har 4 episoder igjen av sesong 2. Hva skal jeg gjøre?!?!?! Jeg har aldri vært blant de som spammer Netflix' Facebook-side med kommentarer som "OMG når kommer sesong x av serie y?!? Håller på å dø lizzom, må c den nao, skaff den shapt ellers sluter jeg å abbonnerre på dere!!", men nå får jeg lyst til å slenge inn 10 slike kommentarer.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ryktene sier at Joaquin Phoenix nærmer seg en avtale om å spille Doctor Strange.

Noen ganger elsker jeg Marvel.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Straks ferdig med Gossip s01, hvilket betyr at jeg straks skal i gang med s02-06. Diggær'e!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
hvilket betyr at jeg straks skal i gang med s02-06. Diggær'e!


Straks igang med 5 sesonger, ja. Blir nok noen timer det, men du kan virkelig glede deg.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Studier settes naturligvis på vent. Det bør ikke så alt for lang tid.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Studier settes naturligvis på vent. Det bør ikke så alt for lang tid.


Godt å høre, rapporter tilbake hit med meninger, diskusjonsemner og teorier.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
To episoder igjen av Twin Peaks.

Noen andre som er enig med meg når jeg sier at Dale Cooper er den beste karakteren satt opp på TV? Han er så latterlig kul.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Twin Peaks.


Tror piloten er en av de beste episodene av TV noensinne laget. Helt fantastiske saker.
Så hele første sesongen av Twin Peaks men så aldri andre, burde definitivt gjøre det før noen spoiler det.

Siterer Predator:
Noen andre som er enig med meg når jeg sier at Dale Cooper er den beste karakteren satt opp på TV? Han er så latterlig kul.


#word, aldri sett en mann være så lidenskapelig når det kommer til bakevarer og kaffe.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Så hele første sesongen av Twin Peaks men så aldri andre, burde definitivt gjøre det før noen spoiler det.


Hvordan er det mulig å ikke se sesong to etter finalen i første?

Sesong to er ikke på langt nær så bra som første, den undervelder i flere episoder midtveis i sesongen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hvordan er det mulig å ikke se sesong to etter finalen i første?


Hvis det er noen som klarer å sjokkere når det kommer til serier, så er det Joey - gikk rett på andre sesong av Game of Thrones uten å ha sett den første.
  • 0
Siterer Predator:
Hvordan er det mulig å ikke se sesong to etter finalen i første?


Fordi starten på sesong 2 var så jævlig merkelig, pluss at jeg prøvde å se det med hele familien som plutselig fikk mye å gjøre = Ikke mye tid der alle kan samle seg rundt TVen.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hvilke filmer ser dere frem til i høst/vinter? Jeg ser frem til Sin City: A Dame to Kill for, The Tale of Princess Kaguya, Gone Girl, Interstellar, Hunger Games: Mockingjay og The Hobbit 3.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hvilke filmer ser dere frem til i høst/vinter? Jeg ser frem til Sin City: A Dame to Kill for, The Tale of Princess Kaguya, Gone Girl, Interstellar, Hunger Games: Mockingjay og The Hobbit 3.


Sin City 2, Princess Kaguya og Gone Girl på meg også. Slenger på Boyhood, selv om jeg tror den nettopp kom ut, Nightcrawler, Fury og Maps to the Stars som jeg ikke helt vet om ble vist på kino.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer LesMiserable:
Hvilke filmer ser dere frem til i høst/vinter? Jeg ser frem til Sin City: A Dame to Kill for, The Tale of Princess Kaguya, Gone Girl, Interstellar, Hunger Games: Mockingjay og The Hobbit 3.


Siden jeg har falt helt ut av filmverdenen de siste årene, så tror jeg det bare blir siste del av Hobbiten på meg. Ser veldig frem til den og håper virkelig de klarer å fremstille Femhærerslaget ordentlig i filmen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg ser frem til Sin City: A Dame to Kill for


This! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett den første, og lest bøkene.
Utenom den så er det vel bare siste del av Hobbiten jeg har på planen.
Sjelden jeg ser film det året de kommer.
  • 0
Endelig fått rævva i gir og startet med Breaking Bad. Første episode lover godt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Endelig fått rævva i gir og startet med Breaking Bad. Første episode lover godt.


You're goddamn right.

Apropos Breaking Bad, har dere sett Emmy-promoen, Barely Legal Pawn, med Bryan Cranston, Aaron Paul og Julia Louis-Dreyfus: https://www.youtube.com/watch?v=ovqM72em1dA?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!