Norsk
Nyeste
Atrás

Film og Musikk

Diskuter TV-serier, Film, Musikk og annen høykultur

Filmchat


Hvilken film serie av "vanlige" Spider-Man og The Amazing Spider-Man liker folk best? Jeg har ikke sett den nyeste filmen enda, men hørte at den var fryktelig dårlig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har ikke sett den nyeste filmen enda, men hørte at den var fryktelig dårlig.


Kanskje LesMiserable kan hjelpe deg.

Etter å ha avslørt at jeg ikke har sett Ringenes Herre eller Star Wars, får jeg sikkert ENDA flere på nakken når jeg nå sier at jeg IKKE har sett noen av de gamle ELLER nyeste Spider Man-filmene. Kan huske at jeg i hvert fall begynte på den første for mange, mange år siden, men kan ikke huske å ha sett den ferdig.

albaga likte i hvert fall The Amazing Spider-Man 2 utrolig godt vet jeg.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvilken film serie av "vanlige" Spider-Man og The Amazing Spider-Man liker folk best? Jeg har ikke sett den nyeste filmen enda, men hørte at den var fryktelig dårlig.


Tja litt blannede følelser jeg. Det var liksom noe dårlig i selve historien. Men sånn fryktelig dårlig det er den ikke.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer SirThomas:
KKE har sett noen av de gamle ELLER nyeste Spider Man-filmene.


http://i.imgur.com/7982S4s.jpg

Siterer Crazy Kraken:
Hvilken film serie av "vanlige" Spider-Man og The Amazing Spider-Man liker folk best?


Jeg har ikke sett toeren enda og synes forsåvidt den første TAS filmen var grei nok. Men er jeg rimelig sikker på at jeg fremdeles liker den første trilogien best. Eneren har mest nostalgi og de to andre likte jeg også svært godt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvilken film serie av "vanlige" Spider-Man og The Amazing Spider-Man liker folk best? Jeg har ikke sett den nyeste filmen enda, men hørte at den var fryktelig dårlig.


"Vanlige", all the way. Jeg synes Spider-Man og Spider-Man 3 er svært god underholding, og Spider-Man 2 er en særdeles god film som står som en av de beste superheltfilmene der ute. The Amazing Spider-Man var bare en rehash av eneren servert med en utrolig kjedelig skurk og dårligere fremstilt plot. Tobey Maguire er også mye mer overbevisende som både Parker og Spider-Man. Garfield er kanskje en vittig Parker, men han var ikke like kul bak maska, etter min mening.

Spider-Man: 7.5/10
Spider-Man 2: 8.5/10
Spider-Man 3: 6.5/10

The Amazing Spider-Man: 5.5/10
The Amazing Spider-Man 2: ?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har sett på GAME OVER! idag.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Predator:
The Amazing Spider-Man 2: ?


6/10*
  • 0
Gravity i dag.
Det knulla på netthinna for å si det sånn. Eller en visuelle orgie for dem som liker den slags.
  • 0
Jeg har nettopp sett The heist.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Predator:
"Vanlige", all the way. Jeg synes Spider-Man og Spider-Man 3 er svært god underholding, og Spider-Man 2 er en særdeles god film som står som en av de beste superheltfilmene der ute. The Amazing Spider-Man var bare en rehash av eneren servert med en utrolig kjedelig skurk og dårligere fremstilt plot. Tobey Maguire er også mye mer overbevisende som både Parker og Spider-Man. Garfield er kanskje en vittig Parker, men han var ikke like kul bak maska, etter min mening.


Veldig enig, men jeg likte faktisk Garfield og hun som spiller Gwen. Tobey er en svak skuespiller (etter min mening) men han passer så fordømt bra til rollen som spider-man og Tobey filmene har en bedre struktur og bedre plot progresjon. Hadde ikke noe problemer med skuespillet i Amazing men filmen var liksom litt kjedelig og som du sier en rehash av 1ern. Dessuten, det var jo så utrolig mørkt hele tiden! Virker som hele filmen var undereksponert.

Siterer Mexis:
Så Gravity i dag.
Det knulla på netthinna for å si det sånn. Eller en visuelle orgie for dem som liker den slags.


Jeg digger gravity, men da jeg så den så var det mer voldtekt på netthinna enn noen annen form for kopulasjon. Så dobbelt hele filmen pga den forferdelige 3D teknologien som Oslo Kino bruker. BLÆ!

Siterer thosol01:
Jeg har nettopp sett The heist.


Bra film? Hørt at den er mildt sagt ekstremt voldelig.

Selv så jeg Man of Steel her om dagen. Likte første delen av den ganske så godt, men del to var jo bare rot. Det er rart hvordan hand-to-hand combaten i Winter Soldier var så utrolig mye mer spennende enn folk fra Krypton som kaster hverandre gjennom skyskrapere. Oh Well.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Selv så jeg Man of Steel her om dagen. Likte første delen av den ganske så godt, men del to var jo bare rot. Det er rart hvordan hand-to-hand combaten i Winter Soldier var så utrolig mye mer spennende enn folk fra Krypton som kaster hverandre gjennom skyskrapere. Oh Well.


Der er jeg veldig enig. Så den tidlig selv. Har sett de andre supermann-filmene og synes at de er lite kule. Slik jeg husker dem så er det lite oppbygging og lignende i dem. Supermann bare er der, og alle vet hvem han er fra forhånd.

Derimot syntes jeg det var friskt at de gadd å lage en prolog for å bygge opp forholdet til mannen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Bra film? Hørt at den er mildt sagt ekstremt voldelig.


Mener du denne? http://www.filmweb.no/film/article910066.ece

Whoops la forresten merke til at jeg skrev feil. Den heter Tower Heist. Min feil.

Det er en humor film med noen av amerikas beste komikere så filmen er ganske bra og underholdene. Anbefalles varmt.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer Predator:
Spider-Man 3: 6.5/10


*3/10
We managed to avoid drowning!
  • 0
Siterer Mexis:
Så Gravity i dag.
Det knulla på netthinna for å si det sånn. Eller en visuelle orgie for dem som liker den slags.

Hør hør! Så den for ikke lenge siden. Jeg ble sykt imponert over effektene, og den ga en helt egen klaustrofobisk spenning hele veien.

Så nettopp Don Jon. Morsom og med originalt innhold, om enn noe overfladisk. Likte den godt!
  • 0
Noen som skal se Godzilla?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen som skal se Godzilla?


Det er absolutt planen, så lenge vi får gjengen med.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen som skal se Godzilla?


Eg skal o/

Siterer SirThomas:
Det er absolutt planen, så lenge vi får gjengen med.


Sett den første a? >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Sett den første a? >)


Nei du, jeg har ikke det. Ble smilet ditt enda større nå?
  • 0
Siterer RepulsiveName:
*3/10


Nei, 6.5.

Siterer LesMiserable:
Noen som skal se Godzilla?


Visst faen, er så kåt på den filmen at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre av meg nesten.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen som skal se Godzilla?


Nei. 150kr for å gå på kino? Nei takk.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen som skal se Godzilla?


Lett. Men får nok ikke tid før neste uke.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen som skal se Godzilla?


Siterer SirThomas:
Det er absolutt planen


Fikk min mor til å ordne rabattbilletter idag, men så oppstod de første problemene...

Vi er 5 stykker som skal se den - Meg selv, HeXy, Daniel, André og Karl.

Avtalte i hovedsak med Daniel for noen dager siden, og spurte om han ville på 2D eller 3D - "3D seff" svarte han, og jeg sa ifra til André, som hater 3D - Men han godtok, og ble med likevel. Karl henger seg bare på Daniel anyways.

Men, så fikk jeg plutselig melding av HeXy noen timer etter at billettene var ordnet, om at han ville ha med kjæresten sin. Så var han heller ikke klar over at jeg hadde bestilt i 3D, som han visstnok hatet.

Så faen heller, nå håper jeg virkelig at jeg får byttet billettene til 2D forestillingen istedet og kjøpt en ekstra billett bare for å få gjort alle fornøyd -.-
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!